تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۵۳
کد مطلب : ۴۳۰۲۸۶
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار اعضای شورای راهبردی موسسه فرهنگی صبح قریب کهگیلویه و بویراحمد با «محسن رضایی»

۱
کبنا ؛اعضای شورای راهبردی موسسه فرهنگی صبح قریب استان کهگیلویه و بویراحمد با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، همزمان با شروع دهه فجر انقلاب اسلامی، اعضای شورای راهبردی موسسه فرهنگی صبح قریب استان کهگیلویه و بویراحمد با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.
رحمان فاضلی دبیر استانی شورای راهبردی موسسه فرهنگی صبح قریب استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن به ارائه گزارشی از اقدامات این شورا پرداخت و اظهار داشت: شورای راهبردی موسسه فرهنگی صبح قریب استان از 15 نفر از نیروهای انقلابی، متدین و تحصیل کرده تشکیل شده است.
وی افزود: این موسسه به منظور تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، آشناسازی بیش از پیش نسل جوانان با فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت و دفاع مقدس، و ترویج سبک زندگی اسلامی برنامه‌های آموزشی و معرفت بخشی را در دستور کار دارد.
فاضلی در ادامه گفت: امید می‌رود با حضور بزرگان و نیروهای اصیل انقلابی، موسسه گام‌های موثری در راستای اهداف خود بردارد.
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت امنای موسسه فرهنگی صبح قریب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرشته نجات ایران اسلامی در عصر حاضر بود که با تأسی از آیات الهی هدایت و پیشرفت جامعه را مشروط به تقویت و توسعه فرهنگ دینی و نصرت دین الهی دانست.
وی افزود: فرهنگ دینی باید در همه زوایا و ابعاد زندگی فردی و اجتماعی آحاد جامعه تعمیق یابد تا به واسطه رونق این فرهنگ دینی و معنوی دنیا و آخرت جامعه تأمین گردد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فرهنگ کار و تلاش به عنوان بخشی از فرهنگ دینی باید تقویت شود تا بواسطه آن موضوع معیشت و مشکل اقتصادی خانواده‌ها برطرف شود.
وی با اشاره به مشکلات و مسائل پیش روی جامعه راه حل اساسی همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را تقویت ارزش‌های فرهنگی جامعه و توجه بیش از پیش فرهنگی معنوی و دینی و کاهش شکاف فرهنگی دانست.
رئیس هیأت امنای موسسه صبح قریب اضافه کرد: موسسه صبح قریب برای بسط همین فرهنگ قرآنی و دینی ایجاد شده است. و همه تلاش‌های ما باید برای تقویت دین خدا باشد.
رضایی بر استفاده از ظرفیت جوانان تاکید کرد و گفت: جوانان از سیاست زدگی خسته شده‌اند و این آمادگی دارند که با انجام کارهای فرهنگی تحول ایجاد کنند.
 به گزارش کبنا، در این جلسه هر کدام از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مختلف ارائه دادند.

موسسه فرهنگی صبح قریب، موسسه غیرانتفاعی، از سال ۱۳۸۶ با هدف تبیین گفتمان مقاومت، آشنا سازی اقشار مختلف جامعه با فرهنگ دفاع مقدس و ارتقاء سطح فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با حمایت جمعی از پیشکسوتان این عرصه و با همت جوانان انقلابی راه اندازی شد و پس از تصویب اساسنامه بنیاد در ۴۳ ماده از وزارت کشور به عنوان سازمانی مردم نهاد و عام المنفعه مجوز فعالیت دریافت کرد.
طبق بند ب ماده ۹ اساسنامه بنیاد، تلاش در راستای اجرائی نمودن فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه مسائل جهان اسلام، الگوسازی، اطلاع رسانی و کمک به تهیه و تنظیم و پیشنهاد سیاستها و برنامه‌های راهبردی با بکارگیری نیروهای متعهد و جوان و حمایت از جریانهای همسو و انجام فعالیت‌های علمی و فرهنگی از جمله روشهای اجرای اهداف این مجموعه بوده است.   
هدف از تشکیل بنیاد فرهنگی صبخ قریب تبیین ضرورت گفتمان مقاومت وپایداری با رویکرد انقلاب اسلامی و آشنا کردن اقشار مختلف جامعه با ابعاد وجودی مقاومت اسلامی و دفاع مقدس است و همچنین ارتقاء سطح فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه است
هدف دیگر تلاش در راستای تبیین سند چشم انداز بیست ساله و ایجاد الگو و سبک زندگی اسلامی ایرانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ش پ
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم این موسسات از کجا میاد بیرون !!!!
سبزوار
Iran, Islamic Republic of
این محسن رضایی مگه بیکاره ؟این آغا چرا اینقدر در فکر ریاست جمهوری است ؟ایشون یه اعتبار اندکی داره باید سعی کنه از بینش نبره زشته براش که دور چهارم بیاد و دوباره ۳۰۰هزار رای بیاره
من
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ
الکاپو
Iran, Islamic Republic of
ولا من که یاسوج بودم تو عمرم چنین موسسه ای ندیدم.یعنی اقای رضایی اگر همین بودجه این موسسه را به من بدهند برای ۵۰۰ نفر محروم خانه و شغل تامین میکنم.
این موسسه اگر خروجی و بهره وری میداشت نسل جدید در مورد دفاع مقدس اطلاعاتی داشتن.دریغ از یک مورد
Iran, Islamic Republic of
خوب مردم کسانی را انتخاب میکنن که همیشه مشکل دارن....اون افراد با ریا بیرون میان اما این ادم با برنامه و تخصص...حیف بر ما که افراد درستی مثل ایشان را انتخاب نمیکنیم...من دانشجوی ایشان در دانشگاه علم و صنعت در رشته اقتصاد انرژی بودم.....واقعا راضی بودم و چقدر نظریه های زیبایی برای اصلاح ساختار بودجه ریزی و افتصادی داشتند ...اما به ایشان توجه نکردند....او فردی دانا هست اگر مردم دانایی ایشان را درک کنند...مردم عزیز سال اینده ی‌ک نفر رئیس جمهور خواهد شد...اگر دوست دارید یک ادم درست حسابی بالا بیاد و مملکت رو از این فاجعه اقتصادی نجات بده باید به متخصصش بسپارید که همین اقای رضایی دکترای آن را دارد...اشتباه نکنید...من دانشجوی ایشان بودم و بسیار به ایشان ارادت دارم‌...چون ایشان به خوبی میشناسم و میدانم حقش ریاست جمهوری است..
Iran, Islamic Republic of
خسته نشدی
امید
Iran, Islamic Republic of
فاضلی در آموزش و پرورش می گفت نه چپم نه راست
پاتاوه دنا
Iran, Islamic Republic of
بدبختی این است که ازلحاظ انتخاب مردم ما دوباره دچاراشتباه میشوند....من خودم به شخصه اعتقادراسخی به نطریه های دکتررضایی دارم....اقتصادما تقریبآ نابودشده واقتصاددانی مثل دکتررضایی میتواندمرهمی باشدبراین۸ سال....
Iran, Islamic Republic of
کو بهلم قران هم و دارش دیاره ترب و بارش نی
Iran, Islamic Republic of
حتما یکی از نظراتش گروگان گیری آمریکایی‌ها است خخخخخخ
aram.
United States
درود بر حاج فاضلی عزیز تا جایی من با ایشون بر خورد داشتم یه انسان مومن وسالمی هستند
Iran, Islamic Republic of
بهتره خودشو خسته نکنه راه پاستور برتو باز نمیشه نظامیان رای نخواهند گرفت
Iran, Islamic Republic of
موسسات فرهنگی ..سوال تا حالا یکی غیر از خودیشون و وابستگانشون اون هم زیر جلکی بیاد بگه این موسسه یا اون خیریه به من کمک کرده مثلا بیماری فقیری بیسوادی زندانی کلاس خانواده هرچی که اسمشو بگذاری عمل کسی دیده به ما هم ادرس بده ..
Iran, Islamic Republic of
که چی؟ چه مشکلی حل شد؟
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1