تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : ۴۳۰۲۷۸
در طلیعه فجر انقلاب؛

زنگ انقلاب در یاسوج / مسئولان درست عمل کنند، درست حرف بزنند

۱
کبنا ؛نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان ما در دوره پهلوی شهر و روستای آباد نداشت.
 به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در طلیعه فجر انقلاب در جمع مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در گلزار شهدای شهر یاسوج با تبریک و تهنیت دهه فجر باشکوه انقلاب به همه مردم ایران اسلامی اظهار کرد: زحمات بسیاری کشیده شد تا شجره خبیثه استبداد و استکبار از این کشور برچیده شود و خون‌ها داده شد تا شجره مبارکه انقلاب به ثمر بنشیند.
 وی گفت: بسیاری از علما و فضلا و بزرگان رنج‌ها بردند تا این شکوه و مجد به کشور بازگردد اما دشمن بعد از حرکت انقلابی مردم و امام ساکت ننشست چرا که ایران مستعره و در اختیار بیگانگان بود و آن‌ها ایران تسلیم شده را می‌خواستند و از همان دوره آغازین انقلاب دست به توطئه زدند اما موفق نشدند. 
حسینی خاطرنشان کرد: خون‌های زیادی ریخته شد و شهدای زیادی دادیم آن‌ها رفتند تا این عظمت را خلق کنند و امروز پیشرفت‌های شگفت‌آوری نصیب ما شود
در همین استان به یاد داریم که شهری و روستای آبادی نداشتیم و هیچ خدماتی نبود برخی می گویند نباید خود را با گذشته مقایسه کرد که معتقدیم هم باید گذشته را نگاه کرد و هم آینده را دید و افق را ترسیم کرد.
 امام جمعه گفت: در پرتو نظام و انقلاب کشور پیشرفته و قدرتمندی هستیم و علت این که استکبار و استعمار با همه هیمنه به میدان آمده و از زمین و اسمان در مقابل نظام ما صف آرایی کرده پیشرفت‌هایی است که دشمن از آن واهمه دارد.
 وی افزود: اروپایی‌ها اعتراف می‌کنند که باید مثل ایرانی‌ها مقابل آمریکا ایستادگی کنیم امروز رسانه‌های رسمی غربی گفته‌اند که ایران به ابرقدرتی آمریکا پایان داده است.
 نماینده رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مسئولان حاضر گفت: رسالت ما مسئولان در برابر انقلاب و شهدا و دستاوردها سنگین است باید درست عمل کنیم و درست حرف بزنیم تا آسیبی به این دستاوردها وارد نشود.
 وی یادآور شد: اگر یک صدم این توطئه‌ها علیه هر کشوری روا داشته می‌شد به زانو در می‌آمدند اما به رغم این همه فشار و توطئه امروز عظمت این ملت و کشور بیشتر شده و این کشور شایسته حضور در قله‌های رفیع پیشرفت است.
به گزارش کبنا، در این آیین زنگ انقلاب همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه به نیابت از ۲ هزار و۷۵۰ مراکز آموزشی در گلزار شهدای یاسوج با حضور جمعی از دانش آموزان، مسئولان و مقامات اجرایی استان، توسط استاندار کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد.
همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) رژه موتوری از مقابل فرودگاه یاسوج تا گلزار مطهر شهدا برگزار شد و شرکت کنندگان با طی این مسیر؛ ۱۲ بهمن سالروز ورود پیروزمندانه امام امت را بعد از سال‌ها دوری از وطن گرامی داشتند.
مسئولان و مدیران اجرایی کهگیلویه وبویراحمد نیز در نخستین روز از دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی و ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) با حضور در گلزار شهدای در شهرهای استان با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.
مدیران اجرایی کهگیلویه وبویراحمد امروز یکشنبه با نثار گل، قرائت فاتحه و عطرافشانی قبور مطهر شهدا یاد وخاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای راه حق و حقیقت در استان را گرامی داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1