تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۴۳۰۲۰۶
کبنا گزارش می‌دهد

یادواره شهدای شهرستان بویراحمد با حضور محسن رضایی برگزار شد

۰
کبنا ؛مراسم یادواره شهدای شهرستان بویراحمد با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
به گزارش کبنا،
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد، او در ادامه سفرش علاوه بر دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، عصر امروز (جمعه 10 بهمن ماه 99) در یادواره شهدای شهرستان بویراحمد حضور پیدا کرد.
به گزارش کبنا، عصر امروز یادواره شهدای شهرستان بویراحمد با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمع زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: دکتر محسن رضایی قبل و بعد از انقلاب رنج‌های زیادی کشید، برای این بزرگ مرد تاریخ انقلاب آرزوی سربلندی روز افزون داریم.
وی در ادامه افزود: شهدا بهترین راه را رفته‌اند و آنها با شهادت و خون خودشان بهترین راه را هم نشان ما دادند. شهدا ستاره آسمان هدایت بشریت هستند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدا عزت و سربلندی باشکوهی را به این ملت بخشیدند و در سایه این شهدا است که زندگی پرافتخار داریم. دشمن با تمام قوا با ما وارد جنگ شد و 40 سال می‌جنگیم. حاصل این جنگ پیروزی برای ملت ایران بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1