تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۴۳۰۱۲۳
سید علی ملک‌حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

 هیچ گونه مرگ و میر در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد، ناشی از بیماری کرونا نداشتیم

۰
کبنا ؛سید علی ملک‌حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ گونه تلفاتی در زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، ناشی از بیماری کرونا نداشتیم.
 به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از همکاران قضایی از زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت یاسوج بازدید و به بررسی درخواست‌ها و مشکلات زندانیان پرداخت.
ملک حسینی با بیان اینکه هیچ گونه تلفاتی در زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، ناشی از بیماری کرونا نداشتیم، افزود: در شرایط پیک بیماری کرونا، با اعطای مرخصی و سایر تسهیلات قانونی به زندانیان، یکی از استانهای موفق بودیم و به لطف الهی و زحمات پرسنل خدوم زندان و همکاری قضات شریف، حتی یک مورد تلفات در زندان‌های استان نداشتیم.
وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری زندانها باید تبدیل به آموزشگاه نیکی‌ها شوند و به همین منظور، اعطای مرخصی و تسهیلات قانونی به زندانیان، مشروط به فعالیت آنها در برنامه‌های حرفه آموزی و فرهنگی خواهد بود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از کارگاه‌های حرفه آموزی و صنایع دستی در این 2 مرکز، گفت: شایسته است با همکاری سایر نهادها فعالیت این کارگاه‌های آموزشی توسعه یابد، به گونه‌ای که هر زندانی در ایام تحمل حبس، آموزش یک حرفه یا مهارت را فرا گیرد.
در ادامه این برنامه دادستان، قضات دادسرای مرکز استان و مدیرکل زندان‌های استان از بخش‌های مختلف زندان مرکزی یاسوج و کانون اصلاح و تربیت بازدید، و مددجویان به بیان مشکلات و درخواست‌های خود بصورت مستقیم و چهره به چهره با دادستان مرکز استان پرداختند.
در پایان نیز تقاضای کتبی و شفاهی مددجویان بررسی و با دستور مستقیم دادستان مرکز استان به مددجویان فعال در برنامه‌های آموزشی فرهنگی مرخصی تشویقی اعطاء و از زحمات قاضی ناظر و مستقر در زندان و مجموعه مدیریت و پرسنل زندان نیز قدردانی بعمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1