تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۳۰۰۹۲
در شورای اداری کهگیلویه مطرح شد

کریمی نژاد: اهل تعامل هستم، اما عزت فرمانداری را تنزل نمی‌دهم! / اعتبارات ناعادلانه نتیجه ضعف مدیران (+تصاویر)

۱
کبنا ؛شورای اداری شهرستان کهگیلویه به ریاست دارا کریمی نژاد برگزار شد.
به گزارش کبنا، دارا کریمی نژاد در این جلسه که صبح روز (سه شنبه 7 بهمن ماه 99) در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار شد، توزیع ناعادلانه اعتبارات در استان کهگیلویه و بویراحمد را ناشی از ضعف مدیران شهرستان و بخشدارها دانست، اولویت‌های کاری خود را مقابله با کرونا و توسعه اشتغال زایی عنوان کرد و گفت: برای توسعه شهرستان دست نیاز به سوی همه دراز می‌کنم ولی عزت فرمانداری را برای کارهای پست هرگز تنزل نخواهم داد.
سرپرست فرمانداری کهگیلویه در این جلسه، تأخیر مدیران را عین بی اخلاقی دانست و گفت: وقتی خودمان برای نظم اهمیتی قائل نیستیم از دیگران چه انتظاری داریم.
دارا کریمی نژاد با اشاره به سفر مدیرکل بنیاد مسکن به شهرستان که از سوی مدیر شهرستان دیر اطلاع داده شد، گفت: اگر مدیر کلی بدون اجازه فرمانداری و بخشداری در شهرستان حاضر شود هیچ همکاری با وی نمی‌کنیم.
وی با اشاره به ضعف بخشدارها افزود: چرا بخشدار برای برخورد با کسانی که پروتکل‌های مبارزه با کرونا را رعایت نمی‌کنند، با فرماندار تماس می‌گیرند؟ در بخش‌ها هم نیروی انتظامی و هم دادگستری دارید، پس با اقتدار عمل کنید.
کریمی نژاد بخشی نگری، موازی کاری، نداشتن قدرت ادارات را از موانع توسعه شهرستان برشمرد.
 وی با اشاره به بخشی نگری در ادارات تصریح کرد: ادارات خدمت رسان بدون از هماهنگی فرمانداری نباید خدمات را روی اداره دیگری قطع کنند.
 این جامعه شناس تاکید کرد: در تمام دنیامقابله با کرونا یک کار تیمی و بین بخشی است، چرا باید اداره برق بدون هماهنگی خدمات را روی شبکه بهداشت که در خدمت مردم است قطع کند؟
وی اولویت‌های کاری شهرستان را  مقابله با شیوع و پیک جدید کرونا و توسعه اشتغال زایی عنوان کرد.
سرپرست جدید فرمانداری کهگیلویه خود را با برنامه دانست و تاکید کرد: فرصت جذب سرمایه گذاری شهرستان را می‌شناسم، باید دنبال جذب تسهیلات اشتغال زایی از طریق ارتباط با بخش خصوصی باشیم.
سرپرست فرمانداری کهگیلویه مطرح کرد: مدیری که  خسته است، سه سال نشسته است تا مرکز استان و تهران نرفته است خودش کنار برود.
اگر می‌خواهید کار کنید واقعاً عمل کنید، دوران بخش نامه محوری، نمی‌شود، بودجه نداریم تمام شده است.
وی از مدیران کل و شهرستانی خواست با بنیاد علوی در دیشموک همکاری کنند و گفت: می‌خواستیم و تلاش کردیم، چاروسا هم پایلوت باشد ولی در شهرستان سهل انگاری شد.
بنده، نماینده، استاندار، تلاش می‌کنیم چاروسا را اضافه کنیم چون فرقی با دیشموک ندارد.
وی به ناعادلانه بودن توزیع اعتبارات در استان هم اشاره و آن را ناشی از  ضعف مدیران دانست و بیان کرد: در سطح استان اگر توزیع ناعادلانه است، ما مدیران باید بخواهیم، از مدیران کل یا از دست دادن صندلی خود نترسیم.
کریمی نژاد در ادامه بیمارستان دهدشت و شهید جلیل یاسوج را یکسان دانست و گفت: ما باید با جسارت مشکلات بیمارستان دهدشت را پیگیری کنیم.
وی مطرح کرد: اهل تعامل هستم و دست نیاز به سوی همه دراز می‌کنم، از نمایندگان ادوار، نخبگان فرهنگی، هنری، اصحاب رسانه و... می‌خواهم به دهدشت کمک کنند.
آماده‌ایم  برای کار، کاری با برنامه و کارشناسی شده در کنار دانشگاهیان، کارشناس ادارات تا  شهرستان را روی  ریل توسعه قرار دهیم.
وی در پایان از رسانه‌ها نقد و راهکار خواست و افزود: تعریف و تمجید نمی‌خواهم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کار ایشون جای دیگه و مدرسه تعلیم و تربیت دانش آموزان
باید یه مدیر کارکشته و با تجربه برا دهدشت محروم می‌آوردن
متأسفانه قومی قبیله ایی شده ....
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
همه اولش همینطورن یه غبار روبی شهدا و یه ملاقات امام جمعه و یه سخنرانی شدید و منم منم و داغ و داغ. بعد کم کم ترم و سرد میشن.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1