تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۴۳۰۰۴۵
کبنا گزارش می دهد

جلسه شورای اداری گچساران/ نظر فرماندار جدید گچساران نسبت به خوانپایه/ تذکر رئیس دادگستری گچساران به مدیران/ روزی که اتابک نتوانست به نام تاجگردون اشاره کند+تصاویر

۱
کبنا ؛جلسه شورای اداری شهرستان گچساران با حضور علیرضا اتابک فرماندار گچساران، حجت السلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران، اعضای شورای تامین و مدیران و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان گچساران  در این نشست  اظهار کرد:دهه فجر به فرموده مقام معظم رهبری باید در تمام مراحل زندگی ما تاثیر گذار شود.
یدالله مرادی با بیان اینکه  دهه ی فجر اوج قله های افتخار و درخشان تاریخ معاصر انقلاب اسلامی است، افزود: همه ما امنیت و عزت امروزی جامعه را مدیون انقلاب اسلامی و دهه پر فروغ فجر هستیم.
مرادی با اشاره به فرمایشات امام راحل،بیان کرد: انقلاب اسلامی مسیری و راهی را گشود که تمام کفر در برابر این انقلاب ایستاده‌اند و در نقطه مقابل تمام مستضعفان تکیه و امیدشان به این انقلاب اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان گچساران ادامه داد:  در آستانه آغاز 43 سال از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 17 کمیته و کارگروه برنامه‌ریزی با حضور روسای ادارات  برگزار  و روسای ادارات کارگروه و برنامه‌های خود را در این زمینه برنامه‌ریزی و تشکیل  دهند.
وی  با اشاره به اینکه این کمیته‌ها برنامه خود را وارد مدار عملیاتی کنند، اذعان کرد: کمیته 17گانه اعم از کمیته اطلاع رسانی، اصناف و بازاریان، انجمن و هیات ها، ایثارگران، بسیج ، فرهنگی و هنری، دانشجویی و دانشگاهی، کارگروه فضای مجازی با مسوولیت سپاه پاسداران تشکیل شده است.
مرادی عنوان کرد: کارگروه مدیریت شهری، قرآنی، کودک و نوجوان و کمیته همکاری و تشکل های مردمی  از دیگر کمیته‌های برگزاری مراسمات دهه مبارک فجرامسال است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان گچساران در ادامه با اشاره به اینکه امسال مراسم دهه فجر به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت‌تر برگزار می‌شود، عنوان کرد:  محور برنامه های دهه فجر باید با هماهنگی ستاد کرونا باشد و برنامه‌ها باید به صورت آنلاین برگزار شود و اما این بدان معنی نیست که برنامه ها با فاصله گذاری اجتماعی برگزار نشود.
 
در ادامه رئیس دادگستری شهرستان گچساران اظهار کرد: در این سه ماهه که  به عنوان رئیس دادگستری گچساران منصوب شده‌ام  با یک سری مشکلات در ادارات مواجه شدیم.
رهام دیانتی : برخی از مدیران به  بخشی از مسائل و وظایف ذاتی اشراف کامل ندارند که این موضوع موجب مشکلاتی در حوزه قضایی شده است.
دیانت  با بیان اینکه یکی از این موارد مربوط به قانون محکوم به دولت است، گفت: انتظار می‌رود مدیران  میزان محکومیت  بدهی ادارات تحت تصدی خود را به استان و مرکز اعلام کنند.
وی عنوان کرد: لذا قانون محکوم به دولت فرصتی ایجاد شد که ادارات در یک فرصت ۱۸ماهه و برای شهرداری فرصت یک ساله  تا نسبت به بدهی خود و اجرای قانون اقدام کنند تا خدای ناکرده مصادره اموال صورت نگردد.
رئیس دادگستری گچساران  در ادامه با اشاره به موضوع ممنوعیت فعالیت و حضور مدیران  در جلسات  انتخاباتی ابراز کرد: قانون با کسی تعارف ندارد و خواهشاً از امکانات دولت جهت بهره برداری به نفع شخصی خاص و همچنین  در جلسات سیاسی حضور پیدا نکنید و اموال دولت را در اختیار اشخاص قرار ندهید.
دیانت تصریح کرد: چرا که مدیران رصد می شوند و  برای آنها پرونده قضایی تشکیل می شود.
وی افزود: هدف از تشکیل شورای اداری به منظور پیشبرد اهداف و تبادل نقاط نظر است.
دیانت خاطرنشان کرد: انتظار می رود که شهرداری موضوع کمیسیون 100 را به صورت جدی پیگیری کنند و املاک به نرخ روز محاسبه شود تا حقوق دولت  تضییع نشود.
 در این نشست فرماندار گچساران اظهار کرد: ما در جامعه ای مسوولیت داریم که امروز بهمن آن است .
علیرضا اتابک با بیان اینکه فریادهایی را  سردادیم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، افزود:  شهیدان والا مقامی را تقدیم نظام کردیم  که این شهیدان  با نثار خونشان پیام های بزرگی را به ارمغان آوردند.
 اتابک افزود: یکی از پیام‌های  شهیدان تجاوز نکردن به حقوق مردم  و تحقق عدالت را به ارمغان آوردند.
وی  با اشاره  به اینکه زمانی ما می‌توانیم ادعا کنیم که در ریل توسعه در ترازوی عدالت بنشانیم، گفت: در نزد خودمان تعهد و رسالت  داشته باشیم که در این مقطع زمانی واقعا توانسته‌ایم کارنامه قابل قبولی به جا گذاشته ایم یا که خیر.
اتابک عنوان کرد: همه ما زمانی می توانیم این ادعا را داشته باشیم که در پیشگاه خداوندی که فقط باید سرتسلیم در برابر او فرود بیاوریم، آنجا بگوییم که در آن برهه از زمان مسوولیت داشته که خیانت و کم فروشی نکرده و در کنار مردم بوده‌ایم.
فرماندار گچساران تصریح  کرد: این نظام گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشته است چرا که دشمنان قسم خورده ای که برای رساندن دارو و درمان خیانت و تحریم می‌کنند.
اتابک عنوان  کرد: ما در این گردنه‌های نظام  سربلند و پیروز بیرون آمدیم و در این گردنه های بسیار خطیر و تاریخی و پرافتخاری که نظام پشت سر گذاشت در چهل و سومین سالگرد توفیقات خوبی داشت و امروز این رسالت به دست من و شما سپرده شد.
بالاترین مقام اجرایی گچساران افزود: در زمینه عدالت همه باید پایبند باشیم که منویات رهبری، آرمان های امام راحل  همه پایبند آن باشیم که ما خادم مردم هستیم.
وی در ادامه تصریح کرد: در خصوص شهرستان گچساران ما بیگانه از وضعیت این شهرستان نیستم چرا که  شهرستان دارای بلوغ فرهنگی و دارای استعدادهای نهفته بی‌نظیری است که من همه پتانسیل ها را می شناسیم و می دانیم دارای چه ظرفیتی است.
اتابک عنوان کرد: شهرستان بر روی ریل توسعه قرار گرفته است و تلاش کنیم که این ریل متوقف نشود و اصل موضوع این است که خدمت به مردم نباید متوقف شود.
وی با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم  در پروژه ها  هیچ وقفه ای ایجاد نشود، عنوان کرد: در بازدیدی که روز گذشته از بیمارستان صورت گرفت انتظار می‌رود که مدیران یک سرعت عملی برای بهره برداری هرچه سریعتر این بیمارستان انجام دهند.
اتابک با اشاره به اینکه همه ما باید کار و تلاش کنیم، اذعان کرد:  مدیری برای ما ارزشمند است که بتواند فرماندار را برای به بهره برداری رسیدن پروژه اذیت کند و ما آماده‌ایم که در این فضا تلاش شود.
وی  با اشاره به اینکه ذهن همه شما نسبت به ما پاک است، گفت: متاسفانه برخی از مدیران در تکریم ارباب رجوع  یک دیواری به دور خود کشیده که دیگر نمی خواهند مردم را ببینند.
 اتابک بیان کرد: این کرونا نعمت‌هایی هم داشت چرا که یک سبک از زندگی را به ما آموخت.
فرماندار گچساران ادامه داد: این نمی شود که برخی از مدیران یک نواریی در جلوی درب کشیده که ارباب رجوع مراجعه نکند.
وی  به هماهنگی بین دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: اینکه در حوزه‌های کاریمان هماهنگی لازم را داشته باشیم و فرمانداری به عنوان حاکمیت اطلاع رسانی داشته باشد.
اتابک ابراز کرد: شما مدیرانی هستید که توانمندی های لازم را دارید و توانایی مدیریتی را دارید که به عنوان مدیر یک اداره منصوب شدید.
 
وی افزود: این شهرستان دارای ظرفیت های خوبی است و در زیرساخت حوزه های کشاورزی، آب ، گردشگری،  سدچم شیر، پتروشیمی و ... کارهای و فعالیت های خوبی صورت گرفته است که ما بدنبال برطرف کردن موانع این پروژه  خواهیم بود.
اتابک خواستار پیگیر اعتبار تخصیص داده شده به شهرستان شد و گفت: برای سرعت بخشیدن به پروژه ها ما باید پیگیر اعتبارات باشیم .
فرماندار گچساران عنوان کرد: پیگیر اعتبارات اشتغالزایی و بانک ها را فعال کنیم و همچنین باید به روستاها توجه بیشتری داشته باشیم.
وی در ادامه با تاکید براینکه مدیران باید در دسترس باشند، عنوان کرد: از ادارات شهرستان  گاهی سرزده و گاهی هماهنگ شده بازدید به عمل خواهد آمد.
اتابک  در ادامه افزود: مدیران در جلسات فرمانداری و شورای اداری به موقع حضور پیدا کنند چرا که این نشست مهم و تبادل نظر در بین دستگاه‌ها می‌شود.
 فرماندار گچساران ابراز کرد: در بحث آسیب های اجتماعی دستگاه های متولی و  فرهنگی کمک کنند تا این آسیب ها کاهش پیدا کنند.
وی تصریح کرد: از ظرفیت معتمدین، تشکل های مردم نهاد، شورای هیات مذهبی، مشاوره ‌و استفاده  از تمامی ظرفیت ها به جهت کاهش آسیب اجتماعی استفاده شود.
اتابک در ادامه به  موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود:  بحث انتخابات است و  انتخابات برای وزارت کشور جزء یکی از وظایف مهم  است.
فرماندار گچساران ابراز کرد: ما مجری برگزاری کننده انتخابات هستیم و اجرا کننده انتخابات نباید دخالت داشته باشد.
وی تصریح کرد: کار وزارت کشور برگزاری انتخابات صحیح است اگر ما این رسالت را به خوبی انجام دهیم و از آرا مردم صیانت و بی طرف باشیم مردم هم به ما اعتماد خواهند کرد.
اتابک بیان کرد: ما باید کاری کنیم که دعوای جناح سیاسی به فرمانداری کشیده نشود.
وی در ادامه عنوان کرد: در این شهرستان که یک صد هزار نفر جمعیت دارد صد نفر ریش سفیید و معتمد  بااعتماد را نمی توانیم پیدا کنیم که فضای انتخابات متشوش نشود.
فرماندار گچساران  در ادامه اذعان کرد: جایگاه شما مدیران بالاتر این است که بخواهیم بگوییم ماشین فلان مدیر در جلوی ستاد یکی از کاندیدا است.
اتابک خاطرنشان کرد: شهرستان گچساران متفاوت تر است به لحاظ زیر ساخت و مردم تا حدودی قاعده ها را پذیرفته اند و ما نباید بر مشکلات مردم افزوده و امنیت و آرامش را سلب کنیم.
فرماندار گچساران ادامه داد: اکنون فضای انتخابات نیست ،چرا که انتخابات یک زمانی دارد،اکنون زمان کار و تلاش است ، چرا که کرونا به بخشی از زندگی  آسیب وارد کرده است..
اتابک عنوان کرد: یک تشکر ویژه ای از برادرم خوانپایه دارم و من در مراسم تودیع و معارفه هم گفتم که در زمان انتصاب من به عنوان فرماندار گچساران بی اطلاع بودم.
فرماندار اضافه کرد: دوست داشتم در کهگیلویه تودیع شوم و آنجا پایان کار من باشد.
 وی در ادامه با بیان اینکه وامدار  شخصی نیستم و گرایش سیاسی خود را دارم اما در کارهایم آن را دخالت نمی‌دهم.
اتابک ابراز کرد: ما نه براساس برنامه‌ای آماده‌ایم بلکه استاندار یک اعتمادی به ما دارد و یک مسوولیتی را به ما واگذار کرد.
فرماندار گچساران عنوان کرد: در کهگیلویه سختی های زیادی کشیدیم اما این سختی ها بسیار شیرین بودند.
وی در ادامه تصریح کرد: با حساسیت سیاسی این شهرستان کاملا آشنا هستیم و استاندار یک تکلیفی به ما  داده است.
اتابک خاطرنشان کرد: آقای خوان پایه تلاش های زیادی کشیده  و انسانی پاک دست و درستکار هستند و دوست داشت که شهرستان پیشرفت خوبی داشته باشد.
وی در ادامه ابراز کرد: آمدن ما نه به دلیل  انجام ماموریت می باشد بلکه ما برای خدمت آمده‌ایم.
فرماندار گچساران تصریح کرد:باید  برای شهر به صورت جهادی کار کنیم تا مشکلات  رفع کنیم.
اتابک خاطرنشان کرد: در آستانه دهه فجر هستیم  و باید پروژه هایی را برای افتتاح و کلنگ‌زنی آماده کنیم.

گفتنی است: فرماندار گچساران چندین بار از پیشرفت و کارها خوب انجام شده  در چندین سال گذشته در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، آبرسانی، صنعت ، راه و جاده و.........  در گچساران ابراز رضایت و خوشحالی کرد و این پیشرفت و فعالیت ها را تحسین کرد.اما به نظر می رسید که منظور فرماندار گچساران از گفتن این موضوع(پیشرفت و عمران و آبادانی ها) بصورت غیر مستقیم به غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان گچساران باشد که در این نشست فرماندار جدید گچساران بدلایلی نتوانست به نام تاجگردون اشاره و نام تاجگردون را به زبان بیاورد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
در تغییر فرماندار شهرستان جناب تاج گردون نقش بسزایی داشت بخاطراینکه آرا ازدست رفته خویش درطایفه بابکانی رو بدست بیاره دراین شرایط حساس تصمیم به تغییر فرماندار گرفت که وانمود کندسیدقدرت حیسنی بزرگترین نقش راایفاکرده وبدین شکل کلاه شرعی روی سر. طایفه باصداقت بابکانی بگذارد...اما این حربه کارسازنخواهد بود تاج گردون احتمالا مهره سوخته انتخابات خواهدشد
دشتی مقدم
Iran, Islamic Republic of
فرمانداری مردمی و خاکی ...همیشه درب اتاقش به روی مردم باز بوده .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
از قراره معلوم فقط برا انتخابات باس شدی به گچسا ان
حالا خیلی زود بود صحبت کردن از انتخابات
Iran, Islamic Republic of
مدیر مسول کبنا خودتون دارید شلوغش میکنید الکی اسم تاجگردون میارید بزرگش میکنید باعث حاشیه میشید لطفا ارامش به شهر و شهرستان برگردانید تاجگردون دیگر تمام شده
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1