تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۴۲۹۰۱۴
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار دانش‌آموزان دختر با امام جمعه لیکک ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛جمعی از دانش آموزان دختر شهرستان بهمئی با حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان دیدار کرد.
به گزارش کبنا، در این نشست ابتدا دانش آموزان مسائل، انتظارات وتوقعات خود را مطرح کردند.
 نبود فضای گفتمان برای سنین مختلف در حوزه دختران و همچنین عدم ارائه مطلب با توجه به سنین دانش آموزان دختر در مدارس از جمله کلیشه‌ای و بخش نامه‌ای بودن مطالب و تکراری برنامه و سخنرانان را مطرح و در ادامه اعلام کردند در مدارس به خصوص در مراسمات فرهنگی دانش آموزان اقناع نمی‌شوند و بلکه باعث بی انگیزگی در خیلی‌ها از دانش آموزان هم می‌شود.
 سپس امام جمعه لیکک ضمن خیرمقدم، خطاب به دانش آموزان گفت: از اینکه برای این مسائل اهمیت قائل شدید، پیگیری و دغدغه خود را مطرح کردید سپاسگزاریم. ان شاءالله بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها، حوزه علمیه خواهران، هیت های مذهبی مساجد، ستاد اقامه نماز جمعه در جهت آموزش و برپایی جلسات پرسش و پاسخ و گفتمان دینی استفاده کنیم. 
وی گفت: مهم‌ترین مسائل را در بحث آموزش، مباحث محدویت جلسه تخصصی سن دانش آموزان احکام اولیه و مباحث روان شناسی را می‌توان اجرایی کنیم و این می‌طلبد که شما به عنوان رابط لیدر و رهبر دختران هم سن سال خود را به این کلاس‌ها و جلسات دعوت نمائید تا سواد رسانه‌ای خود را بالا ببرند. موضوعات مختلف را آسیب شناسی کنیم و ظرفیت‌های فضای مجازی را گوش زد و آموزش دهیم.
 حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در ادامه گفت: آنچه امروز لازم شماست و هم سن سالان شماست مهارت‌های ارتباطی، مهارت‌های درس خواندن، مهارت موفقیت و نحوی برخورد با والدین دوستان و محیط افراد است. و بدانیم آنچه امروز نیاز هست در مباحث اعتقادی یاد بگیرم باید یاد آوری و آموزش داده شود.
  افروغی بیان کرد: بدانید که بالاترین عبادت تفکر است و باید خود را توانمند سازیم تا در اجتماع تأثیر گزار باشیم در مدرسه تأثیر گزار باشیم که هر کدام از ما یک رهبر و لیدر و یک فرمانده در کارهای فرهنگی و مراودات اجتماعی باشیم
 محمد جهانی رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بهمئی هم در این نشست گفت: ان شاءالله از ظرفیت ستاد اقامه نماز جمعه به خصوص معاونت خواهران در خصوص جلسات پرسش، پاسخ مشاوره مذهبی، گفتمان‌های دیدنی، جلسات روشنگری به صورت حضوری و حقیقی و فضای مجازی جهت بالا بردن سطح آگاهی و توانمد سازی با استفاده تز اساتید مجرب موجود در شهرستان مثل امام جمعه و حوزه علمیه و سازمان تبلیغات استفاده خواهیم کرد که این امر را هر جمعه و قبل از اقامه نماز عملیاتی می‌کنیم
در پایان اهدایی به رسم احترام به دانش آموزان دختر تقدیم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

روز دوشنبه مركز آمار نرخ تورم در آذرماه را اعلام كرد كه بر اساس آن نرخ تورم ماهانه، نقطه ...
1