تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۴۲۸۵۵۱
در جلسه شورای اسلامی شهر مادوان مطرح شد

پیام: ساخت مرکز درمانی مادوان بعد از سال‌ها هنوز بلاتکلیف است

۰
کبنا ؛جلسه شورای اسلامی شهر مادوان به ریاست حاتم پیام و با حضور سایر اعضای این شورا برگزار شد.
به گزارش  کبنا، در این جلسه «حاتم پیام» رئیس شورای اسلامی شهر مادوان به موضوع انتخاب مشاورین شورا پرداخت و اظهار داشت، یکی از دستورات و توصیه‌های اخلاقی و اجتماعی اسلام، همفکری و مشورت در امور فردی و اجتماعی است که در قرآن و روایات اسلامی به آن توصیه شده و داری آثار و برکات فراوانی است و اصطلاحاً برخورداری از همفکری در کارها و رای تخصصی خردمندان برای رهنمون شدن به اندیشه درست است.
پیام گفت، شورای اسلامی شهر براساس جایگاه تصمیم گیری، برنامه ریزی و سیاست گذاری و ماهیت اجتماعی و مردمی که دارد به مثابه یک اتاق فکر عمل می‌کند، همه اعضای شورا از تخصص های لازم در همه امورات شهر برخوردار نیستند برای اینکه بتوانیم بار علمی و تخصصی تصمیم گیری های کلان شهر بالا ببریم از ظرفیت نخبگان ، صاحبنظران و متخصصین بعنوان‌ مشاور در جهت پیشبرد اهداف توسعه ای شهر کمک می‌گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر مادوان گفت، رکن اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند که نقش اساسی و سازنده ای در توسعه شهر ها دارند و شورا یک نهاد اصیل مردمی و اجتماعی است که باید تلاش شود جایگاه مردمی و تخصصی آن در عرصه مدیریت شهری باقی بماند و رویکرد مشارکت طلبی شورای اسلامی شهر مادوان گامی موثر در حل مشکلات و معضلات شهری و از طرفی به عمران و آبادانی شهر رونق می‌بخشد.
پیام تصریح کرد، مقوله سلامت یکی از مهمترین موضوعات زندگی شهرنشینی به شمار می‌رود که خوشبختانه شورا و شهرداری‌ مادوان توجه زیادی به این نیاز حیاتی مردم داشته و تحولاتی خوبی هم ایجاد کرده، از جمله اقدامات صورت گرفته در این دوره، ایجاد و راه اندازی سایت دفن زباله دو پشته دشتروم که در یک مدت زمان کوتاه توسط شهرداری مادوان به بهره بردای رسید، ایجاد پل بزرگ لوله ای هدایت آب های سطحی در محور جاده اصفهان _یاسوج که بدلیل رهاسازی زباله های شهری و انباشت در دهانه پل سابق در کنار ساختمان اداری دانشگاه معضلات بهداشتی زیادی برای مردم به همراه داشت.
وی در ادامه گفت، بدلیل همجواری با چندین روستا روزانه بیش از ۳۰ تن انواع زباله‌های خانگی و نخاله‌های ساختمانی تولید و جمع آوری و دفن می‌شود، نصب سطل زباله های تفکیکی در محلات و محورهای اصلی شهر، محصور نمودن مکان هایی که مشکلات بهداشتی و آلودگی های محیطی برای شهروندان داشته است و پاکسازی جداول بصورت شبانه روزی بخشی از فعالیت های مدیریت شهری مادوان در حوزه بهداشت و سلامت عمومی شهروندان است.
رئیس شورای اسلامی شهر مادوان در ادامه گفت، بیمارستان، آزمایشگاه و بستر درمانی مناسب از جمله نیازهای اساسی و حیاتی جمعیت ۶۰ هزار نفری سرود شمالی در حوزه بهداشت و درمان است.
وی یادآور شد: شورای اسلامی شهر در سال 97 زمینی به متراژ ۴۰۰ متر برای ایجاد و ساخت بستر درمانی مناسب شهر مصوب و به دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ نمود ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

در پایان این جلسه کریم ارشادی به عنوان مشاور بهداشت و سلامت شورای اسلامی مادوان توسط رئیس شورا منصوب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد ذلیل
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ضمن عرض تبریک بمناسبت این انتخاب شایسته و ملی در شهر تاریخی مادوان بویراحمد میشه بفرمائید مدرک تحصیلی آقای ارشادی بعنوان مشاور بهداشتی 60هزار نفر ساکن این شهرستان چی هست با تشکر از کبنا
Iran, Islamic Republic of
از اقایان روشنفکر و یزدانپناه بپرس
Germany
انتظار داری ما پیگیری کنیم خو این وظیفه شماست
میخوای بگی منم هستم حداقل یه هبر درسا حسابی کار کن
Iran, Islamic Republic of
خدتان هستید انتخاب کنید و رسانه ای کنید به جای این زحمت ها چاره ای برای جدول های خیابانها بیندیشید که موقع باران مردم اذیت نشن
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1