تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۲۸۱۳۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد؛

نباید اجازه داد دشمنان روایت شهادت محسن فخری زاده را برعکس جلوه دهند

۰
کبنا ؛مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید اجازه داد که دشمنان و رسانه های غربی، روایت شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی ایران را برعکس جلوه دهند.
حجت الاسلام سید رضا افتخاری در نشست خبری با موضوع شهادت محسن فخری زاده اظهار داشت: دشمنان و رسانه‌های غربی این روایت را به نفع خود بیان کرده و اقدام به تبلیغات منفی در مورد آن می‌کنند.
وی افزود: محسن فخری زاده سال‌های متمادی برای رشد، توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور از جمله در عرصه علمی تلاش کرد و همواره نیز در خدمت ملت ایران بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اقدام‌هایی ارزنده با مدیریت محسن فخری زاده برای ساخت کیت تشخیص بیماری کرونا و تولید واکسن کرونا در کشور انجام شد.
حجت الاسلام افتخاری عنوان کرد: شهادت محسن فخری زاده یک ثلمه، ضایعه، آسیب و ضرر جدی برای کشور و ملت ایران است.
وی ابراز داشت: محسن فخری زاده پدر علم هسته‌ای ایران بود و باید جایگاه علمی والای ایشان بیش از پیش به مردم گوشزد و برای آنان تبیین و تشریح شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترور محسن فخری زاده امر معمولی و ساده ای نبود بلکه با مدیریت و برنامه ریزی دقیق و گسترده یک دولت تروریست انجام شده است.
حجت الاسلام افتخاری اظهار داشت: رسانه‌ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد بکوشند که در مورد شهادت محسن فخری زاده آگاهی صحیح به مردم داده و افکار عمومی را به نحو مطلوب و شایسته ای مدیریت و هدایت کنند.
وی افزود: مهمترین آرمان‌های مشترک محسن فخری زاده و سردار قاسم سلیمانی شامل دفاع از مستضعفان جهان، مبارزه با تروریسم و تلاش برای رشد، توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور به ویژه در زمینه علمی است و هر دوی آنها نیز در همین مسیر به شهادت رسیدند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رژیم صهیونیستی معروف ترین دولت تروریست است که با هماهنگی آمریکای جنایتکار اقدام به ترور محسن فخری زاده کرد.
حجت الاسلام افتخاری عنوان کرد: هدف اصلی دشمنان از ترور محسن فخری زاده جلوگیری از رشد، توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور از جمله در عرصه علمی بوده و نشانه ضعف، درماندگی و استیصال آنان است.
وی ابراز داشت: ایران اسلامی به دنبال گرفتن انتقام شهادت محسن فخری زاده بوده و این امر نیز به یک مطالبه عمومی در کشور تبدیل شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این انتقام گرفتن اقتضائات و شرایطی دارد و باید واکنش ایران نیز در برابر عاملان ترور محسن فخری زاده قدرتمندانه باشد.
حجت الاسلام افتخاری اظهار داشت: پیگیری حقوقی در مجامع بین المللی از سوی مسؤولان اجرایی کشور برای محکومیت و مجازات عاملان ترور محسن فخری زاده ضروری بوده و باید در این زمینه از تمامی ظرفیت‌ها و ابزارها استفاده بهینه شود.
وی افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد اقدام به تشویق و ترغیب دانشجویان، طلاب، اصناف و دیگر قشرهای مردم این استان برای موضع گیری مناسب در برابر ترور محسن فخری زاده و ابراز تنفر و انزجار از عاملان آن کنند.
بعدازظهر جمعه هفتم آذرماه ۱۳۹۹ عناصر تروریستی مسلح خودروی حامل محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و او را به شهادت رساندند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1