تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۴۲۶۷۳۶
کبنا گزارش می‌دهد

( فیلم و تصاویر ) بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌کل ورزش / نامه‌ی کلانتری به زنگنه برای مشکلات تیم‌های ورزشی نفت و گاز گچساران

۱
کبنا ؛در چهارمین روز هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اداره کل ورزش و جوانان استان بازدید کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این بازدید از دیدار با وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: یقیناً خبرهای خوشی برای ورزش استان در راه است.
حسین کلانتری همچنین از مکاتبه با وزیر نفت در خصوص حل مشکلات تیم‌های استان سخت گفت و افزود: ما در کنار تیمهای استان هستیم و بیش از پیش برای تقویت آنها گام بر می‌داریم.
 
شرایط سخت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
       
توصیه‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای قطع زنجیره کرونا
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط سخت بیماری کرونا مجددا به مردم توصیه کرد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از اداره‌کل ورزش و جوانان با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش از رعایت پروتکل‌ها در این اداره‌کل ابراز رضایت کرد.
وی همچنین با اشاره به شرایط سخت و بحرانی کرونا در استان گفت: کرونا حامل استرس، بیماری‌های روحی و روانی و مرگ است لذا برای قطع زنجیره این بیماری تجمعات را کاهش، پروتکل‌ها و فاصله اجتماعی را رعایت کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات تیم‌های ورزشی نفت و گاز گچساران از پیگیری برای حل مشکلات موجود خبر داد.
  حسین کلانتری در  ادامه این بازدید ضمن ابراز رضایت از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کرونا در همه بخش‌ها از  جمله ورزش و جوانان کار را سخت و دشوار کرده است. ورزشکاران به عنوان سفیران سلامت برای قطع زنجیره کرونا مشارکت کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد استان مستعدی است، افزود: استان دارای نیروی انسانی توانمند در همه حوزه‌های سیاسی، اجتماعی فرهنگی..است در حوزه ورزش هم شاهد این پتانسیل هستیم لذا اگر سرمایه‌گذاری علمی و اصولی شکل گیرد سال‌های آینده ورزشکاران بیشتری از استان در سطح ملی، آسیایی و حتی جهانی افتخارآفرینی خواهند کرد.
وی با اشاره به دیدار با وزیر ورزش و جمعی از روسای فدراسیون‌ها گفت: وزیر ورزش و همچنین روسای فدراسیون‌ها با توجه به ساختار محیطی و جغرافیایی استان بر فراهم شدن بستر ورزش‌های انفرادی و سرمایه‌گذاری در این زمینه تاکید داشتند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور تیم‌هایی از استان در لیگ برتر هندبال کشور گفت: در ورزش‌های تیمی، تیم‌های خوب شهرهای گچساران و دهدشت در لیگ برتر هندبال هستند و سال‌های قبل هم فوتبال استان از جایگاهی برخوردار بود البته تیم‌های ما مشکلاتی دارند که در این خصوص با من صحبت‌هایی شد و کسانی برای رفع دغدغه تیم‌های ورزشی مامور شدند.
کلانتری در ادامه بیان کرد: تیم‌های هندبال و فوتبال نفت و گاز گچساران دچار معضلاتی هستند در همین خصوص به وزیر نفت نامه نوشتم و پیگیر رفع موارد تیم‌های نفت و گاز هستم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد به توفیقات در رشته‌های رزمی اشاره کرد و گفت: ورزش کهگیلویه و بویراحمدی جای کار بیشتری دارد و با صراحت اعلام می‌کنم آینده درخشانی در انتظار ورزش انفرادی زنان و مردان است.
  
بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره کل ورزش

وی به تحول در ورزش استان با حضور سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان و رضایت هیات‌های ورزشی و کارکنان از وی اشاره کرد و افزود: توصیه می‌کنم فضاهای ورزش‌های همگانی و قهرمانی را توسعه دهیم، ضمن اینکه استان مستعد برگزاری جشنواره‌های زمستانی است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به موفقیت اخیری که پرفسور ملک‌حسینی در سطح جهان داشت اشاره کرد و گفت: مایه افتخار است فرزندی از بویراحمد در سطح جهان می‌درخشد بسیاری مسئولان از سایر استان‌ها با من تماس داشتند و این موفقیت که مایه مباهات است را تبریک گفتند همانطور که در این زمینه و سایر حوزه‌ها انسان‌های بزرگی داریم در حوزه‌های ورزشی هم ورزشکاران ما می‌توانند افتخارآفرین باشند.
پیش از سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته تربیت بدنی گفت:  ورزش استان می‌تواند جایگاه بهتری در سطح کشور داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آماده میزبانی از مسابقات کشوری و حتی آسیایی هستیم، افزود:  سال گذشته میزبان مسابقات قایقرانی رشته اسلالوم بودیم، بعد از میزبانی خوب استان فدراسیدن به این نتیجه رسید که کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند میزبانی مسابقات آسیایی و بین‌المللی این رشته را عهده‌دار شود.
وی عنوان کرد: استان کاندیدای برگزاری مسابقات جوانان هاکی جهان است و قرار بوده بازرسانی از کشور سوئیس برای بازدید از امکانات استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر کنند که با توجه به بیماری کرونا این سفر تاکنون مقدور نبوده است.

گفتنی است تاکنون بیش از ۱۱ هزار کهگیلویه و بویراحمدی به کرونا مبتلا شدند که متاسفانه ۱۸۰ نفر هم جان خود را از دست دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1