تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۲۶۵۸۳
با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد

یادواره شهدای بخش مرکزی چرام (+ تصاویر )

۱
کبنا ؛یادواره 97 شهید و شهدای گمنام بخش مرکزی شهرستان چرام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
به گزارش کبنا از چرام؛ عصرروز پنج شنبه (۲۴ مهرماه ۹۹) یادواره ۹۷ شهید والامقام و دو شهید گمنام بخش مرکزی شهرستان چرام با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و بنیاد شهید و امور ایثارگران چرام در جوار گلزار شهدای گمنام با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مردم و مسئولان محلی شهرستان برگزار شد.
 در این مراسم معنوی حجت الاسلام و المسلمین سید نور الله افشار امام جمعه چرام، اظهار داشت: جنگ سال ۶۱ هجری که بین حق و باطل بود وجنگ هشت سال دفاع مقدس؛ اسوه والگویی برای عالم بشری شدند.
 امام جمعه چرام با اشاره به اینکه ساحت حضرت امام (ره) باید به درستی برای نسل جوان وامروزی تبیین شود، بیان کرد: شهداء بر اساس منظومه‌ی فکری امام (ره) که مبتنی بر قران و سنت است در دفاع مقدس حاضر شدند.
 وی افزود: منظومه فکری امام خمینی (ره) همان جاذبه و دافعه حضرت امام است که باید تحریف نشود.
 امام جمعه چرام در یادآوره ۹۷ شهید و دو شهید گمنام بخش مرکزی چرام، افزود: امام (ره) استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم را به ملت ما هدیه دادند. ومشکلات اقتصادی ما عمل نکردن به اندیشه‌ی امام (ره) است.
 حجت الاسلام افشار تصریح کرد: کشورهایی که مثل لیبی تسلیم آمریکا شدند، در جنگ داخلی و از بین رفتن امنیت داخلی خود وضعیت بسیار بدی دارند.
 وی ادامه داد: منظومه فکری حضرت امام این است که باید بر قدرت داخلی متکی بود و چشم امیدی به بیگانگان نداشته باشیم و اگر تکیه بر توان داخلی و اندیشه امام (ره) می‌کردیم در اقتصاد نیز مشکلات فرا رو را نداشتیم.
  امام جمعه چرام در پایان با اشاره به اینکه آینده روشن و امید بخشی وجود دارد افزود: دشمن بدنبال تحریف شخصیت امام (ره) است تا بلکه بتواند اصول انقلاب اسلامی را تخریب کند و انقلاب اسلامی بعنوان الگوی جهانی قرار نگیرد.
 در ادامه این محفل نورانی که با روایت گری حجت الاسلام رضوی جو و مداحی سید علی نجات رایگان رئیس بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان همراه بود.
حجت الاسلام رضوی جو
بیان کرد: کسانی که امروز خود را عاقل پندار هستند و خیلی خود را عاقل می‌پندارند در زمان انبیا هم کسانی بودند که حرکت پیامبر (ص) را عاقلانه نمی‌پنداشتند.
رضوی جو تاکید کرد: در آن زمان کسانی که به زعم خود عاقل بودند نشستند ودعوت رسول خدا را لبیک نگفتند و آن کسی که دعوت حضرت محمد (ص) را لبیک گفتند حضرت علی (ع) بود و در زمان جنگ تحمیلی هم کسانی که به فرمان امام (ره) لبیک گفتند همین شهدای عزیز بودند.
 وی بیان کرد: امام خمینی (ره) معتقد بودند که نه شرقی و نه غربی و امروزه باید به همین شیوه عمل کرد.
 به گزارش کبنا از چرام؛ این مراسم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی و با کمک هلال احمر چرام در ابتدای ورودی بوستان شهدای گمنام با تب سنجی وضدعفونی همراه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1