تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۴۲۶۱۹۴
با حضور فرمانده سپاه فتح استان؛

دفتر خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

۰
کبنا ؛دفتر خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی با حضور فرمانده سپاه فتح و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان به بهره برداری رسید.
به گزارش کبنا نیوز، آیین افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج استان  با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح ، حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح, سرهنگ دوم پاسدار مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح, سروان پاسدار عبدالرسول علیزاده مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح و ابراهیم عزیزی مسئول خبرگزاری بسیج استان انجام شد.
در این آیین ابتدا مسئول خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد گزارشی اجمالی از اقدامات شش ماهه این خبرگزاری در سطح استان ارائه داد و گفت: طی این مدت کوتاه اقدامات خوبی جهت معرفی حوزه فعالیت خبرگزاری بسیج در سطح استان انجام شده است و ان شالله این روند با تلاش هر چه بیشتر ادامه خواهد یافت.
ابراهیم عزیزی افزود: بحث ارتقای کیفیت اخبار و پوشش حداکثری برنامه های سپاه فتح و بسیج از دیگر اهدافی است که به منظور انعکاس آنها در خبرگزاری بسیج و کانال های خبری کشور با حساسیت ویژه ای دنبال می شود.
وی توجه به مبحث آموزش اصولی و حرفه ای خبرنگاران افتخاری بسیج و افراد علاقه مند به این حوزه را از دیگر رویکردهای خبرگزاری بسیج برشمرد و گفت: تلاش برای تولید عکس نوشته, موشن گرافیک، کلیپ های کوتاه از فعالیت های سپاه و بسیج و انتشار حداکثری در فضای مجازی را از دیگر برنامه های این مجموعه عنوان کرد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نیز در این آیین ضمن ابراز رضایت کامل ازعملکرد حوزه روابط عمومی وتبلیغات سپاه فتح و همچنین خبرگزاری بسیج استان گفت: امروزه رسانه ها نقش تعیین کننده ای در آگاهی بخشی به جامعه دارند و فرایند اطلاع رسانی دقیق و شفاف در کنار مطالبه گری از مسئولان بسیاری از مشکلات را مرتفع می سازد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل با اشاره به خدمات گسترده سپاه و بسیج در جامعه و کمک به محرومیت زادیی از استان ، گفت: خبرگزاری بسیج ظرفیت مناسبی برای انعکاس این خدمات به مردم است.
وی بیان کرد: روزانه اخبار و رویدادهای مختلف را در رسانه های استان رصد می کنم و نقش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد در انعکاس اخبارمربوط به سپاه، اقشار مختلف بسیج، پایگاه های مقاومت و سایر رده ها بر کسی پوشیده نیست.
سردار خرم دل تصریح کرد: سپاه و بسیج خود را خادم مردم می دانند و در سختی ها و مشکلات تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهند بود.
وی افزود: سپاه فتح و بسیج با اجرای طرح های مختلف عمرانی در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد در تلاش است تا بخشی از مشکلات موجود را بر دوش مردم  بردارد و خدمات متنوع فرهنگی، پزشکی، اجتماعی، اقتصادی و ... را به جامعه هدف ارائه کند.
سردار خرم دل به موضوع ویروس منحوس کرونا در استان نیز اشاره کرد و گفت: از روزهای آغازین شیوع این ویروس در کشور و استان سپاه و بسیج با تمام توان به میدان آمدند و در حوزه گند زدایی مراکز و معابر، تامین مواد ضدعفونی کننده، تولید ماسک, لباس های بیمارستانی، بسته های معیشتی، بسته های فرهنگی و ورزشی برای دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار و سایر بخش های مورد نیاز به مردم خدمات رسانی می کنند و تاکنون نیز ادامه دارد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین از انعکاس اخبار و خدمات حوزه سپاه و بسیج در خبرگزاری بسیج استان و کشور تقدیر کرد و گفت: توفیقی نصیب شد امروز در حوزه روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح و خبرگزاری بسیج استان حضور پیدا کنیم و دفتر این خبرگزاری را افتتاح کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک افزود: مجموعه روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح و خبرگزاری بسیج استان می تواند منشا انعکاس و پوشش عملکرد سپاه فتح و بسیج در قالب جهاد تبیین و موضوعات مد نظر این نهادهای انقلابی باشد.
وی بیان کرد: انتظار می رود این مجموعه ارزشمند در راستای اطلاع رسانی گسترده فعالیت های چشمگیر سپاه و بسیج در عرصه های مختلف موفق باشد و در بحث تبلیغ و ابلاغ منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و ارکان سپاه و بسیج با روحیه برخواسته از جهاد تبیین، گام بردارد.
امام جمعه موقت یاسوج ابراز داشت: امیداریم اقدامات شایسته ای که توسط سپاه و بسیج در حوزه محرومیت زادیی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سایر عرصه ها انجام می شود از طریق خبرگزاری بسیج به جامعه منعکس شود و سایر رسانه های استان و کشور نیز به تبع آن در این راستا نسبت به پوشش اخبار همکاری و مساعدت داشته باشند.
این مسئول بیان کرد: خبرگزاری بسیج که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به تبع سراسر کشور راه اندازی شده است وظیفه دارد با توجه به رسالت ارزشمند خود اخبار را بدون کم و کاست و براساس اصول ارزشمند حاکم بر رفتار حرفه ای خبرنگاری به  مخاطبان و جامعه هدف انتقال دهد.
حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک در پایان گفت: امید می رود خبرگزاری بسیج با ظرافت و لطافت هرچه تمام تر در عرصه ماموریت حرفه ای خود بتواند رسالت اطلاع رسانی را به نحو احسن انجام دهد تا مردم از اقدامت شایسته و دستاوردهای ارزشمند سپاه و بسیج آگاهی پیدا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1