تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۴۲۶۰۸۰
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

چرا پروژه موزه دفاع مقدس به کندی پیش می‌رود ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بحث جانمایی پروژه موزه دفاع مقدس صورت گرفته اما کار به کندی پیش می‌رود که می‌طلبد هم استاندار و هم شهردار حمایت بیشتری انجام داده و با یک عزم جدی و انقلابی، موزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شود.


 
به گزارش کبنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین رونمایی از 7 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در همایش نکوداشت پیشکسوتان، اظهار داشت: لزوم ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان و نگرانی از تحریف دفاع مقدس از مهم‌ترین مباحثی بود که در سخنان معظم له مطرح شد.
 وی با بیان اینکه باید در فرصت موجود همتی شده و رویدادهای دوران دفاع مقدس را به رشته تحریر درآورد، افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته اما با وجود همه اقدامات، عقب‌ماندگی‌های زیادی هم وجود دارد.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نقش رزمندگان این استان در عملیات والفجر 8 مغفول مانده است، عنوان کرد: در صدد برنامه‌ریزی برای تدوین کتابی در خصوص نقش رزمندگان استان در این عملیات هستیم که سردار «مرتضی قربانی» نیز در این زمینه اعلام همکاری کرده است.
 خرم‌دل عنوان کرد: ما رزمندگان بسیار زیادی داریم که با وجود رشادت‌های کم‌نظیر در دوران دفاع مقدس، ناشناخته مانده‌اند که باید این رشادت‌ها را برجسته کنیم.
 وی تأکید کرد: باید عزم جدی برای ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان و نقش استان در دوران دفاع مقدس وجود داشته باشد و با یک انسجام درونی، نقش استان در عملیات‌های مختلف را به صورت جداگانه تدوین کنیم تا خلأ نداشتن تیپ و یگان مشخصی در دوران دفاع مقدس پر شود.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تلاش‌های مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در زمینه ثبت و ضبط خاطرات و تاریخ دفاع مقدس استان، گفت: تاکنون اقدامات خوبی توسط این اداره‌کل و همچنین مرکز حفظ آثار سپاه فتح صورت گرفته که جای تقدیر دارد.
خرم‌دل به پروژه موزه دفاع مقدس استان اشاره داشت و تأکید کرد: بحث جانمایی پروژه و اقداماتی از این قبیل صورت گرفته اما کار به کندی پیش می‌رود که می‌طلبد هم استاندار و هم شهردار حمایت بیشتری انجام داده و با یک عزم جدی و انقلابی، موزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1