تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۴۲۵۱۴۱
در بازدید وزیر راه از جاده پاتاوه-دهدشت مطرح شد؛

موحد: تحرک این چندماه پروژه پاتاوه-دهدشت با گذشته قابل قیاس نیست/ جاده پاتاوه-دهدشت دهه فجر افتتاح می‌شود

۰
کبنا ؛محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با همراهی حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه محور پاتاوه - دهدشت بازدید کرد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در این بازدید، اظهار داشت: پروژه پاتاوه-دهدشت برای اتصال به خوزستان، بوشهر و سایر استان‌های جنوبی است و یک پروژه مهم و حائز اهمیت است.
موحد در ادامه با بیان اینکه راه برون‌رفت این جاده از برکات سفرهای مقام معظم رهبری بوده، اظهار داشت: در دوران وزارت آقای «ترکان» این پروژه کلنگ زده شد؛ در سفر رهبر انقلاب تلاش‌های زیادی انجام گرفت تا این پروژه توانست جز مصوبات سفر قرار گیرد.
وی ادامه داد: الان احساس خوشحالی می‌کنم؛ اگر آن روز این کار انجام نمی‌گرفت کهگیلویه و استان به یک معنا؛ همچنان در هاله‌ای از بن‌بست و محرومیت می‌ماندند.
وی با بیان اینکه بعد از افتتاح این پروژه و مسیر بازگشایی، ابعاد این پروژه را خواهیم دید، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه متوجه می‌شویم که ماهم در گردونه استان‌هایی همچون اصفهان، کرمان و.. که صاحب دارند، آماده‌ایم؛ گویا جرقه نوری هم به این سمت دمیده شده است.
موحد بیان داشت: عملیات اجرایی ادامه خواهد داشت تا آن وعده‌ای که ما به مردم داده‌ایم عملیاتی شود و در سال 99 این پروژه افتتاح شود.
موحد با بیان اینکه امیدواریم تحرکی که در این پروژه دیدیم همچنان ادامه داشته باشد،گفت: این پروژه منتظر تزریق نقدینگی است؛ امیدواریم با همین توان که آمده‌ایم ادامه دهیم.
موحد در پایان بیان کرد: به قول آقای وزیر راه، تحرکی که در این چندماهه اخیر در این پروژه بوده؛ قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست. امیدواریم این تحرک مضاعف شود و وعده دولت و مسئولین عملی شود و این پروژه در دهه فجر بهره‌برداری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پاتاوه دهدشت چرام گچساران دیلم گناوه چه شود
Amir
Iran, Islamic Republic of
آقای موحد شما الان لقمه آماده ای دستته که هاشمی و بزرگواری آمادش کردن،اگه کاره ای بودی تو بیست سال قبل کهگیلویه رو به باد نمیدادی اگه چیزی بود حداقل در مورد تاج گردون نمیکردی که پنالتی بگیری
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1