تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۴۲۴۵۸۸
عصر امروز انجام گرفت

جلسه ستاد کرونا کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاونین وزیر بهداشت برگزار شد / فوت 71 نفر در استان / وضعیت گچساران قرمز است

۰
کبنا ؛نشست ستاد استانی مقابله با کرونا امروز ( چهارشنبه 29 مرداد ماه 99) با حضور معاونین وزارت بهداشت و درمان (سید کامل تقوی نژاد معاون پشتیبانی و دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان) در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این جلسه که ریاست آن را حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد برعهده داشت، پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت آمار کرونا را در استان تشریح و اظهار کرد: 62 هزار و 370 نفر در استان مراجعه کننده به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان داشتیم که 4302 نفر از آنها در بیمارستان‌ها بستری شدند.
وی افزود: در حال حاضر 200 نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 82 نفر از آنها بیمار کرونایی هستند که 13 نفر آنها در بخش ICU بستری می‌باشند.
یزدان پناه گفت: 4700 نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد به این بیماری مبتلا شدند که 1208 نفر از آنها بستری شدند و نیاز به خدمات داشتند. تعداد بهبود یافتگان ۳ هزار و ۷۰۰ نفر و فوتی ۷۱ نفر. شیوع بیماری بیشتر از همه در بویراحمد بوده است.
وی افزود: 71 نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد بر اثر کرونا جان خودشان را از دست دادند که 67 نفر از آنها بیماری زمینه‌ای داشتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وضعیت گچساران کماکان قرمز است، اظهار کرد: چرام وضعیت زرد و دنا وضعیت سفید دارد. 1900 نفر در شهرستان بویراحمد، 700 نفر در گچساران و 670 نفر در کهگیلویه به این بیماری مبتلا شدند که بیشترین آمارها مربوط به بویراحمد است.
یزدان پناه گفت: در 24 ساعت گذشته 184 نمونه را مورد بررسی قرار دادیم که 56 نفر از آنها به کرونا مبتلا بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1