تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۲۲۳۰۳
کبنا گزارش می‌دهد

به صدا در آمدن زنگ خطر کرونا با پیش بینی‌های نادرست مسئولان / اداره بنیاد مسکن کهگیلویه چه خبر است / هیچ دستورالعمل اجرایی برای رعایت پروتکل های بهداشتی وجود ندارد

۰
کبنا ؛پس از اعلام خبر «اعطای وام 60 میلیونی بنیاد مسکن»، در دهدشت مردم برای تشکیل پرونده در اداره بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی تجمع کرده‌اند.
به گزارش کبنا از دهدشت، صبح امروز (شنبه 31 خردادماه 99) در همین راستا طی روزهای گذشته، اتابک فرماندار کهگیلویه بازدیدی از این اداره داشت و تذکرات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی را گوشزد کرد. با اینحال این تذکرات هیچ فایده‌ای نداشته و مردم همچون روزهای قبل در این اداره تجمع کرده‌اند.
اما به نظر می‌آید راهکارهای مسئولان هیچ دردی را دوا نمی‌کند، و در واقع مسئولان فقط به تذکر دادن بسنده می‌کنند، در حالی که با برنامه ریزی و پیش بینی‌های درست، می‌توان تا حدود زیادی جلوی تجمعات در ادارات را گرفت. بهتر نیست با برنامه ریزی و با اسم نویسی و راه حل‌های دیگر مثل تشکیل پرونده‌های اینترنتی، افراد در ساعت‌های متفاوتی به این اداره فراخوانده شوند؟ واقعیت این است که نیمی از مشکلات از  بخاطر پیش بینی‌های نادرست مسئولان ایجاد می‌شود. حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنان در جلسات خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، با این حال، تذکرات استاندار فقط در حد حرف مانده است.
در خصوص رعایت تذکرات استاندار و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، لزوماً باید پیش بینی و دستورالعمل‌هایی به ادارات داده شود و شیوه نامه اجرایی در شرایط کنونی پیش بینی شود تا بدون نگرانی و مشکل، زندگی همراه با کرونا روال عادی‌تری داشته باشد، ولی متاسفانه مسئولان فقط تذکر می‌دهند و دستورالعمل نمی‌دهند، که فلان اداره باید چه رفتار اجتماعی در پیش بگیرد؟ این فقط مردم نیستند که باید رعایت کنند، بلکه دستگاه‌های اجرایی به عنوان پیشانی یک شهر هستند، و مردم با الگوبرداری از ادارات ناچارا یا با سهل انگاری فواصل اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.
از طرفی صف گرفتن در حیاط با دمای بالای هوا و گرمای تحمل ناپذیر با اصل تکریم ارباب رجوع هیچ سنخیتی نداشته و حتی بی احترامی به مردم نیز می‌باشد، چه در اداره بنیاد مسکن کهگیلویه و چه در برخی ادارات شاهد هستیم مسئولان با بستن در ورودی، از ورود مردم در سالن اداره جلوگیری می‌کنند و مردم در شرایط نامناسبی پشت درهای اداره در حیاط، بدون هیچ سایه بان یا صندلی، باید انتظار بکشند. آیا این رفتار شایسته مردم است؟
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بیایید سری به بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد بزنید که مدیر و کارشناساش همیشه و تا میان سیل انبوه جمعیت دم درشون و خودشونم قایم و پاسخ گوی این جنعیت نیستند .
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1