تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۴۲۰۹۰۰
کبنا گزارش می‌دهد

گزارش تصویری سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به «لوداب» / کلانتری: 13 هزار مسکن تا پایان امسال در استان واگذار می‌شود

۱
کبنا ؛ حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بخش لوداب سفر کرد و ضمن کلنگ زنی عملیات احداث 850 مسکن محرومین، از برخی پروژه‌های بنیاد مسکن و روستاها بازدید و همچنین با مردم این روستاها ملاقات کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز( پنج شنبه 25 اردیبهشت ماه 99) حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی شاهرخ کناری فرمانداری بویراحمد، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، مدیرکل بنیاد مسکن، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیران عامل شرکت‌های برق، گاز و آب و مخابرات به بخش لوداب سفر کرد. در جریان این سفر عملیات احداث 850 مسکن محرومین شهرستان بویراحمد آغاز و کلنگ‌زنی شد.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین کلنگ زنی 850 مسکن محرومین، اظهار داشت: تا پایان امسال ۱۳ هزار واحد مسکن به محرومان و نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد واگذار می‌شود.
 به گزارش کبنا از یاسوج، کلانتری در این آئین، گفت: دولت در چهار فصل مختلف مسکن روستایی، مسکن محرومان، اقدام ملی مسکن و خسارات ناشی از سیل و زلزله ساخت این تعداد مسکن را در دستور کار قرار داد که تاپایان امسال به بهره برداری می‌رسند.
کلانتری افزود: روستای آب بهاره به واسطه قرار گرفتن در مسیر سیلاب دچار رانش شده بود که همین امر باعث شد برای 33 خانوار این روستا در مکانی مناسبتر مسکن احداث شود.
وی با بیان اینکه اهالی این روستا تا پایان امسال به مکان جدید منتقل می‌شوند افزود: نگاه دولت به مناطق محروم در سالهای اخیر زمینه توسعه روستایی در کهگیلویه وبویر احمد را در آینده نزدیک فراهم می‌کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در خلال کار ساخت و سازها کار بهسازی، خدمات رسانی در حوزه آب، برق، گاز، مخابرات و پوشش شبکه استانی هم انجام می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: علاوه بر جابجایی 33 خانوار روستای آب بهار در مکانی به وسعت 22 هزار متر مربع 850 واحد مسکونی دیگر در شهرستان بویر احمد امسال احداث می‌شود.
جنتی افزود: تنها 55 میلیارد تومان در بخش مسکن محرومان به استان اختصاص داده شد که در قالب تسهیلات ارازان قیمت یا کمک‌های بلاعوض برای احداث مسکن هزینه می‌شود.
امروز همچنین استاندار با حضور در برخی روستاهای لوداب از نزدیک از چگونگی اجرای برخی واحدهای مسکونی در حال ساخت بازدید کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Romania
خیلی مردی آقای کلانتری
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین استاندار در حوزه ارتباط با مردم ایشان هستند سه بار نامه بهش دادم هربار گم میشه
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
1