تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۴۲۰۳۳۰
با حضور مسئولان شهرستان کهگیلویه:

سیل همدلی و مومنانه در کهگیلویه راه افتاد ( + فیلم و تصاویر )

۰
کبنا ؛
بعد از پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر رزمایش کمک‌های مومنانه مسئولان و اقشار مختلف مردم برای برگزاری هر چه بهتر این رزمایش پای کار آمدند، در شهرستان کهگیلویه امروز (سه شنبه 9 اردیبهشت ماه 99) با حضور امام جمعه شهر دهدشت، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.
توزیع کمک‌های اهدایی خیرین و نهادهای حمایتی با نوای همدلی در قالب رزمایش مؤمنانه از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شد و در این طرح فضایی برای هم افزایی در جهت دستگیری از اقشار نیازمند فراهم آورده است.
مرحله دوم رزمایش مؤمنانه بهزیستی امروز با حضور امام جمعه دهدشت و فرماندار کهگیلویه کلید خورد تا 200 بسته غذایی مهیا شده به دست جامعه هدف مورد نظر برسد.
جهانگیر افشانده در حاشیه این طرح اظهار داشت: در یک مرحله از کمک‌های بهزیستی به جامعه هدف 320 میلیون تومان به حساب یکهزار و 442 نفر از مددجویان واریز شد.
رئیس بهزیستی کهگیلویه گفت: توزیع بسته‌های غذایی بین 150 خانوار زیر پوشش از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای جبران بخشی از آسیب‌های ناشی از کرونا بود.
افشانده با بیان اینکه این کمک‌ها شامل مددجویان زیر پوشش و نیازمندان شناسایی شده است، افزود: اولویت با مددجویان بهزیستی است.


 
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر با اشاره به شرایط پیش آمده و خسارات وارده به اصناف و کسبه گفت: به لطف خدا نهادهای حمایتی و سپاه پای کار آمدند و به اقشار آسیب دیده کمک می‌کنند.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: طوری برنامه‌ریزی شود که کمک‌ها به جامعه هدف مضطر برسد و کسانی که در کرونا دچار زیان شدند حمایت شوند.
وی با بیان اینکه علاوه بر مددجویان نهادهای حمایتی نیازمندان بسیاری در جامعه وجود دارد که در انتظار کمک معیشتی هستند، گفت: جامعه ای که باید کمک شوند فراتر از جامعه هدف نهادهای حمایتی باشد.
وحدانی‌فر افزود: آمار کمک‌ها و فعالیت‌های حمایتی با اجرای طرح‌های مساوات و مؤمنانه به خوبی در حال اجراست تلاش شود این حمایت‌ها بیشتر شود.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: با همدلی و تقویت روحیه کمک از این بحران هم عبور خواهیم کرد.


 
علیرضا اتابک با قدردانی از کمک‌های مؤمنانه در شهرستان گفت: خدمات‌رسانی به نیازمندان با کمک خیرین و نهادهای حمایتی در حال انجام است.
فرماندار کهگیلویه افزود:طی فراخوان به دستگاه‌های اجرایی از کارکنان خواستیم داوطلبانه بخشی از حقوق خود را به رزمایش مؤمنانه اختصاص دهند و در این کار خیر سهیم شوند.
اتابک گفت: کمک‌های جمع‌اوری شده طی فرآیندی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
علیرضا اتابک همچنین اظهار داشت: 10 هزار خانوار در شهرستان کهگیلویه از کمک‌های مؤمنانه خیرین و نوعدوستان برخوردار خواهند شد.
فرماندار کهگیلویه گفت: برای مقابله با کرونا فعالیت‌های همه جانبه‌ای توسط گروه‌های جهادی، بسیج، خیرین، نیروهای نظامی و.. صورت گرفت.
اتابک با بیان اینکه بیماری کرونا همدلی و همراهی در نیروهای انقلاب ایجاد کرد، گفت: بسیج نیروها و کارهای جهادی برای مقابله با این بحران تداعی کننده دفاع مقدس است.
فرماندار کهگیلویه افزود: بسیاری از خدمات صورت گرفته در رسانه‌ها انعکاس یافت و عده‌ای نیز به صورت گمنام کار جهادی خود را شبانه انجام دادند.
اتابک افزود: بیماری کرونا یک پدافند غیر عامل برای نظام بود و باعث شد در تولید برخی اقلام کالا به سمت خودکفایی حرکت کنیم.

 

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت در این باره اظهار داشت: تهدیدی که در شیوع کرونا صورت گرفت تبدیل به فرصتی برای کمک مومنانه و رزمایشی برای نشان دادن اخلاق اسلامی و ایرانی و نوعدوستی شده است.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: کسانی که در غرب خود را برتر در همه زمینه‌ها می‌دیدند یارای مقاومت نداشتند و مستاصل شدند در ایران اسلامی اما کمک‌هایی در همه ابعاد توسط گروه‌های مختلف شکل گرفت.
وی با بیان اینکه کمک‌های خیرین به قشر آسیب دیده از مباهات و افتخارات نظام است، گفت: این همیاری و همدلی بنیه عمیق اعتقادی جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد و این نوعدوستی امروز برای دنیا صادر شده است.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با مطلوب خواندن عملکرد مدیریتی در استان و شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا گفت: مدیران ما فرزندان انقلابند و در همه ابعاد موفق بودند.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه سپاه پاسداران در همه عرصه‌های پای‌کار است، تصریح کرد: در رزمایش مؤمنانه نیز خوب درخشید. تلاش همه نهادهای حمایتی و دستگاه‌هایی که در این رزمایش وارد عمل شده‌اند ستودنی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1