تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۲۰۳۲۵
با حضور مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد؛

رزمایش کمک‌های مومنانه در کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم و تصاویر )

۰
کبنا ؛اولین رزمایش کمک‌های مومنانه در استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه فتح، نمایندگی آستان قدس رضوی، هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و سایر دستگاه‌ها با آماده‌سازی 25 هزار بسته معیشتی برای ارسال به نقاط مختلف استان و توزیع در میان محرومین و مستضعفین برگزار شد پیش از این نیز 15 هزار بسته دیگر در استان توزیع شده بود.
به گزارش کبنا، این رزمایش امروز ( سه شنبه 9 اردیبهشت ماه 99) با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر، ستار هدایت خواه مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمع دیگری از مسئولان برگزار شد.

 

سردار حمید خرم دل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این رزمایش گفت: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا، سپاه و بسیج رزمایش بزرگی را در کشور آغاز کردند و امروز نیز مرحله اول این رزمایش در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه سپاه فتح استان از آغاز شیوع ویروس کرونا با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان اقدامات پیشگیرانه زیادی انجام داده افزود: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با همکاری استانداری، کمیته امداد، بهزیستی،  هلال احمر، نمایندگی آستان قدس رضوی در استان و سایر نهادها انجام شد و در این مرحله ۲۵ هزار بسته معیشتی با اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، خرما، گوشت سفید و قرمز و ماسک بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهد شد.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته معیشتی سه میلیون ریال است خاطرنشان کرد: ۱۱۴ هزار خانوار در کهگیلویه و بویراحمد که از ویروس کرونا آسیب دیده اند از سوی بسیج شناسایی شده اند و این بسته های معیشتی در اختیار آنها قرار می گیرد.
سردار خرم دل تصریح کرد: علاوه بر این بسته های معیشتی کمک های نقدی سه تا چهار میلیون ریالی در اختیار رانندگان تاکسی وسایر  افراد و صنوفی که کسب و کار آنها آسیب دیده قرار داده می شود.
 وی بیان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا نیز ۱۵ هزار بسته معیشتی در بین افراد آسیب دیده و نیازمند استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

روستایی
Iran, Islamic Republic of
این روش وخردکردن کرامت انسانی
Iran, Islamic Republic of
به جان خودم اینها به دست فقرا نمیرسه وفقط خویش وقوم بازی میشه .
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
فایل های مرتبط
1