تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۴۱۷۵۰۷
در بین جمعی از اهالی دارشاهی و کاکان مطرح شد

یاسوج | محمد بهرامی: به خواست ایل و طایفه‌ی خاصی نیامده‌ام / مدل جدیدی را به خواست مردم اجرا می‌کنیم

۰
کبنا ؛ محمد بهرامی صبح جمعه ( ۱۸ بهمن) در بین جمعی از اهالی دارشاهی و کاکان شهرستان دنا خطاب به برخی تفرقه‌افکنان اظهار داشت: برای جدایی مردم شمشیر برندارید بویراحمد را به علیا و سفلی به خاطر مقاصدتان تقسیم نکنید. همه‌ی مردم این سرزمین از چشمه‌ساران دنا نوشیده‌اند همه‌ی ما همانند بلوط‌های دنا ریشه در ریشه و شاخه در شاخه پیوند خورده‌ایم. باید بدانیم که اتحاد رمز پیروزی است و با اتحاد می‌توان جهان گرفت. روزی که شهیدان ما مبارزه می‌کردند از همه‌ی ایران و همه‌ی بویراحمد دفاع می‌کردند. بیایید متحد باشیم و شجاعت را باتدبیر و تمدن را با علم گره بزنیم تا رستگار شویم علیا و سفلی مانند باد و باران باهم پیوند خورده‌اند و هیچ شمشیری این پیوند را نمی‌گسلاند اگر هوشیار و باهم باشیم.
روزها همه‌ی مردم خودشان را بی‌گناه می‌دانند و از دولت‌مردان و بزرگان گلایه دارند که هر چه مشکل‌داریم از این‌ها داریم. از اینکه ما در تدوین استراتژی هایی که در سطح کلان داریم ایرادهایی هست، در حوزه‌های اجرایی بر اساس برنامه‌های خوبی که داریم بازهم ایراد هست در بعد نظارت هم مشکل‌داریم، اما امروز انتخابات هست و ما در بین مردم و مردمی که می‌خواهند انتخاب کنند نباید فراموش کنیم خیلی از مشکلات امروزی ما ناشی از نگاه، نگرش و رفتار ما هست برخی مواقع میگویند جنگ انسان با انسان هست انسان با خودش درگیر است، هرکدام از ما در سطح از جامعه که بخواهیم می‌توانیم رشد و ارتقا پیدا کنیم و می‌توانیم تأثیرگذار باشیم.
باید دقت کنیم بر اساس این نگاه‌ها رفتار می‌کنیم و امروز در انتخابات، انتخاب می‌کنیم برخی از فرهنگ‌ها و عرف‌هایی که این روزها در بین ما جا میندازن، ما همیشه کنار هم بودیم و امروز هم باید کنار هم باشیم.
اگر عزت، افتخار و فتحی بود همه در کنار هم بودیم در رفتارهای دینی و تاریخ این کشور؛ بویراحمد تأثیرگذار بود.
اگر عزت، فتح و افتخار بود در کنار هم بودیم و امروز هم باید بویراحمد واحد در کنار هم باشیم باید مواظب باشیم که ما را به علیا و سفلی تقسیم نکنند، مهم این هست که شرایط عوض شود.
کسی که نماینده می‌شود و در سطح‌های مختلف مسئولیت می‌پذیرید قرار نیست که از یک نقطه جغرافیایی خاص باشد قرار هست که شایستگان انتخاب شوند اگر می‌خواهیم شرایط عوض شود اگر شرایط خوب و مناسب هست همین روند را ادامه دهید، اما اگر مناسب نیست باید تغییر ایجاد شود، تغییر توسط مردم ایجاد می‌شود.
جمعه‌بازار در شهر یاسوج بدون هزینه برای دستگاه‌های دولتی، شهرداری و استفاده از خزانه راه‌اندازی کردیم اما آن زمان هزار و ۵۰۰ شغل پایدار برای مردم ایجاد کردیم. حدود ۹۸ درصد کسانی که مشغول به کار شدند و الآن یک درآمد پایدار دارند بویراحمد سفلی بود و نگاه سیاسی، جناحی و قومی نداشتم.
در حوزه‌های مختلف اشتغال‌زایی پایدار ایجاد شد مستقیم و غیرمستقیم سهم بویراحمد سفلی از علیا بیشتر بود و امروز ما را دسته‌بندی نکنند و قرار نیست هرکدام از ما انتخاب شدیم نماینده یک قشر و نژاد خاصی باشیم هیچ‌وقت مردم را دسته‌بندی نکردم و باید باورها و رقابت‌های سیاسی باشد اما درست عمل کنند، الآن مشاهده می‌کنیم که شرایط و امکانات متعلق به یک منطقه جغرافیایی و نژاد خاص است؛ خیلی از مشکلات شهر از طریق مشارکت مردم برای مردم برطرف کردیم.
مطمئن باشید پتانسیل‌های خوبی در این منطقه هست و حتی اگر پول در این کشور نباشد و شرایط مناسب نباشد من با دست‌خالی باز می‌توانم حداقل چند حرکت بنیادی در این منطقه انجام دهم که مثل گذشته در معیشت و اشتغال مردم تأثیرگذار باشد اما این فرصت را مردم باید به دست بیاورند. آقایانی که در قدرت هستند شاید دوست نداشته باشند این شرایط برای ما فراهم شود که برخی‌ها به حاشیه بروند این را مردم باید کمک کنند و مردم باید این شرایط را ایجاد کنند منهای مردم نمی‌شود ما باید در کنار مدرم باشیم.
بیشترین توجه من به قشر ضعیف و فقیر بود، در نیازهای مختلف مردم از نیازهای پایین به عالی تقسیم می‌شوند اما سال‌به‌سال سهم نیازهای اولیه و سبد نیازهای اولیه بیشتر می‌شود پس کسانی که قرار هست در مقابل مردم مسئول باشند باید به همه‌ی نیازها به‌خصوص نیازهای قشر ضعیف، محروم و کسانی که دستشان به هیچ جایی بند نیست، توجه کنند و مطمئن باشید باز ما در کنار شما خواهیم ماند.
اگر در این عرصه وارد شدم این خواست مردم بود نه خواست ایل و طایفه‌ی خاصی بود، مطمئن باشید که ورود من کاملاً متفاوت‌تر از رقبای خودم هست و بازهم مطمئن باشید یک مدل جدید ایجاد خواهیم کرد مدلی که خواست مردم باشد در راستای منافع و نیازهای مختلف مردم باشد و این اعتقاد را دارم که این مدل سال‌های سال در بویراحمد و دنا نهادینه خواهد شد و نیاز به همت شما داریم مطمئن باشید از انتخاب خودتان پشیمان نخواهید شد و در سطح ملی تحقیر نخواهید شد و امیدواریم که خداوند بزرگ آن چیزی که خیر و صلاح مردم هست اتفاق بیفتد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی عزیز پیروز نهایی انتخابات است
میلاد
Iran, Islamic Republic of
کرو بکش کنار همه دارن رای خوشنه ایبرن بالا تو هر روز رایت کم و کمتر ایابو
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر روشنفکر
نظری
Iran, Islamic Republic of
پیروز انتخابات با اختلاف زیاد😍😍😍
سیدحسن موسوی
Iran, Islamic Republic of
به امید پیروزی دکتر بهرامی✌️✌️✌️
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1