تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۴۱۷۴۳۸
بهرامی استوارانه قدم بر می‌دارد؛

بهرامی: برخی در گذشته به وعده و پیمان خود با مردم وفا نکردند، امروز حداقل لطف کنند مردم را در مقابل هم قرار ندهند

۲
کبنا ؛در روزگاری که مردان اصلاح‌طلب یک‌به‌یک از میدان خارج‌شده‌اند محمد بهرامی ست که در  این کارزار میدان‌داری می‌کند.
بهرامی‌ اصلاح‌طلب، به‌مثابه شمعی‌ای و کورسوی از نور است که در تاریکی ظلمت خود را می‌نمایاند و در شرایطی که بسیاری از هم‌قطارانش در میانه راه از اتوبوس انتخابات پیاده شده‌اند، او ایستاده و اصلاح‌طلبانه سخن می‌گوید، شاید هیچ‌کس و حتی خود بهرامی گمان نمی‌کرد باید سه دو اصولگرا (روشنفکر و منتظریان) و یک کاندید (بدون موضع سیاسی) رقابت کند.
از زیلایی، لوداب، دشت روم تا سروک و امروز روستاهای  (دم چنار، میان چنار، باغ تیلکو، گردوه، ساران، چم سوخته و جوزار...)
مردم روستا، بوی ناب انسانیت و اخلاق را می‌دهند، بوی بی‌اعتمادی و ناامیدی در شهرها به روستا نیز سرایت کرده است، روستائیان مهربان‌اند، لبخند میزند اما دلگیر و گلایه مندانه، بزرگ‌ترهای یکی از این روستاها می‌گویند در آبادی بیش از  ۳۸ جوان تحصیل‌کرده بیکار داریم، آن‌ها میگویند چون صاف‌وصادق هستیم سیاسیون و کاندیدا با احساسات ما بازی می‌کنند  و مطالباتمان  را پاسخ نمی‌دهند، به‌راستی باید با این حجم از مطالبات چگونه سخن باید گفت؟! صفا و صمیمیت مردمان روستا از بدعهدی‌ها خدشه‌دار شده است، دکتر محمد بهرامی در میان جمعی از مردم چنین می‌گوید:
در بین مردم نگرانی، بی‌اعتمادی و ناامیدی موج میزند که بسیار خطرناک است،  این روزها مردم به مردم بی‌اعتماد شده‌اند و سازوکارهای که تا پیش
مردم را کنار هم گرد هم می‌آورد امروزه تضعیف‌شده است.
شهردار اسبق شهر یاسوج عنوان می‌کند توفیق این چند سال حضور در صحنه انتخابات سبب شده است بیش‌ازپیش از حال روز مردم مطلع باشم و در همه خود را کنار مردم بدانم و  درد دل‌ها و گلایه‌های مردم را بشنویم.
ما اعتقاد داریم نماینده در مقابل اعتماد مردم مسئول است، کسی که به مردم دروغ گفت، دودمان خودش را به باد می‌دهد زیرا که باید بعد از مسئولیتش کنار همین مردم بماند و خانواده و بستگانش باید در کنار همین مردم حیات و زندگی خود را ادامه دهند.
متداول شدن این حجم از ناامیدی و دل‌شکستگی  برای جامعه  و مردم  شکست است،
وی سخنان خود را چنین ادامه می‌دهد، «مردم باید خود ببینند و آنالیز کنند آن‌ها مسئولیت دارند در مقابل صحبت‌های کاندیدهای مختلف دقت نظر داشته باشند. این استاد دانشگاه در رابطه با سمت‌وسوی قومیتی پیدا کردن انتخابات بر نقش وحدت طوایف تأکید می‌کند و عنوان می‌کند.» «اقوام همه به هم وابسته هستیم و باید حرمت و  احترام همگی حفظ شود»
این روزها برخی تلاش می‌کنند بویراحمد سفلی و علیا را از هم جدا کنند و این کار خطرناکی است بویراحمد را نمی‌توان با خط‌کشی از هم جدا کرد،
شما باید نماینده‌ای انتخاب کنید که در سطح ملی در کنار نمایندگان دیده شوند و در آنجا قرار نیست  نماینده طایفه و قوم خاصی  باشد. کاندیدای اصلاح‌طلب مجلس در ادامه می‌گوید
در زمان شهرداری سعی کردم کنار فقرا و بی‌کسان باشم و از این به بعد  هم این مسیر را ادامه خواهیم داد.
دوستان و مسئولین درگذشته  به وعده و پیمان خود با مردم وفا نکردند امروز حداقل  لطف کنند مردم را در مقابل هم قرار ندهند.
در روستای (گردوه) نماینده جمعی از طایفه باشرونی می‌گوید طایفه ما افراد با  نگرش‌های مختلف سیاسی در روستا از شما حمایت می‌کنیم و پشتیبان شما خواهیم بود.
دکتر بهرامی روستای گردوه و جمعی طایفه باشرونی بر ضرورت عدالت اجتماعی تأکید می‌کند و براین باورست که نماینده باید همه را ببیند و عدالت در هر شرایط بایر سرلوحه کار خود قرار دهد.
در بازدید از روستاها می‌بینیم یک  محله به دلیل اینکه به فلانی رأی داده‌اند کوچه‌شان آسفالت هست و یک کوچه کناری آن  همچنان خاکی ست چون به فلانی رأی نداده‌اند.
دکتر بهرامی در فرازی از مباحث خود  عنوان می‌کند نماینده نباید خرد نگاه کند و کلان را فراموش کند.
افراد دارای نگرش‌های مختلف و نیازهای مختلف دارند نماینده باید پاسخ گوی همه آن‌ها  باشد.
بهرامی در جمع مردم (باغ تیلکو) ین قول را به مردم می‌دهم که برای نیازهای اساسی  و به‌ویژه اشتغال کنار مردم باشیم
می‌توانیم بدون اعتبار و دست‌خالی و با استفاده از خلاقیت و کارآفرینی شرایط را تغییر دهیم در ادامه کاروان انتخاباتی بهرامی به روستای (ساران یا سورون) رسید
دکتر بهرامی در جمع مردم روستای (ساران)
در بخشی از صحبت‌هایش به دغدغه جدیدتر جامعه امروزی اشاره می‌کند وی می‌گوید: نگرش‌ها و نیازها عوض‌شده است زیرا که مدل‌های رفتاری و عملکردی جریان‌های سیاسی پاسخگو نبوده است، دستگاه‌های سنگین راه‌سازی  را در روستاها قبل از انتخابات فعال می‌کنند و چند روز بعد از انتخابات آن‌ها را از مناطق جمع می‌کنند. ایشان در ادامه گفت: من قول می‌دهم علاوه بر اینکه در سطح ملی حرف برای گفتن داشته باشم و در سطح محلی و منطقه‌ای  از حقوق شما دفاع کنم.
بهرامی در ادامه به نقش توسعه محور روستا و روستانشینان اشاره می‌کند و معتقد است روستاها مانند سابق  مولد و تولیدگر نیستند، روستاها امروزه به‌جای انرژی جوانان به خانه سالمندان تبدیل‌شده‌اند. نباید سیاست‌گذاری در روستاها را به طرح هادی و جدول‌کشی و ...محدود کرد و روستاهای بویراحمد می‌توانند به جایگاه دیرینه تاریخی خودشان یعنی پرورش شیر مردان و نخبگان برگردند.
بهرامی چکمه‌های خود را در روستا گل مالی می‌کند  و صبورانه به درد دل‌های مادرانه گوش می‌دهد  بهرامی به معنای واقعی عمل‌گرا و کنشگر است، ساده باید گفت او  تکنو کراتی عمل‌گرا و مهربان است،
بهرامی را ستایش یا نکوهش کنیم
موافق یا مخالفش باشیم بر یک نکته باید اذعان کرد که وی در پی تغییر است، بعد از سه دوره حضور متوالی در انتخابات نشان داده که جنگنده ست و از سختی روزگار به ملال نمی‌رسد.
سیاست امروز ایران نیازمند سیاست پیشه گانی از جنس بهرامی است که با پیوند زنی میان گروه‌های مختلف مردمی سعی در افزایش تعاملات داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بی نام
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
سردار تغییر و عملگرا با کارنامه ای درخشان
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1