تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۴۱۴۲۸۶
به مناسبت ایام حزن انگیز پایان ماه صفر؛

شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران به سوگ نشست

۰
کبنا ؛به همت شورای فرهنگی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران مراسم سوگواری سالروز رحلت حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در یک محفل معنوی در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد. در این مراسم که همراه با مداحی وسخنرانی بود، حجت الاسلام والمسلمین حسینی اراکی ضمن تسلیت ایام سوگواری بیست و هشتم صفر سالروز رحلت پیامبر مهربانی ها (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) ، محبت اهل بیت پیامبر را محور سخنان خود قرار داد و گفت : خدا یک نیروی باطنی برای ما قرار داده است که اگر به سمت سوی معنویت سوق داده شود تمام هویت و ماهیت ما به همان جهت حرکت می کند که همان رستگاری است و تمام تلاش دین مبین اسلام این است که نیروی باطنی و ذاتی ما را به خداوند نزدیک تر کند تا از دنیا عبور کرده و بیشتر از آن را مطالبه کنیم.
در ادامه سخنران ویژه حرم مطهر امام رضا علیه السلام افزود: رحلت جانگداز پیامبر اکرم یکی از اندوه بار ترین حوادث تاریخ اسلام به شمار می‌رود . پیامبران و امامان آمدند تا دست بشر را در دستان پروردگار قرار دهند تا راه رسیدن به اهداف متعالی را نشان دهند و توجه قلبی انسانها را به سمت عالم ملکوت هدایت کنند.
در بخش دیگر این مراسم ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت توسط مداح، حال و هوای عرفانی را در این مجلس به وجود آورد و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به سوگ نشستند .
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1