تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۴۱۳۵۱۴
قبل از ظهر امروز انجام گرفت

افتتاح طرح آبرسانی به 40 روستای دهدشت شرقی و تصفیه‌خانه آب سرفاریاب / تمجید «حاج عدل» از وزیر نیرو / تصاویر

۲
کبنا ؛مراسم افتتاح طرح‌های آبرسانی آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر نیرو برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، صبح امروز (شنبه 13 مهر ماه 98) با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو طرح‌های آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
بنا بر این گزارش، با حضور وزیر نیرو، مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستانی طرح آبرسانی به 40 روستا در منطقه دهدشت شرقی و تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب افتتاح و به بهره برداری رسید.
فیض الله پاسره مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: بهره برداری از مجتمع آبرسانی دهدشت شرقی به مبلغ ۶۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
وی در ادامه گفت: با همکاری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد 13 مجتمع آبرسانی روستایی با 488 روستای ذینفع و با جمعیت 111 هزار 153 نفر که تقریباً یک سوم جمعیت روستایی استان را شامل می‌شوند.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از این مجتمع‌ها، مجتمع آبرسانی 40 روستای دهدشت شرقی می‌باشد که در واقع 15 هزار و 720 نفر از آب شرب بهره مند می‌شوند.
وی گفت: 18 کیلومتر خط انتقال و شبکه گذاری انجام گرفته است.
پاسره در ادامه گفت: تصفیه خانه آب شرب سرفاریاب نیز با اعتبار 88 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
رضا اردکانیان وزیر نیرو در این مراسم با بیان اینکه خیلی خوشحالم که در جمع مردم سلحشور و غیور استان کهگیلویه و بویراحمد هستم، اظهار کرد: هر چند با تأخیر بود، اما خوشحالم که اینجا هستم. باید بگویم وزارت نیرو در استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر 47 پروژه‌ای که امروز افتتاح می‌شود که از جمله این پروژه‌ها؛ 44 پروژه تأمین برق در مناطق شهری و روستایی، تصفیه خانه فاضلاب و یک تصفیه خانه آب و یک پروژه آبرسانی به 40 روستا می‌باشد. که علاوه بر این 47 پروژه، 70 پروژه دیگر با اعتباری بالغ بر 8324 میلیارد تومان در این استان در دست اجرا دارد.
وی گفت: این افتخار بزرگی است برای کشور و دولت که با وجود شرایط تحریم‌ها و اقتصادها، چرخ توسعه و پیشرفت نیستاده، بلکه با پایمردی و ایستادگی مردان شریف کشورمان این طرح‌های عمرانی در حال اجرا است.
وزیر نیرو اظهار امیدواری کرد که 1800 میلیارد تومان پروژه که در کهگیلویه بزرگ یا افتتاح و کلنگ زنی می شود، امیدوارم طبق برنامه زمان بندی خودش به بهره برداری برسد که آرایش و رفاه مردم استان و کشورمان را به ارمغان بیاورد.
عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ، وزیر نیرو را فردی عملگرا و متدین معرفی کرد و گفت: از آقای استاندار که فردی پیگیر و متدین می باشند و پیگیر مسائل مناطق محروم هستند، نیز تشکر می کنم. وزارت نیرو کارهای خوبی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ انجام داده اند.
هاشمی پور در ادامه گفت: پروژه های فرسایشی 10 لغایت 15 ساله که مردم دغدغه آنها را داشتند. امروز شاهد بهره برداری آنها هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1