تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۴۱۳۱۱۸
کبنا گزارش می‌دهد

برگزاری یادواره ۲۱۰ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران / تصاویر

۰
کبنا ؛
یادواره گرامیداشت ۲۱۰ شهید ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده‌های شهدا در سالن آموزش و پرورش شهرستان گچساران برگزار گردید.
فرماندار شهرستان گچساران در این مراسم به سخنرانی پرداخته و گفت: گچساران ۳۵۳ شهید والامقام دارد که تعداد ۶۸ شهید از ارتش جمهوری اسلامی هستند و نیز هفت شهید انقلاب دارد، اگر ایران اسلامی منزلتی دارد از رشادت‌ها و جانفشانی های شهداست.
وی ابراز کرد: امروز اگر امنیت و عزتی در کشور وجود دارد و اگر ما به عنوان مسئول در این نظام در حال خدمتگذاری هستیم همه به برکت خون شهداء است، همه ما در قبال خانواده شهدا مسئول هستیم.
امیرابراهیم گلفام جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح به سخنرانی پرداخته و گفت: نقش حضرت امام در دفاع مقدس بی بدیل است، اول جنگ زمانی که ارتش به دفاع مقدس ورود می‌کند، فکر آمریکایی‌ها این بود که این ارتش بیش از چند ماه دوام نمی‌آورد، هواپیماهایشان بیش از دو ماه نمی‌توانند پرواز کنند، اما شاهد بودیم که امام چگونه جهاد خودکفایی را راه اندازی کردند و در نیروی هوایی ارتش فرمودند خودتان هواپیماها را تعمیر کنید. 
گلفام ابراز کرد: وضعیت با ثبات کشور مدیون دفاع مقدس و دفاع مقدس مدیون شهداست. امروز نه تجهیزات جنگی، بلکه نیروی انسانی مؤمن، زبده و شجاع و توانمند در نیروهای مسلح بزرگترین سرمایه ما است. 
جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن سخنرانی خود گفت: حضرت امام فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و ما در دفاع مقدس با دشمنان تا بن دندان مسلح روبرو بودیم. آنهم با وجود کمترین امکانات، امیدواریم که همه ما فکر و اندیشه و عملمان در راستای اهداف شهدا باشد.
جمالی ابراز کرد: دانقلاب و دفاع مقدس ما جزء استثناهای تاریخ است، چنین یارانی بزرگان دین ما کمتر سراغ داشتند و امروز هم ملت ما فهیم و آگاه است و چون دشمن خارجی مقابل انها قرار گیرد، برمبنای وحدت حرکت می‌کنند.
جمالی گفت: امروز در گام دوم انقلاب که فرموده مقام معظم رهبری است ما در مرحله بالندگی و فرهیختگی قرار داریم، و کشوری داریم که نیروی انسانی‌اش جزو نیروهای هوشمند دنیا هستند.
وی بیان کرد: الان می گوییم به کوری چشم دشمنان در رشته‌های محتلف نانو، پزشکی، انواع مسائل مهندسی و ... فرزندان هوشمند ما بالندگی نظام حاکمیت را دارند به دنیا نشان می‌دهند.
جمالی خاطرنشان کرد: امروز ما مسئولیت سنگینی داریم و باید گوش به فرمان رهبر انقلاب این مرحله را نیز به خوبی پشت سر بگذاریم و باز هم شاهد شکست دشمنان در عرصه‌های مختلف باشیم.
در انتهای مراسم از برخی از خانواده‌های شهید تجلیل صورت گرفت.
در این مراسم برخی چهره‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب از جمله اردلان زینل زاده، سرهنگ بیعت اصل، سیدظهیرالدین پورالحسینی نیز حضور داشتند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1