تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۴۱۱۴۸۱
در آئین تکریم و معارفه بخشدار شهرستان لنده

دفاع تمام‌قد «علی پرواز» از دولت و انتقاد از مدیرانی که هنگام دفاع از دولت سکوت می‌کنند

۱
کبنا ؛سید علی پرواز امروز (دوشنبه 7 مرداد) در آئین تکریم و معارفه بخشدار شهرستان لنده اظهار داشت: مدیر باید درایت داشته باشد، دولت هم دولت تدبیر و امید است و ضرورت برای مدیر این دولت هست که درایت داشته باشد. درایت یک ویژگی است که اگر مدیری آن را نداشته باشد باعث فاجعه می‌شود.
پرواز در ادامه افزود: ویژگی دوم که یک مدیر باید داشته باشد صداقت است. صداقت برای هر فردی یک کمال اخلاقی است و یک نیاز اجتماعی و سیاسی است. سیاست در برخورد با دولتی که انتخاب‌شده و سیاست با مردم و مخالفان دولت است، مدیر نباید به هیچ‌کس دروغ بگوید.
وی تصریح کرد: مدیر نباید به سمت چپ و راست خود نگاه کند و موضع بگیرد بلکه در اعلام مواضع خود باید چارچوب موازین عمومی را رعایت کند و مدیری پست و بی‌ارزش است که مصالح عموم را فدای مصالح شخصی کند؛ مدیری که دروغ می‌گوید خیانت‌کار است.
پرواز بیان داشت: سال 92 دولت تدبیر و امید برنامه‌هایی داشت و بنده وقتی به این برنامه‌ها رأی دادم در سال 96 تکرار شد و رأی خود را تکرار کردم چرا باید بترسم از اعلام مواضع خود و در بیان خدمات دولت اهمال و سهل‌انگاری نمایم.
وی اظهار کرد: در محفل می‌ خواری باشد و در محفل نماز نمازگزار باشد و در محفل رقص رقاص باشد. اصل دیگر مدیریت شجاعت است و اگر شجاعت نداشته باشیم چه فایده دارد و علامه‌ای که شجاعت بیان و دستی برای تقریر نداشته باشد مثال مدیری که ترس دارد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ادامه داد: چرا در هجمه‌های غیرمنصفانه به دولت سکوت می‌کنیم و بماند که در خلوت‌ها همراهی می‌کنند حمله‌کنندگان غیر منصف را هرکدام از شما گرایشی دارید محترم است اما مدیری که درایت و شجاعت ندارد نمی‌تواند مصالح شما مردم را تأمین کند.
وی افزود: چرا برخی مدیران زبان الکنی دارند در دفاع از دولت، چرا برخی از فواید مدیریت برخوردار هستند اما در هنگام دفاع در گوشه‌ای می‌خزد.
پرواز تأکید کرد: مدیری که دروغ می‌گوید همه‌جا دروغ می‌گوید مگر قطعنامه‌های زمان دولت مهروز را علیه دولت فراموش کردیم؛ اما الآن آمریکا نمی‌تواند با همه توانی که گذاشته نتوانست یک خط علیه کشور ما بنویسد.
وی در پاسخ به تعداد اندکی که به سخنانش در دفاع از دولت جلسه را می‌خواستند به حاشیه ببرند گفت لازم است که همه ما قائل به نظم باشیم و احترام میهمان را حفظ کنیم.
وی گفت من افتخار می‌کنم که مدیر این دولت هستم.
پرواز اظهار داشت: شهرستان لنده باوجود نیروهای ملی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. آقای «پرندوار» و «شفایی» علیرغم اینکه جوان هستند امیدواریم برای خدمات به مردم تمام‌قد تلاش کنند و برای خدمت به مردم هیچ خط و مرزی وجود ندارد و وظیفه دولت هست که به همه مناطق خدمت‌رسانی کنند.
وی گفت: برای برطرف کردن مشکلات مردم به هر ارباب‌رجوعی با هر گرایشی کمک کنید انشا الله بتوانیم برای اصول و مبانی جمهوری اسلامی و امنیت ملی خالصانه و هوشمندانه در این دوره کوتاه مسئولیت در برابر خداوند روسفید باشیم.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

ع۷
Russian Federation
احسنت. شجاعت پرواز ستودنی است کهگیلویه به فرمانداری مثل پرواز نیاز داشت
سلانم
Romania
خداوکیلی این دولت کجاش قابل دفاع هست...توبین مردم نیستی واز مردم نیستی
علی
Iran, Islamic Republic of
ازچه دفاع کنندازاینکه تمام یاد بدید یاحامی. فقط بلیدیدحرف بزنید مردم ازکصیف تدبرتان جون
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام وقت به بخیر
آقای پرواز اگر دفاع نکنید چه باید بکنید
متاسفانه وسایل رایگان باید دفاع کرد
فرید
Iran, Islamic Republic of
درود و خدا قوت خدمت جناب آقای پرواز
بنده از نزدیک با ایشون برخورد داشتم انسانی بسیار بسیار بسیار شایسته با صداقت باسواد و کوچک نفس هستند ان شاءالله که هر کجا که هستید خداوند بزرگ. پشت و پناهتان.
مخقلی
Iran, Islamic Republic of
پرواز کیه دیگه
کجا بوده
کی هست
مخقلی
Iran, Islamic Republic of
پرواز کیه دیگه
کجا بوده
کی هست
اصلاح طلب لنده
Iran, Islamic Republic of
به والله اصلاح طلب محضم تقریبا مسن هستم قریب به ۵۰ سال سن دارم تا بحال دولت به این کم کاری ندید ه ام کار این دولت فقط و فقط شده تعویض من احساس میکنم اگر نیرویی همچون پرواز سرمربی یه تیم فوتبال بود و اجازه بهش میدادند هر پنج دقیقه یه تعویض انجام میداد واقعا متاسفم براتون
انسانم آرزوست
Iran, Islamic Republic of

گرچه در مثل مناقشه نیست ولی این صفات را که بیان کرد این آقا، با کی داره حرف می زنه . مصداق هاش کی هستند ؟ این مدیران که همه منصوب خود شماها و باند و گروهتون هستند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
)شبانه بانماینده اصولگرایان جلسه داردوروزداعیه اصلاح طلبی دارد
لنده
Romania
درود بر پرواز درودبراقای پرواز مدیر شجاع وکاردان
دهدشتی دلسوز
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکترکلانتری مدیر اجرای انتخابات این ادبیاتش باشه واقعا. این آقا پس فردا چطور می تونه درانتخابات اصل بی طرفی رو رعایت کنه بتوجه به حساسیتی که حضرتعالی روی انتخابات دارد تجدنظر بشه واز مدیران معتدل وکارامدتر استفاده نمایید./استعفای معاونین فرماندار کهگیلویه برنامه ریزی ایشون بود.
Iran, Islamic Republic of
آقای پروازکجابااین شدت وحدت پرواز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیریاشاه
Iran, Islamic Republic of
مدیری که به حمایت دولت تدبیر به نون ونوا رسیده بی انصافی است اگر از دولت حمایت نکند
Iran, Islamic Republic of
شما هم
Iran, Islamic Republic of
اگه کم اوردی خبر کن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1