تاریخ انتشار
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۲
کد مطلب : ۴۰۹۰۵۸
فرشاد نگین تاجی رئیس هیئت سوارکاری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

نهمین جشنواره مسابقات کورس «اسب سواری» بهاره برگزار شد / پیست «اسب‌سواری» گچساران استانداردهای لازم را ندارد (+ تصاویر )

۱
کبنا ؛نهمین جشنواره مسابقات کورس اسب سواری بهاره روز جمعه در پیست اسب سواری شهرستان گچساران با حضور عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان، نگین تاجی رئیس هیئت اسب سواری استان و  پورهاشمی رئیس هیئت اسب سواری شهرستان، با شرکت سوارکارانی از استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
فرشاد نگین تاجی رئیس هیئت سوارکاری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مسابقه امروز بیان داشت: طبق برنامه‌ای که ابتدای هر سال تنظیم می‌کنیم، هیئت سوارکاری در رشته‌های مختلف کورس، استقامت، شوی سوارکاری و دیگر رشته‌ها، در ابتدای هر فصل و در نواحی مختلف مسابقه برگزار می‌کند.
نگین تاجی ابراز داشت: در مسابقه امروز شرکت کنندگان از استان‌های همجوار از جمله فارس، بوشهر، خوزستان حضور داشتند و مسابقات در چهار تیم مختلف، سه تیم آقایان و یک تیم بانوان برگزار شد. در خصوص مسابقات بعدی اطلاع رسانی خواهد شد. طبق برنامه‌های آتی مسابقات کورس و استقامت را در یاسوج خواهیم داشت.
نگین تاجی در ادامه گفت: پیست گچساران استانداردهای لازم را ندارد، خیز مناسب و پیچ مناسبی ندارد. طول و عرض نامناسب و کف سازی نامناسبی دارد. در این رابطه با مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان و فرماندار شهرستان گچساران صحبت‌هایی شد، چند زمین مختلف مدنظر ما هست که امیدواریم پس از طی فرایندهای اداری بتوانیم از این پیست استفاده کنیم و حتی مسابقات کشوری را در پیست گچساران و یاسوج برگزار کنیم.
رئیس هیئت سوارکاری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در مقوله آموزش قرار هست در بخش‌های مختلف سوارکاری از مدرسین حاذق فدراسیون سوارکاری و استان‌های صاحب سبک دعوت شود. کما اینکه در گذشته نیز آموزش‌های سوارکاری داشته‌ایم، ولی سطح آموزش‌ها قطعاً متفاوت خواهد شد.
نگین تاجی در انتها گفت: همچنین با هیئت‌های مختلف در شهرستان رایزنی‌های شده و قرار هست دوره «پرش با اسب» را در زمان آتی داشته باشیم، چرا که در زمینه پرش با اسب نیاز به آموزش ویژه وجود دارد و در این خصوص اقداماتی در حال انجام است. 
پورهاشمی رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گچساران گفت: در رابطه با نحوه برگزاری انتخابات خوشبختانه چندین سال است با همکاری اسب دوستان و سوارکاران مسابقات اسب سواری برگزار می‌شود. متاسفانه هیچ کمکی از طرف تربیت بدنی به هیئت نشده است، همه همکاری‌ها از طرف سوارکاران بوده است.
پورهاشمی در ادامه بیان داشت: اسب سواری استان در سوارکاری استقامت چندین مقام کشوری داشته است، در مسابقات کورس فعالیت کمتری خارج از منطقه داشته است، کمااینکه مقام های کشوری نیز داشته ایم، ولی در سطح منطقه که شامل استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان هست در رده اول و دوم است.
پورهاشمی در انتها ابراز داشت: ما از نیروی انتظامی است این توقع و انتظار را داریم که برای برقراری نظم در مسابقات ما را یاری کنند. از اورژانس شهرستان بخاطر حضور در مسابقه تشکر می‌کنم. از مسئولین بخصوص نیروی انتظامی و هلال احمر که پایه‌های اساسی برگزاری یک مسابقه هستند خواهشمندم در این مسابقات حضور داشته باشند و همکاری کنند. نیروی انتظامی وظیفه‌اش ایجاد نظم و پیشگیری است، نه اینکه اتفاقی بیفتد و  ما به آنها اطلاع بدهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
انصافا نگین تاجی حالا یه چیزی ولی پورهاشمی آخه چی میدونه از اسب و سوراکاری چرا تو کشور ما هیچ چیز سرجای خودش نیست و فقط با پارتی کار میشه
taksavar
Iran, Islamic Republic of
شهرستان گچساران تو مسابقات كشورى هم مقام داره در چندين دوره مختلف و اينكه اقاى پورهاشمى خبر ندارن از اين موضوع باعث تعجبه واقعا
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1