تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۴۰۶۸۹۴
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی از پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه سلامت / مشکلات بیمارستان جدید باشت بررسی شد (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه 10 بهمن ماه با سفر به 3 شهرستان استان روز پرکاری را گذراند.
محمد غلام نژاد به همراه برخی از مدیران حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه در سفری یک روزه از پروژه‌های حوزه درمان 3 شهرستان استان بازدید کرد.
مسائل و مشکلات بیمارستان تازه افتتاح شده 32 تختخوابی باشت، کلینیک تخصصی گچساران و بیمارستان 32 تختخوابی در حال ساخت بهمئی در سفر یک روزه دکتر غلام نژاد مورد بررسی قرار گرفت تا تصمیمات لازم برای رفع کمبودها و تسریع در ادامه عملیات اجرایی پروژه‌های در حال ساخت را اتخاذ کند.
در این سفر مهندسان دفتر فنی دانشگاه و مهندسان مشاور و اعضای تیم پیمانکاری دکتر غلام نژاد را همراهی می‌کردند و بعد از هر بازدید مشکلات و موانع اجرایی پروژه‌ها بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 
آغاز شمارش معکوس برای افتتاح کلینیک تخصصی گچساران
وی با بیان اینکه از هیچ کوششی برای افتتاح کلینیک تخصصی گچساران در 10 روز آینده دریغ نمی‌کنیم، افزود: هم اکنون اکیپ‌های مختلفی در این پروژه مشغول فعالیت هستند.
دکتر غلام نژاد با اشاره به اینکه افزون بر 50 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شده است، ادامه داد: کارهای جزئی و محوطه سازی پروژه مانده است.
 
بیمارستان بهمئی 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای تسریع در روند اجرایی پروژه بیمارستان 32 تختخوابی بهمئی و بهره‌برداری از این پروژه در کمترین زمان ممکن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
غلام نژاد با بیان اینکه عملیات اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی بهمئی هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این پروژه از محل اعتبارات ماده ۳۷ (یک درصد ارزش افزوده) در دو طبقه احداث می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه پروژه بیمارستان بهمئی مشکل اعتباری ندارد، بیان کرد: امیدوارم در دو سال آینده شاهد افتتاح این پروژه باشیم.
دکتر غلام‌نژاد مسائل و مشکلات بیمارستان 32 تختخوابی باشت شامل تجهیزات مورد نیاز، فعالیت‌های عمرانی، تامین نیروی انسانی، دستگاه امحا زباله و اکسیژن ساز، تامین پزشک و پرستار، نیروهای خدماتی، خودرو مورد نیاز و کلینیک تخصصی بیمارستان را با حضور مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مورد بررسی قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جناب رستمی مدیر محتم لااقل میگفتی اون پرده پشت سرتونو درست میکردند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1