تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۰۶۶۸۱
با حضور مسوولان کهگیلویه و بویراحمد:

نمایشگاه مبلمان در گچساران افتتاح شد / پاسخ «بابک درست» به برخی ابهامات در باره نمایشگاه‌ها (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛نمایشگاه مبلمان روز چهارشنبه (3 بهمن ماه 97) با حضور فرماندار، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان، مدیرعامل شرکت سازه های نمایشگاهی و جمعی از همراهان افتتاح و فرماندار از غرفه های نمایشگاه دیدن کرد.
بهزاد جمالپور مدیرعامل شرکت سازه‌های نمایشگاهی عصر چهارشنبه(3 بهمن ماه 97) در جمع خبرنگاران در معرفی شرکت خود گفت: در سال 85 شرکت خود را ثبت کردیم، در سال 86 وارد فاز اجرایی نمایشگاه شدیم. الان کارسازه های نمایشگاهی را انجام می‌دهیم، بازسازی و تعمیرات انجام می‌دهیم. یکی از مواردی که برای آینده در نظر داریم این است که بتوانیم در کشورهای همسایه و در سطح بین الملل نمایشگاه برپا کنیم.
جمالپور با اشاره به اینکه الان بزرگ‌ترین ابزار بازاریابی دنیا نمایشگاه است گفت: متاسفانه این صنعت به دلیل تنگ نظری‌های مسئولان پیشرفتی که درخور باشد را نداشته است. تعاملات باید بیشتر باشد تا بتوانیم به جایگاه خود برسیم. الان من می‌بینم استان چهارمحال و بختیاری در دبی نمایشگاه برپا می‌کند، خوب این افتخار بزرگی است و در استان ما هم باید چنین چشم اندازهایی درنظر گرفته شود.  
بابک درست مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری نمایشگاه مبلمان گفت: برخی فکر می‌کنند «شرکت نمایشگاه‌ها» به دلیل خصوصی بودن، بدون برنامه و سر خود نمایشگاه برگزار می‌کند. اما واقعیت این است که پیش بینی‌ها و برآوردهای لازم در ارتباط با نهادهای دولتی همچون استانداری صورت می‌گیرد و پس از آن تصمیم گرفته می‌شود که نمایشگاه برگزار شود.
بابک درست به نحوه شکل گیری شرکت اشاره کرد و گفت: نمایشگاه از 4 سهامدار اتاق اصناف یاسوج، اتاق بازرگانی، انجمن صنفی  پیمانکاران، شرکت سیمان یاسوج تشکیل شده است. در چارت سازمانی، ما زیر نظر اداره صنعت معدن تجارت استان هستیم و به لحاظ انتخاب هیئت مدیره کاملاً مستقل هستیم.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در برگزاری نمایشگاه‌ها ما به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه حاضر می‌شویم و وظیفه نظارت بر نمایشگاه‌ها بر عهده اداره صنعت معدن تجارت است که اگر تخلفی صورت بگیرد این اداره و اداره اصناف باید وارد شوند و برخورد لازم صورت بگیرد.
بابک درست در ادامه گفت: در این راستا هم یک کمیته نظارت بر تخلفات قرار است تشکیل شود و شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان هم به عنوان دبیر این کمیته معرفی شده است که من بعد در کلیه نمایشگاه‌ها نماینده میراث فرهنگی، نماینده اقتصادی استاندار، شرکت نمایشگاه‌ها، صنعت معدن تجارت، اصناف است و هم نحوه کنترل قیمت‌ها و هم بحث رضایتمندی مردم و کلیه مواردی که به یک نمایشگاه مربوط است را در دست دارد تا اگر تخلفی صورت بگیرد برخورد کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا نمایشگاه‌ها بازار شهرستان را مختل نمی‌کنند، گفت: در بعضی از شهرستان‌ها این گلایه را داریم و تنها جایی که اینگونه هیاهوها وجود دارد استان ما است، اما واقعیت این است که این نمایشگاه‌ها در راستای تنظیم بازار است، بخصوص در زمان حاضر که نوسانات ارز و گرانی را داریم، برای جلوگیری از گرانی تعبیه می‌شوند، چون در نمایشگاه‌ها دلال‌ها حذف می‌شوند و این نکته مثبتی است که تولیدکننده مستقیماً کالای خود را عرضه می‌کند، اما با همه اینها ممکن است تخلفی هم صورت بگیرد، نمی‌گویم همه چیز عالی است، اما اگر اداره صنعت معدن تجارت قیمت گذاری‌ها را از روز اول مشخص کند، به فروشنده‌ها فاکتور داده شود که تخلف و تغییر قیمت در طول روزهای نمایشگاه صورت نگیرد و خدای ناکرده کلاه برداری در حق مردم و مشتری‌ها پیش نیاید و در کل با اقتدار نظارت کند تخلفی صورت نمی‌گیرد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌ها افزود: طی نظرسنجی‌هایی که امسال و سال گذشته داشته‌ایم رضایت مندی مردم حاصل شده است. قیمت نمایشگاه‌ها پایین‌تر از قیمت بازار است و بازار مبل قطعاً 25 درصد پایین‌تر از قیمت بازار هست. حتی ما این زمینه را فراهم کردیم و این فرض را قرار دادیم که به فروشگاه‌های بومی استان و شهرستان غرفه رایگان بدهیم با این حال هیچ استقبالی از طرف فروشگاه‌ها صورت نگرفت، این نشان می‌دهد فروشنده‌ها قیمت کالاهایشان بالاتر از قیمت نمایشگاه است و نمی‌خواهند در نمایشگاه حاضر شوند.
این نمایشگاه در تاریخ 3 بهمن ماه افتتاح و به مدت یک هفته برپا است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1