تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۴۰۵۳۱۱
با حضور مسوولان استانی و شهرستانی:

آیین نکوداشت «روز جهانی داوطلب» جمعیت هلال احمر در گچساران برگزار شد + تصاویر

۱
کبنا ؛آیین نکوداشت روزجهانی داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور سید امان الله جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت السلام سید جواد غفاریان نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران، سکینه درودگر نژاد مشاور مدیر عامل، سید مهدی نویدی معاونت داوطلبان استان، علی فتحی رئیس جمعیت هلال احمر گچساران، سراییل گشتاسبی مسئول داوطلبان شهرستان، شهرام جابر زاده مسئول خانه داوطلب گچساران، مهدی جمشیدی مسئول امور جوانان، کاووس آقا پور معاونت پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان، جمعی از مدیران ادارت و  داوطلبان شهرستان های گچساران، باشت و بهمئی در سالن اجتماعات هلال احمر گچساران برگزار شد.
گفتنی است: در این آیین از 17 داوطلب برتر تجلیل بعمل آمد.
و همچنین در این نکوداشت  هنرمندان صاحب نام گچسارانی عبدالله جهانگیری، علیرضا گشتاسبی، مجتبی پیراهش با اجرای زیبای نمایش طنز و خوانندگی به این آیین شور حال خاصی بخشیدند.
 امان‌الله جهان‌بین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر جمعیت دواطلب هلال احمر این استان ۳ هزار و ۶۱۷ نفر هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد افزود: از مجموع این تعداد یک هزار و ۷۷۶ نفر مرد و یک هزار و ۸۴۱ نفر را خانم تشکیل می دهند.
وی با بیان اینکه هر ساله به مناسبت روز جهانی داوطلبین جمعیت هلال احمر که ۱۴ آذر ماه است مراسمی در سراسر کشور برگزار می شود، گفت:  همایش نکو داشت دواطلبین جمعیت هلال احمر هر ساله در استان در شهر یاسوج برگزار می شود که امسال بنا به برنامه ریز هایی که صورت گرفته این مراسم در 3 شهرستان یاسوج، گچساران و دهدشت گزار می شود.
جهان بین  در ادامه با اشاره به فعالیت داوطلبین جمعیت هلال احمر ابراز کرد:  برنامه های مختلفی از جمله اجرای کاروان سلامت  در باشت برگزار، اجرای طرح نیابت، بازدید از خانواده شهدا، اهدا خون، بازدید از سرای سالمندان  انجام تست فشار خون و قند خون، اجرای طرح همای رحمت، سفره مهربانی، حمایت ماندگار و ارمغان مهر و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی از جمله برنامه های داوطلبان جمعیت هلال احمر در سطح استان است.
 این مسوول در ادامه عنوان کرد: در ۷ ماهه سالجاری در حوزه خواهران ۱۴ پروژه کاروان سلامت و معیشت محور با مشارکت دواطلبان و جمعیت هلال احمر در روستاهای محروم این استان برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه در طرح کاروان سلامت ۱۴ پروژه برگزار شد، افزود: در این طرح ۳ هزار و ۴۴۸ نفر بهره‌بردار که تعداد یک هزار و ۱۴۳ سبد غذایی از سوی هلال احمر به مبلغ یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال در مناطق محروم این استان توزیع شد.
این مسوول به طرح نیابت اشاره و ابراز کرد: طرح نیابت بازدید از سرای سالمندان است که در این طرح به 43 خانوار بهره بردار مبلغ ۷۴ میلیون ریال پرداخت شد.
جهان بین به طرح فرشتگان رحمت که این طرح کمک به خانواده های بی بضاعت در ایام نوروز است، اذعان کرد: در طرح فرشتگان رحمت تعداد یک هزار و ۹۷۸ نفر تحت پوشش، تعداد ۶۹۰ سبد غذایی به مبلغ ۵۹۰ میلیون ریال توزیع شد.
وی به طرح ارمغان مهر که کمک به خانواده های بی بضاعت در ایام بازگشایی مدارس است اشاره و تصریح کرد: تعداد ۹۰۰ بسته نوشت افزار، تعداد ۹۰۰ بسته معیشتی به مبلغ۵۴۰  میلیون ریال پرداخت شد.
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه به طرح همای رحمت اشاره و افزود: در این طرح 3 هزار و 862 نفر بهره بردار که  تعداد دو هزار و 580 سبد غذایی به مبلغ یک میلیارد و 24 میلیون ریال پرداخت شد.
 وی به دیگر طرح های اجرا شده از سوی هلال احمر اشاره و تصریح کرد:  در طرح سفره مهربانی تعداد 2 هزار و 725 نفر بهره بردار که مبلغ  179 میلیون ریال در این طرح پرداخت شد.
جهان بین به طرح حمایت ماندگار اشاره کرد و گفت:  در این طرح  به 271 نفر کمک شده است.
وی در ادامه اظهار کرد: از دیگر برنامه های سازمان هلال احمر کمک به بیماران صعب العلاج، بیماران خاص و دیالزی است.
 جهان بین خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون  مبلغ ۸۵ میلیون تومان به این افراد از سوی سازمان جمعیت هلال احمر پرداخت شد.

---------------------------------
گزارش: حبیب قلندری
--------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1