تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : ۴۰۵۱۴۳
کبنا گزارش می‌دهد

«فرماندار کهگیلویه» از روستای راک بازدید کرد / نیکبخت: با مردم صادق هستم (+تصاویر)

۰
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه در ادامه بازدیدها و سرکشی‌های مرتب خود از پروژه‌های مهم شهرستان، رفتن به میان عشایر، تلاش جهت حفظ آرامش در بخش‌ها و رفع معارضات و...اینبار نیز مدیران دستگاه‌های خدمت رسان را به میان مردم و روستاها کشاند!
صبح امروز فرماندار کهگیلویه به همراه بخشدار سوق و برخی از مدیران دستگاه‌های خدمت رسان به میان مردم روستای «راک» رفت تا از نزدیک مطالبات مردم را بشنود و مدیران دستگاه‌های اجرایی را موظف به همکاری کند.
فرماندار کهگیلویه در جمع مردم روستای «راک» اظهار کرد: از ابتدای سرپرستی خود قول داده بودم که  به همراه مدیران دستگاه‌های خدمت رسان در میان مردم حضور پیدا کنم، تا از نزدیک مشکلات و دردهای مردم شناسایی شوند و تا حد توان و قانونی در جهت عملی شدن آن‌ها اقدام کنیم.
«جعفر نیکبخت» با اشاره به اینکه با مردم صادق و روراست هستم، عنوان کرد: وعده‌های بی سرانجام نخواهم داد چرا که معتقدم، وعده‌های بی سرانجام، مردم را دلسرد، نا امید و نسبت به ادارات و نظام بی اعتماد می‌کند لذا جهت اعتماد سازی این حرکت صورت گرفته است.
نیکبخت که گستردگی مشکلات شهرستان و گرفتاری‌های کاری را دلیل تاخیر در شروع سرکشی و دیدارهای مردمی دانست، بیان کرد: این بازدیدها، سرکشی‌ها و دیدارهای مردمی در سطح بخش‌ها و روستاهای شهرستان ادامه دار خواهد بود، امیدواریم که مردم شهرستان نیز شرایط کنونی کشور را درک کنند، با مدیران همکاری خوبی جهت رفع مشکلات داشته باشند.
 
مطالبات مردمی
تعریض جاده راک، ایجاد کلانتری، اجرای طرح هادی، بخش شدن راک به عنوان بخش دشمن زیاری، ترمیم جاده منطقه گردشگری لگین، احداث چمن مصنوعی، سالن ورزشی، پارک و فضای سبز، لایه روبی و ترمیم سیل بندها، افزایش سهمیه نانوایی و آرد، افزایش سهمیه سبوس، ترمیم و تعویض لوله‌های فرسوده آبرسانی شرب، حل مشکلات خانه بهداشت از جمله مشکلات و مطالبات مطرح شده مردم در حضور فرماندار کهگیلویه و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بود.
پاسخ فرماندار کهگیلویه به مطالبات مردمی 
 فرماندار کهگیلویه نیز پس از شنیدن مطالبات مردم، مدیران دستگاه‌های اجرایی را موظف به همکاری و رفع مشکلات کرد.
جعفر نیکبخت در جمع مردم اظهار کرد: تعریض جاده راک و تعویض لوله‌های فرسوده شبکه آبرسانی شرب را در اعتبارات سال آینده لحاظ می‌کنیم، و در تدارک احداث کلانتری در راک هستیم.
نیکبخت با اشاره به اینکه، طرح هادی روستایی نیز از طریق بنیاد مسکن پیگیری می‌شود، عنوان کرد: لایه روبی سیل بندها را از طریق بخش حوادث پیگیری می‌کنیم، دهیاری نیز موظف است در خصوص احداث پارک پیگیری کند که از طریق مدیر کل دفتر روستایی دنبال تامین اعتبار هستیم.
وی ادامه داد: دهیاری، مطالبه احداث سالن ورزشی و خانه سرایداری شبکه بهداشت را از طریق ادارات مربوطه پیگیری کند ما نیز پیگیر هستیم.
فرماندار کهگیلویه که خود را با مردم رو راست و صادق خوانده بود، گفت: احداث یک شعبه از کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای راک مقدور نیست، سهمیه نانوایی و آرد شهرستان ثابت است ولی تا جایی که قانون اجازه دهد پیگیر افزایش سهمیه از اداره غله خواهم بود، مکاتبات در خصوص افزایش سهمیه سبوس را انجام داده‌ایم و پیگیر هستیم.
نیکبخت با اشاره به عدم توافق اهالی قلعه دختر و راک برای تبدیل شدن روستای راک به بخش دشمن زیاری، افزود: باید منتظر گزارش مطالعات کارشناسان تقسیمات کشوری باشیم که بر اساس شاخص‌های لازم، بخش را مشخص خواهند کرد.، چمن مصنوعی راهم نماینده محترم مردم در مجلس قول همکاری داده است.
 فرماندار کهگیلویه همچنین در بازدید از سد رسوب گیر «سر کوه راک» نیز گفت: در صورت همکاری و تفاهم مردم، مشکلات سد را حل خواهیم کرد، همچنین در بازدید از منطقه گردشگری «لگین راک» نیز ترمیم بخشی از جاده را به عهده راه و شهرسازی گذاشت، در گلزار مطهر شهدا حاضر شدند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
 در این دیدار مردمی، مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری، میراث فرهنگی کهگیلویه، راه و شهرسازی، هلال احمر، آب و فاضلاب روستایی، اداره برق، مخابرات، کمیته امداد سوق و...فرماندار را همراهی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مطالباتی که مردم راک درخواست کردن چرا از نماینده ادوار گذشته که خود راک بودن و 100درصد رای دادن نخواستند. هر چند وظیفه دولت جدید هم هستند که به مطالبات مردم رسیدگی کنند. و در اخر دشمن زیاری هیچ وقت حاضر نمیشود که راک مرکز بخش بشود.قلعه دختر از دیر باز مرکز دشمت زیاری بوده و هست و خواهد بود. الیاسی سلطلی بویری قلندری شیخ هالی همه اونجا هستند.راک فقط سادات
Iran, Islamic Republic of
نه راک
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
که شیر مایرت اقای نیکبخت ای را جمعش کن. کارهای دیگه جواب نمیده
Iran, Islamic Republic of
ای فرماندار و خوبی تیش رئیس بنیاد شهیده عوض کردن خدا
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1