تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : ۴۰۴۸۳۷
کبنا گزارش می‌دهد

جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در گچساران برگزار شد/ از کنایه تاجگردون به شورای نگهبان تا پلاکارد جالب خردسال گچسارانی + تصاویر

۱
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی امشب در مراسم جشن میلاد پیامبر (ص) که  با حضور مردم و مسئولان درسالن مجموعه ورزشی پدخندق برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت گفت: از دعای خیرهمه مردم عزیز ممنون هستم و از همه کسانی که فرزند خودشان را به دعای خیرشان از روی تخت بیمارستان بلند کردند، قدردانی می‌کند.
وی افزود: بیماری نسبتاً سخت و خطرناکی بود و خدا کمک کرد و دعای شما عزیزان بود که بنده امروز درخدمت شما باشم.
تاجگردون تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) گسترش مهر و مهربانی را در کل جامعه بشریت پیاده و ترویج دادوتا به امروز سلاله او برجامعه ما جاری است، فرزندش امام جعفر صادق علیه السلام  نیزه‌مان امامی است که فضای مباحثه علمی را درجامعه آن دوران پیاده کرد.
نماینده گچساران و باشت درمجلس با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج گفت: امام راحل ما فرمودند که‌ای کاش یک بسیجی بودم، امروز امنیت میهن اسلامی و هر چه که داریم مدیون رشادت‌های رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس است.
وی افزود: مدت‌هاست که بیان می‌کنم و نگران هستم و امسال که چهلمین سالگرد پیرووزی شکوهمند انقلابی اسلامی دردهه فجر است و درحالی که حدود 70 درصد مردم کشورمان انقلاب را درک نکردندو 10 سال دیگر درصد بالایی از جامعه‌مان هم حتی جنگ را ندیده‌اند.
تاجگردون گفت: برای نسل‌های جوان شاید جنگ یک افسانه شود اما نباید بگذاریم این اتفاق برای جنگ و رشادت‌های دوران دفاع مقدس صورت بگیرد و بسیج را آنچنان که باید باشد باید حفظ کرد بسیج را آنچنان که امام راحل فرمودند و شهدای ملت در این قاموس جنگیدند باید حفظ و صیانت کرد.
وی افزود: بسیج باید بماند و حفظ شود و وقتی که می گوییم هفته بسیج به ظاهر اوامر نرویم و بنده از گردانندگان برنامه بسیج خواهش می‌کنم عمق جریان بسیج را به مردم نشان دهید، فردی در این شهر حدود 80 ماه بسیجی بود و ندیدم حتی یکبار ازآن فرد تجلیل شود و ای کاش روزی بشود که در یک مراسمی همه بسیجیان و رزمندگان گچساران دور هم جمع شوند.
نماینده گچساران و باشت درمجلس گفت: خیلی از بسیجیان از قافله شهداء جا ماندند و امروز حسرت‌ها می‌خوردند، بسیج یک فرهنگ است کهان فرهنگ وطن ما را نگه داشت که باید قدر بسیج و این روزها را بدانیم و بسیج را به این و آن جریان وصل نکنیم.
تاجگردون تصریح کرد: در زمان انتخابات گفتم که برخی وقتها شک می‌کنم جبهه‌ای که ما رفتیم جای دیگری بود؟ و یا آن رزمندگان کسان دیگر بودند، بسیج را آنچنان که فرهنگش است باید توجه کنیم و تداوم بدهیم و این هفته را به همه بسیجیان تبریک عرض می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: گچساران ما روند خوبی برای توسعه و عمران درپیش گرفته و خوب پیش می‌رود، فضا را دوستان ما کمی سیاسی کرده‌اند من در باشت نیز عرض کردم سیاسی کردن همه آن دوستانی که احساس می‌کنند می‌توانند عرصه خدمت را داشته باشند برای کسوت وکالت مردم و نمایندگی بالاخره تشخیص با خودشان است و می‌آیند کار می‌کنند اما این بازی و این فضا یک سهم‌گیری است و سهم‌گیری هم متوجه من نیست متوجه خوشان است دارند از همدیگر سهم می‌گیرند.
 تاج‌گردون بیان کرد: اولاً من حدود یکسال و هفت ماه دیگر اگر عمر اجازه بدهد نماینده شما هستم اینقدر هم بخیل نیستم اگر کسی کمکم بکند و ایده بگوید بیانش نکنم عمر است و مشخص نیست تا کجا بکشد و بعد انتخابات است و مردم سرنوشت را مشخص می‌کنند.
 نماینده گچساران و باشت در مجلس  با اشاره به سخنان چند روز گذشته ستار هدایت‌خواه  گفت: درست است عزیزی به شعور ملت گچساران توهین کرده و به رای بنده و مردم توهین کرده است و من اورا به قیامت واگذار کردم، بسیار وقیحانه، زشت  و دور از ادب و نزاکت و دین می‌گوید اینکه کسی محبوب باشد ملاک نیست یزید هم محبوب بود بعد که آمد درستش کند گفت رای زیاد مهم نیست با یزید هم مردم بیعت کردند.
تاج‌گردون افزود: شورای محترم نگهبان بینی و بین‌الله اگر من چنین حرفی را می‌زدم من را تایید می‌کردید حتماً تایید نمی‌کردید رای در جمهوری اسلامی با بیعت زورکی با یزید دوتاش یکی است؟
وی گفت: اینکه به شعور مردم گچساران توهین کردن و بعد دعوتش کردند تا در همین شهر بازی سیاسی کند این کجا در جهت توسعه و عمران و آبادانی  وعزت مردم گچساران است.
تاج‌گردون تصریح کرد: من وکیل شما هستم مگر می‌شود سکوت کنم، مریض هستم و حالم خوب نیست دکترم گفته است باید سکوت کنم، نمی‌شود حرف نزنم تو به ملتم توهین کردی تو به رای ملتم توهین کردی، یزید کی بود من کی هستم، یزید فرزند کی بود؟ من فرزند کی بودم؟ یزید شیر چه کسی را خورد من شیر چه کسی را خوردم یزید کجا جنگید من کجا جنگیدم؟ یزید زیر بیرق چه کسی بود و من زیر بیرق چه کسی؟.
تاجگردون گفت: این ملت وضو گرفتند و رای دادند، بیعت کنندگان با یزید با نیزه و شمشیر رفتند و بیعت کردند، این‌ها یکی هستند، تو در کجا چنین درسی خوانده‌ای؟ یک روزی به بنده گفتند که تو گفته‌ای با روحانی به جهنم می‌روم اما با این‌ها نمی‌روی، همون موقع هم همین حرف را زدند و گفتند ما بهشتی هستیم و آنها جهنمی هستند و ما حسینی هستم و آنها یزیدی هستند.
نماینده گچساران و باشت درمجلس اظهارکرد: گفتم اگر بهشتی که رسول اکرم و قرآن بیان کردند و بهشتی که به آن عشق می ورزیم این است؛ اگر آن بهشتی که شما تعریفش می‌کنید آن بهشتی نیست که ما پای منبرها شنیده‌ایم، فیلسوفی می‌گوید انسان‌های روزگار به سه روش دین را کسب می‌کنند و با آن زندگی می‌کنند و هر سه روش اشکال ندارند.
 وی افزود: یه گروه کسانی هستند که به صورت مصلحتی دین داری می‌کنند یا مصلحت دنیا و یا مصلحت آخرت، گروه دوم کسانی هستند که دین را با معرفت کسب می‌کند و سعی می‌کنند دین را بفهمند و درک کنندو گروه سوم کسانی هستند که دوست دارند دین را تجربه کنند و بفهمند دین یعنی چه؟ که بستگی دارد ما کدام یک از این گروه‌ها باشیم و هیچ ایرادی هم ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چه بيكارن
ب جای نخبه پروری
Iran, Islamic Republic of
جای نخبه پروی..آقای تاجگردون مردم گچساران دیگه میدونن چ خبره
Iran, Islamic Republic of
همش مدير و رييس و روساست. اومدن
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر تاج .حمایتت می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
جناب تبلیغات انتخاباتی راخلاف قانون خیلی زود شروع کردی به حق وحقوق مردم و هر روز در یک جناح و حزب تشریف داری و طایفه گرایی را رونق دادی همین حالا هم نباید تایی شوی زیرا صلاحیت نمایندگی را باتوجه به عملکردت نداری
گچسارانی
United States
خدایی نن فقط توش موندم تاجگردون با این عظمتش و آرای بالاش چه دلیلی داره این دوتا )رو پشت سرخودش راه انداخته به خدا با هرترکی که حرف میزنم اکثرا میگن یا رای نمیدیم این دوره یا میخوایم به جز تاجگردون به شخص دیگه ای رای بدیم وقتی هم که دلیلشو میپرسم 100/ میگن بخاطر این دونفر هست حاج غلام فکری به حال خود کن
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها بوی کباب خورده به مشامشون هههههه
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
عکس ها سه تا نکته رز داره: 1- بووووق بنگرو
2- مدیران دوگمبذون که صف اول افتخارشونه فقط
3- که دس ایزنن
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
کو تو سیل م.ن‌چطور سفت نشهسه خخخخ
Iran, Islamic Republic of
حاضرم قسم بخورم اگر فردا یک فرد دیگر قبول شود این حضار هم همین جا مینشینند
Iran, Islamic Republic of
خانم مدیر کل کار بسیار ضعیف هست تندی فکر گچساران نیست
مردم گچساران
Iran, Islamic Republic of
سرپرست اداره کار گچساران خیلی ضعیف است
مسئولین لطفاً اقدام نمایید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب نماينده
اداره كار گچساران از حقوق كارگران پتروشيمي دفاع نمي كند و عملكرد بسيار ضعيف دارد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1