تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۰۴۸۱۵
به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده شهداء + تصاویر

۰
کبنا ؛همزمان با گرامیداشت هفته بسیج جمعی از کارکنان سپاه ناحیه گچساران با سه خانواده شهیداین شهرستان دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.
به گزارش کبنا نیوز، سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران  اظهارکرد:شهداء ازجان و همه هستی خود گذشتند تا آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان بیاوند، امروز اقتدار و صلابت نظام اسلامی مدیون رشادت ها و حماسه آفرینی شهداء و ایثارگران است، عزیزانی که از همه تعلقات مادی گذشتند و به مقام والای شهادت نائل آمدند.
وی افزود:جانفشانی و ازخودگذشتگی شهداء مهمترین عامل تداوم انقلاب اسلامی است ،بنابراین همه و همه و نیز ملت بزرگ ایران اسلامی باید قدردان خون شهداء و فداکاری ایثارگران باشیم ، باید توجه داشت که تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم باشد هیچ دشمنی فکر تجاوز و تعدی به این مملکت را نخواهد داشت.
نورایی نسب تصریح کرد:خانواده های شهداء با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و اسلام، کاری ستودنی و ارزشمند انجام دادند که مدال افتخار آنهابرتاریخ روشن انقلاب اسلامی تا همیشه ابد خواهد درخشید.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:ان شاءالله بتوانیم آرمان ها و اهداف شهداءرا سرلوحه کارهاو برنامه های خود قرارداده و نیز وظایف خود را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهداء و ایثارگران به نحو شایسته ای انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهداء نباشیم.
گفتنی است در این آیین با سه خانواده شهید والامقام؛ مسعود صابری پور،محمد مظاهری و شرمت الله فاطمی دیدارشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سرهنگ
Iran, Islamic Republic of
چرا سمت خانواده های شهید که ترک هستند نمیرید، ... هستید،مگه ترکها چه مشکلی دارند که نمیرید
Iran, Islamic Republic of
اگر با توجه به اینکه یادواره های شهدا رابه متینگ سیاسی تبدیل میکنی ودر شهرستان گچساران ایجاد .ف بین نیروهای انقلاب.ه از صداقت ودلسوزی خانواده شهدا ویادواره های شهدا را به متینگ انتخاباتی جبهه پایداری کرد ی جناب سرهنگ فرماندهی محترم سپاه فتح عکس العمل نشان داد باید به درایت ومدیریتش تبریک وهمچنین به حسن انتخاب سردار جعفری اگر هم بی تفوت بود باید گفت تا وقتی دوره ایشان تمام شود
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1