تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۴۰۳۷۷۹
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح نمایشگاه عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار و معلول در یاسوج (+تصاویر)

۰
کبنا ؛آذر صفایی‌نیا امروز در افتتاحیه نمایشگاه عرضه تولیدات زنان استان که با حضور معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برپا شد، اظهار کرد: نمایشگاه عرضه تولیدات و دستاوردهای زنان در راستای توانمندسازی اقتصادی زنان و حمایت از کارآفرین‌های برتر استان برپا شد.
صفایی‌نیا در ادامه افزود: در این نمایشگاه غرفه تولیدات و دست‌بافت‌های زنان معلول و سرپرست خانوار دایر شده زنانی که اگرچه محدودیت‌های خاصی داشتند اما این مانعی برای حضور اقتصادی و اجتماعی آن‌ها نشده است و همیشه برای حضور اجتماعی و ارتقای مشقت خانواده‌ خود فعال بودند.
غرفه‌ای برای زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های بهبودیافته در حوزه بهبود از بیماری و معضل اعتیاد اختصاص داده شد و همچنین محصولات زنان کارآفرین در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
امروز این نمایشگاه برای توانمندسازی زنان استان برپاشده تا نمونه‌هایی از تولیدات استان عرضه شود و هم برندهای باکیفیت استان از جامعه زنان توانمند و اقتصادی معرفی کنیم و در کنار آن نیز کیفیت این برندها را نشان دهیم.
توانمندسازی زنان در حوزه تولیدات محصولاتشان منجر به سوددهی بیشتر برای آن‌ها و سبب ارتقای سطح زندگی آنان خواهد شد.
در این نمایشگاه تلاش بر این شد که مواد خوراکی سالم و مغذی که همیشه جزئی از سفره خانواده ما بوده عرضه شود.
امیدوار هستیم که دستگاه‌های اجرایی از این نمایشگاه بازدید داشته باشند تا این برندها معرفی شوند و ادامه فرایند کار با بانوان کارآفرین از تولیدات آن‌ها حمایت شود و در کنار ما این برندها را در خارج از استان معرفی کنند که با این اقدام حمایت بسیار خوبی از زنان کارآفرین می‌شود.
در این نمایشگاه پنج غرفه برای زنان عشایر در نظر گرفته‌شده که در آن تولید غذاهای سنتی و پخت نان محلی انجام‌شده و سوغات محلی استان عرضه می‌شود، نمایشگاه عرضه تولیدات زنان در قالب 10 غرفه برپاشده و تا روز جمعه این هفته ادامه دارد.
بنا بر این گزارش، نمایشگاه عرضه تولیدات زنان روز سه‌شنبه 24 مهرماه آغاز و تا 27 مهرماه در ورزشگاه تختی واقع در میدان هفت‌تیر شهر یاسوج برپا است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بانو
France
خدایی .دور و ور امور بانوان کار دیگه ای هم داره .بیکاری گرفته مردمو
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1