تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۰۲۵۲۶
در دومین روز از هفته دولت و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

افتتاح گلخانه تولیدی انواع گل در روستای «نره‌گاه» بویراحمد

۰
کبنا ؛در دومین روز از هفته دولت گلخانه تولیدی انواع گل در روستای نره گاه بویراحمد با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی گلخانه تولیدی انواع گل در روستای نرگاه بویراحمد به بهره‌برداری رسید.
بنا بر این گزارش الیاس تاج‌الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های جهاد کشاورزی کشت‌های گلخانه‌ای به منظور بهره‌وری بیشتر از آب و افزایش راندمان آبیاری است.
تاج‌الدینی ادامه داد: در این گلخانه یک هکتار زمین به زیر کشت گل «آکستوریا» می‌رود و زیربنای گلخانه 5 هزار و 200 مترمربع است.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد نیز در این آئین با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هر چه ما امروز داریم از برکت فداکاری و جانفشانی خانواده‌های معظم شهدا و شهیدان است.
وی افزود: این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و دریافت دو میلیارد تومان تسهیلات احداث شده است.
فرماندار بویراحمد گفت: سرمایه گذار دو میلیارد و 400 میلیون تومان برای راه اندازی این گلخانه برآورد کرده بود که دو میلیارد تسهیلات دریافت کرد.
کناری بیان کرد: بیش از 45.5 هکتار گلخانه در سطح استان داریم که 17 هکتار آن زیر کشت گل رز است که 20 میلیون تن گل شاخه بریده در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارافرین
France
خدایی یه نگاه کنید هر مقامی هر هفته دولتی هر ۲۲ بهمنی هر مناسبتی میگن افتتاح گلخانه نره گاه آخه دیگه تو این استان چیزی نیست تا این گلخانه ای که تا الان صد بار افتتاح شدن خیلی زشته واقعا خودتون تحقیق,کنید کبنا این گلخانه چندبار افتتاح شده
نره گه
Iran, Islamic Republic of
مگه نره گاه یک طرح گلخانه داره؟ تعداد زیادی طرح گلخانه از سالهای گذشته تا کنون در نره گاه اجرا شده است.
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
لازم است مسئولان محترم باغبانی جهاد کشاورزی نظارت و دقت بیشتری بر این گونه طرحها داشته باشند که مبادا دوباره ای عده ای سوداگر در این مکانها ماری جوانا و خشخاش کشت کنند. قبلاً شایعه بود که عده ای در این گلخانه ها خشخاش می کارند.
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1