تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۴۵۹۳۴۵
بصورت ویدئوکنفرانسی انجام گرفت؛

واگذاری 620 واحد مسکن به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور

۰
واگذاری 620 واحد مسکن به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور
کبنا ؛با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد۶۲۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان واگذار شد.
به گزارش کبنا نیوز، از طریق جلسه ویدئو کنفرانس رئیس جمهور و به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در چهاردهم اسفند ماه سال ۱۳۵۷ ، تعداد ۲۳ هزار مسکن مددجویی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سراسر کشور اهداء شد که ۶۲۰ واحد در استان کهگیلویه و بویرحمد است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اهداف نظام اسلامی خدمت به نیازمندان و مستضعفان بود که طی چهار دهه اخیر این مهم مورد توجه دولت ها بود.
سید احسان عسکری در این آیین بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که یک تار موی کوخ نشینان را بر همه کاخ نشینان ترجیح می‌دهم که خدمات کمیته امداد که ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تاسیس شد بنیانگر همین موضوع است.
وی بیان کرد: ۶۲۰ واحد با مشارکت کمیته امداد برای مددجویان و افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی احداث شد که برای هر کدام از این واحدها ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری عنوان کرد: ۳۰۰ واحد دیگر مددجویی در دست احداث است که بانک‌ها همکاری و مساعدت لازم را برای پرداخت وام این تعداد واحد مسکونی انجام دهند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون یک میلیون خدمت به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان داده شده است که مسکن یکی از این خدمات است.
قباد مبشری بیان کرد: ۵۷ هزار مورد خدمت مسکن انجام گرفت که هشت هزار مورد احداث مسکن بوده و مابقی ساخت فضاهای جانبی، حمام، گازکشی و تعمیرات بوده است.
وی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۸۲ هزار خدمات ارائه شده است که دو هزار مورد در حوزه مسکن است که تا پایان سال به سه هزار خدمت می‌رسد.
مبشری با بیان اینکه امروز ۶۲۰ واحد به متقاضیان واگذار شده، عنوان کرد: ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی مانده است که در صورت همکاری بانک‌ها خدمات مسکن مددجویی در سال آینده به یک هزار مورد افزایش می‌یابد.
کلید چهار واحد مسکونی از این تعداد واحد به نمایندگی دیگر واحدها در استان به چهار بانوی سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1