تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۴۷۱۷۱۶
یادداشت؛

تفاوت موحد

۳
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
تفاوت موحد
کبنا ؛وقتی صحبت از تفاوت در مورد سید محمد موحد به میان می‌آید منظور از تفاوت نه قائل شدن به تبعیض و یا برتری بلکه منظور از تفاوت، تفاوت مثبت در کار و عملکرد و مشی مردمی و اخلاقی سید محمد موحد است.
نگاهی به فضای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در یک ماه گذشته و حتی قبل از آن بیانگر مشی و ادبیات متفاوت موحد با سایر رقباست. در حالی که برخی از نامزد‌ها توان و انرژی خود را مصروف تخریب دیگران و نگاه سلبی به دیگران نموده‌اند اما موحد تنها بر کار خود مشغول است و در ادبیات وی کوچکترین بداخلاقی و یا حتی خشم و عصبانیتی دیده نمی‌شود. معمولاً متهم کردن دیگران ساده‌ترین کار برای فرافکنی و مقصر جلوه دادن دیگران از یک طرف و بی‌تقصیر معرفی کردن خود در مشکلات و مصائب شهرستان در سوی دیگر است. رفتاری که برخی رقبای موحد در پیش گرفته‌اند و به گونه‌ای سخن می‌گویند که گویی در دوره نمایندگی آن‌ها حوزه انتخابیه گل و بلبل بوده است و همه مشکلات محصول دوران نمایندگی موحد است. جالب آن که آن‌ها مدام از مردم مایه می‌گذارند اما هرگز از خود این سؤال را نمی‌پرسند اگر مردم تعیین‌کننده نهایی هستند که در واقعیت نیز همین گونه است پس این تعداد تکرار حمایت مردم از موحد چه معنا و مفهومی دارد؟ آیا غیر از این است که مردم از نمایندگی و عملکرد موحد راضی هستند؟ آیا غیر از این است که کل سرمایه و دارایی موحد « مردم» است؟
ضمن آن که این رابطه دوسویه میان موحد و مردم بدون دلیل شکل نگرفته است بلکه در کنار عملکرد موفق موحد، ناشی از مردم داری وی و حرکت موحد بر مدار اخلاق و حفظ و‌شان مردم و رقبای انتخاباتی‌اش بوده است. موحد هرگز قائل به تقسیم‌بندی مردم بر اساس مرز‌های ذهنی منطقه‌ای و قومی نبوده است بلکه خود را متعلق به تمام مردم در گوشه گوشه حوزه انتخابیه میدانسته است و مردم نیز موحد را از خودشان میدانستند.
موحد هیچ گاه بابت خدماتی که در وهله اول به لطف جمهوری اسلامی برای مردم انجام شد منتی بر دوش مردم نداشته است و بلکه خود را بدهکار همیشگی مردم در مسیر کار و خدمت میدانسته و می‌داند.
مجموع این رفتار‌ها و ادبیات مردمی موحد سبب ماندگاری وی و حمایت مردم در دوره‌های مختلف از وی شده است و در همین دوره نیز شاهد درخواست‌های عمومی و فشار زیاد در وهله اول برای نامزدی مجدد موحد از سوی مردم بودیم و در ادامه و در روز‌های اخیر شاهد استقبال گسترده مردمی از این نامزد انتخابات هستیم. موجی عظیم و مردمی که روز بروز در حال گسترده شدن و فراگیری بیشتر است و قطعاً تا روز انتخابات این موج ادامه پیدا خواهد کرد و مردم بار دیگر به تفاوت و توانمندی موحد رای قاطع و ماندگار خواهند داد.
تفاوت اگر در جهت مثبت و خدمت و کار برای مردم باشد تفاوتی ستودنی و قابل احترام است و یقیناً تفاوت موحد با نمایندگانی که تنها یک و یا حداکثر دو دوره فرصت نمایندگی را داشته‌اند از همین منظر می‌باشد. تفاوت و توانمندی که سرمایه‌ای ارزشمند برای مردم حوزه انتخابیه است که حتی در سطح کشور مورد مشابه آن بسیار کم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
موحد ۲۴ سال نماینده کهگیایوبه بوده ایشون نمیتونه کسی را مقصر اوضاع واحوال اخیر کهگیلویه بداند به همین خاطر بقیه کاندید ها به ایشون انتقاد می‌کنند ‌ایشون نمیتونه به کسی انتقاد کنه
حسین احمدی مقدم
Iran, Islamic Republic of
سلام ما رای به دکتر آیت الله سعادتیان می دهیم
رز
Iran, Islamic Republic of
چون ثبات فلک وکارجهان می بیند به بقای خودوبرغفلت ما می خندد این اقا اگه میدونست قبول نمیشه نمی اومد
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1