تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۴۹۰۲۹۶
کبنا گزارش می‌دهد

بحران 5 ساعته در مرکز شهر یاسوج / قطعی طولانی‌ مدت برق / گلایه شدید صاحبان فروشگاه‌ها از شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد / این چه وضع خدمات‌رسانی است / مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد: کابل برق مناطق هجرت‌ها ذوب شده، مأموران در حال تعمیر مشکل فنی هستند / رادمنش: کندی اینترنت به‌دلیل بهینه‌سازی و آپگرید سیستم است / قطعی طولانی برق سبب قطعی اینترنت می‌شود

۲
بحران 5 ساعته در مرکز شهر یاسوج
کبنا ؛بیش از پنج ساعت برق مناطق مختلف شهر یاسوج قطع شده و مردم این مناطق در تماس با پایگاه خبری کبنا نیوز ضمن گلایه از دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت برق خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند.
به گزارش کبنا، جمعی از شهروندان شهر یاسوج در تماس با پایگاه خبری کبنا نیوز از قطعی طولانی‌مدت و بدون برنامه برق مناطق مختلف شهر یاسوج از جمله هجرت‌ها، سردار جنگل شمالی و خیابان دادگاه قدیم به‌شدت گلایه‌مند هستند.
صاحب یک فروشگاه در یکی از این مناطق می‌گوید: بیش از چهار ساعت برق رفته و ضمن خسارت مادی نمی‌توانیم درب اتوماتیک محل کسب‌وکار خودمان را ببندیم. 
وی افزود: چرا مسئولان باید این‌گونه عمل کنند. در کجای دنیا برق به مدت 5 ساعت قطع می‌شود.
فرد دیگری بیان کرد: سرعت اینترنت در این مدت به‌شدت کند شده و تاجایی که برای فروش کالا و اجناس خود با مشکل جدی مواجه هستیم.
فروشنده دیگری می‌گوید: کارت‌خوان‌ها به دلیل کندی سرعت اینترنت خوب عمل نمی‌کنند و این مسئله به درآمد ما خسارت وارد می‌کند و کسی هم پاسخگو نیست.
فرد دیگری گفت: با اتفاقات برق تماس برقرار می‌کنیم و می‌گوید «تا اطلاع ثانوی برق وصل نمی‌شود» این چه وضع اطلاع‌رسانی و خدمات‌رسانی است.
شهروندی دیگری بیان کرد: این روزها مرتب با قطعی برق روبرو هستیم و از طرفی مسئولان شرکت برق هم پاسخ درست و درمانی به مردم نمی‌دهند.
علیرضا نیک‌روز مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت‌وگو با کبنا نیوز اظهار کرد: بار بیش از حدی بر ترانس برق منطقه هجرت‌ها وارد شده و همین مسئله موجب گردید که کابل برق ذوب شود و اکنون مأموران شرکت برق در حین تعمیر و رفع مشکل فنی برق این منطقه هستند.
نیک‌روز گفت: به جد پیگیر رفع این مشکل هستیم.
سید محمود رادمنش مدیرکل فناوری و اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: مدتی است که از مرکز در حال بهینه‌سازی و آپگرید سیستم شبکه‌های تلفن همراه هستند و همین باعث کندی یا قطع اینترنت خطوط تلفن همراه شده است. از طرفی به دلیل استفاده زیاد از شبکه‌های اینترنتی در مرکز شهر و بالابودن بارترافیکی کندی اینترنت را شاهد هستیم.
رادمنش ادامه داد: در مرکز شهر یاسوج ایستگاه‌های مخابراتی زیادی نصب شده که مرکز شهر را کاملاً پوشش می‌دهند و باطری‌‌های ایستگاه‌های مخابراتی و اینترنتی تا 2 ساعت بعد از قطعی برق جواب می‌دهند و درصورت طولانی‌بودن قطعی برق ایستگاه‌های مخابراتی و اینترنتی دیگر پاسحگو نیستند.
به گزارش کبنا، برخی از ساکنین این مناطق نیز بیان می‌کند که به‌ دلیل قطعی برق پمپ‌های آب کار نمی‌کنند و اکنون در واحدهای مسکونی آب وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

1