تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۴۷۵۱۵۶
کبنا گزارش می‌دهد

چرا اصولگرایان از نحوه انتصاب و عملکرد مدیران کهگیلویه و بویراحمد ناراضی هستند؟ / علت شکست اصولگرایان در گچساران و بویراحمد چه بود؟

۳۷
۰
چرا اصولگرایان از نحوه انتصاب و عملکرد مدیران کهگیلویه و بویراحمد ناراضی هستند؟ /  علت شکست اصولگرایان در گچساران و بویراحمد چه بود؟
کبنا ؛اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد از نحوه انتصاب مدیران و عملکرد آنها ناراضی هستند و می‌گویند: چرا باید در دستگاه‌های اجرایی مدیرانی که مورد اعتماد نبوده و توانا نیستند و اعتقاد ندارند روی صندلی بنشینند.
به گزارش کبنا، فارس در گزارشی نوشت: در نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی‌فقیه مسائل مختلفی مطرح شد اعضا گلایه‌های خود را نسبت به وضعیت کنونی استان عنوان کردند.
در این نشست بهرام موحدزاده دبیر این تشکیلات نقدهایی را مطرح کرد و گفت: مردم به وظیفه خود عمل کردند؛ اما انتظار این است که مسئولان به وظیفه خود در قبال این مردم عمل کنند در سطح جامعه نقدهای زیادی نسبت به وضعیت اجرایی کشور و استان وجود دارد در درون استان مسائل مختلفی مطرح است.
دبیر شورای ائتلاف اصول‌گرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دنبال شایسته‌سالاری و توانمندی مدیران هستند، گفت: آنها از جریانات سیاسی هم توقع دارند که چنین مشکلاتی را پیگیری کنند توقع دارند این مشکلات به مسئولان استان انتقال داده شود.
وی همچنین با تحلیلی از وضعیت انتخابات گفت: باید تحلیل شود که چرا باید تنها در استان کهگیلویه و بویراحمد نتیجه انتخابات به همراه یک استان دیگر ۲ بر یک به نفع رقیب جریان انقلابی شود که این خود یک پیام است که یک سری اصلاحاتی باید در استان داشته باشیم باید مسیر برای جریان انقلاب در استان هموار باشد.
یکی دیگر از اعضای شورای ائتلاف اظهار داشت که باید انتخابات گذشته را تحلیل کرد چرا باید مشارکت مردم کمتر باشد هر چند در کشور اول بودیم مردم باید احساس کنند که مسئولان دغدغه‌مندی در استان دارند نباید با عملکرد خود اجازه دهند انگیزه‌های مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی کم شود.
این عضو شورای ائتلاف همچنین طرح مباحثی مانند به‌میان‌آمدن پول در انتخابات را یک خطر دانست و گفت باید واکاوی شود که دلیل چنین مسائلی چیست.
وی همچنین گفت: باید نیروهای انقلابی را تقویت کنیم متأسفانه در استان نیروهای انقلابی تقویت نمی‌شوند جوانان و بانوان انقلابی از یاد رفته‌اند یک خواهر انقلابی در استان مدیرکل شده که او را هم دارند اذیت می‌کنند.
در ادامه شجاعیان یکی دیگر از اعضای شورای ائتلاف چنین گفت که در سال ۹۶ در حوزه انتخابیه بویراحمد ۵۲ درصد به آیت‌الله رئیسی رأی دادند در کل استان هم چنین وضعیتی بود و بهترین رأی به آیت‌الله رئیسی از این استان داده شد در سال ۱۴۰۰ همه زحمت کشیدند سهم‌خواهی نمی‌کنیم؛ اما بی‌توجهی چرا؟ درحالی‌که نیروهای انقلاب همه کار و زندگی خود را کنار گذاشتند تا جریان موفق شود.
وی گفت: چرا باید در دستگاه‌های اجرایی مدیرانی که مورداعتماد نبوده و توانا نیستند و اعتقاد ندارند روی صندلی بنشینند.
این عضو شورای ائتلاف همچنین از پارتی‌بازی در استان به‌شدت گلایه کرد و گفت: احساس می‌کنیم بسیاری از مسئولان استان به دنبال ناراضی کردن مردم هستند.
وی با بیان اینکه به جریان انقلاب در دستگاه‌های اجرایی هیچ توجهی نمی‌کنند، گفت: شاید فقط نیروهای جریان انقلاب را برای پیشبرد امور خودشان می‌خواهند.
آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسائل کلان زیادی پیرامون ما وجود دارد و نباید اهداف عالیه خود را فدای مسائل کوچک کنیم گفت: نباید اهداف عالیه انقلاب را فدای مسائل انتخاباتی و مدیرکل شدن خودمان کنیم مسائل امروز ما بسیار فراتر از این موضوعات است.
آیت‌الله حسینی یادآور شد: هرچند بی‌مهری‌ها و بی‌تدبیری‌ها در جا‌هایی وجود دارد ما در جلسات عمومی و خصوصی این مسائل را به کرات گفته‌ایم در سفر ریاست جمهوری نیز این مسائل به آقای رئیس جمهور گفته شد.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه باید هر چیزی سر جای خودش باشد نمایندگان کار خودشان را انجام دهند و استانداران هم کار خودشان را بکنند و تصمیم‌گیر باید استاندار باشد و دولت و استاندار خودشان برای مسائل اجرایی تصمیم بگیرند، گفت: از سوی دیگر باید کار‌ها به دست افراد متعهد و متخصص سپرده شود هر جا ضرر کرده‌ایم به دلیل مدیریت افراد غیرمتعهد و غیرمتخصص بوده است در کشور و در استان هم انقلابی متعهد و متخصص کم نداریم.
وی در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای ائتلاف مبنی بر مدیریت‌های ضعیف گفت: ما هم در مورد چنین مسائلی خیلی گفته‌ایم باز هم می‌گوییم اما جایگاه ما مربوط به عزل و نصب‌ها نیست جا‌هایی که می‌بینیم مسأله انقلاب است و مصالح انقلاب در خطر باشد خیلی سریع اظهار نظر می‌کنیم ورود کرده و تعارف هم نداریم گاهاً نهیب هم می‌زنیم و در جا‌هایی ممکن است حتی ما را هم متهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به اعضای شورای ائتلاف با بیان اینکه شما یک جریان سیاسی شناسنامه‌دار هستید، گفت: می‌توانید صدای خود را به خوبی به مسئولان کشوری و استانی برسانید.
وی با اظهار تأسف از اینکه متأسفانه ما از روی ریل خارج شده‌ایم، گفت: قوه مجریه به کنار رفته و قوه مقننه هم می‌خواهد قانونگذاری کند و هم اجرا که چنین کاری نمی‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه بعضی جا‌ها قول داده‌اند که یک مدیر ضعیف با عملکرد ضعیف برکنار شود گفت: برای مثال ۵ ماه پیش گفتند یک نیرو آماده کرده‌ایم که جابجا شود اما آیا این کار انجام شده است متأسفانه گاهی هم گوش شنوایی نیست خصوصاً در استان ما که خیلی شور آن را درآورده‌اند.
حسینی با بیان این که نمی‌گوییم یک عده‌ای باشند و عده دیگری نباشند، یادآور شد: اما همه حرف ما این است که باید افراد متعهد و متخصص در رأس امور باشند.
وی در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای ائتلاف مبنی بر برخی از مشکلات در انتخابات گفت: هر چند ممکن است در هر انتخاباتی مشکلاتی وجود داشته اما اصل مهم مشارکت مردم استان است که رتبه اول کشور را به خودشان اختصاص دادند.
حسینی همچنین در خصوص انتقاد از نمایندگان استان که در همه مسائل دخالت می‌کنند و بسیاری از مشکلات مربوط به آنهاست گفت: البته باید یک بعد قضیه را هم در نظر گرفت در خیلی از استان‌ها نمایندگان کار را ر‌ها کردند اما نمایندگان در کهگیلویه و بویراحمد همواره به دنبال اعتبارات هستند.
وی با بیان اینکه این دولت کار‌های زیربنایی بسیار زیادی انجام داده و مقام معظم رهبری هم از این دولت رضایت دارند، یادآور شد: در بحث مدیریت‌ها اشکالات جدی است به رئیس جمهور هم گفتیم و دخالت آن‌ها را متذکر شدیم.
حسینی با بیان اینکه برخی از مشکلات را به رئیس جمهور انتقال دادیم گفت: به آقای رئیس جمهور گفتیم که مشکل دخالت نمایندگان و همچنین تورم دو مشکل جدی است که این دولت باید به آن رسیدگی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پارک‌علم‌و فناوری نماد عینی اصلاح طلبی است
خون باید گریست
Iran, Islamic Republic of
احمد زاده فقیر را عده ای منفت طلب احاطه کرده اند.
اقتدار و تصمیم درست گرفتن باید احمدزاده داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
تا چند مدت پیش به دولت و اصولگراها می خندید و جوک می گفت یکدفعه شد رییس پارک علم و فناوری استان.
Iran, Islamic Republic of
بی عرضه ترین دولت در انتصابات دولت رییسی است.
دولت فقط اصلاحات که در آن واحد انتصاب می کردد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
شهامت مشاور عمرانی استاندار دست راست تاجگردون می باشد.
Iran, Islamic Republic of
شهامت تاره جز خوباشه.
بقیه را ندیده اید
Iran, Islamic Republic of
خواهشمندیم به داد گردشگری برسید.
احسانی
Iran, Islamic Republic of
یکی از مدیرانی که باعث نارضایتی شده مدیر میراث فرهنگی است
مسولین خوابند؟
یار انقلاب
Iran, Islamic Republic of
مدیریت ها هنوز دست اصلاح طلبان است شما ببینید چرا برخی که اعتقادی به آیت اله رئیسی ندارد و به ایشون رای نداد و اصلا مبانی اصولگرایی را قبول ندارد ویک نیروی اصلاح طلب و البته منافع طلب است باید همچنان مدیرکل باشد اون حوزه مهم و حیاتی که توسعه شهرها به مدیریت آن گره خورده است!!!!!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
مهم کارایی و توانمندی و خدمتگزاری به مردم است
Iran, Islamic Republic of
بیشتر انتصابات برحسب روابط فامیلی هست اصلا به خط مشی انقلابی در استان ما توجه نشده معاون استاندار که از نیروهای انقلابی است دنبال کنار گذاشتن نیروهای اصولگراست اما تلاش می‌کند نیروی اصلاح طلب بماند یا نیروی اصلاح طلب بر استاندار تحمیل کند بنظرتون این فرد می‌تواند گفت اصولگرا و انقلابی ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سال پایانی دولت است و باید برای جریان انقلابی در استان خون گریست بیشتر نیروهای انقلابی که به نیروی شورای ائتلاف در استان رای دادند بخاطر حمایت از او کنار گذاشته شدند
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
افرادی را داریم که بخاطر رای دادن به گزینه شورای ائتلاف در انتخابات مجلس کنار گذاشته شدند و یا حذف کردن و حاضرند از نیروی اصلاح طلب حمایت کنند اما کسانی که به منتظریان گزینه شورای ائتلاف رای دادند له کردند این افراد کجاش همراهان دغدغه مندان دولت هستند؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
پیوند اصولگراست یا اصلاح طلب؟؟چرا بیشتر از نیروهای اصلاح طلب مخالف دولت حمایت می‌کند؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بنظر شما فردی که ادعای اصلاح طلبی دارد و در دولت اصولگرا بواسطه فامیلی با رئیس دفتر استاندار یا معاون استاندار مدیر شده میشه گفت اصلاح طلب اینا طبیعتا هیچ اندیشه ای ندارند چون بیشتر منافع طلب هستن حتی در جریان اصلاح طلب هم نباید دیگه جایی داشته باشند هرکسی اندیشه داشته باشد نباید در دولت مخالف جریان فکری اش اجازه به خود دهد مسئولیت بگیرد چون نوع سیاست کاری در هر دولتی متفاوت است
Iran, Islamic Republic of
در همین انتخابات دودستگی بین این حریان اتفاق افتاد... چرا از اقای منتظریان حمایت نکردین.... این رای رو هم مردم دادند نه جریان؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
به نظرم اقای هدایت خواه اصلا از اقای منتظریان حمایت نکرد
تلزالی
Iran, Islamic Republic of
کی گوش کنه اگه راست میگید از خود استاندار که باعث و بانی تمام این اوامر هست شروع کنید امروزه آقای xدر استانداری برای مدیر شدن فلانی و فلانی برای استاندار تصمیم می گیرد من شخصا توصیه ام به دکتر بهرامی این است که از عملکرد روشنفکر درس بگیر و آینده خودت را رقم بزن روشنفکر فقط و فقط طایفه ای و آن هم نه شخص متعهد و متخصص را برای مدیریت به هر نحوی از انحاء مدیر می‌کرد و نتیجه اش شد تک دوره ای بنابراین آقای دکت بهرامی برو ادارات تحقیق و تفحص بکن از کارمندان و بهترین گزینه را که پاکدشت و مجرب باشد ولو بهت رای نداده باشد انتخاب کن که سودش و منفعت برای خودت و دور بعدی ات موثر خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی استاندار ناتوان است باید برای عزل احمدزاده اقدام جدی شود تا شایستگان بتوانند در جایگاههای خدمت رسانی ارائه ی خدمت کنند با بودن کسانی امثال احمدزاده و تیم ناتوان و فامیل بازش آش همین است و کاسه همین
Iran, Islamic Republic of
دولت به اسم انقلابی و عملا
بکارگیری نیروهای اصلاح طلب و ساختار شکن
Iran, Islamic Republic of
دولت به اسم انقلابی و عملا
بکارگیری نیروهای اصلاح طلب و ساختار شکن
هادی
Iran, Islamic Republic of
انقلابی کجا بود بابا چرت نگو
Iran, Islamic Republic of
مدیر و مسیول کار بکنه چه اصلاحاتیو چه اصولگرا.
برخی مدیران حوزه کاری خود را رها کرده و دنبال مباحث و امور ثانویه و ثالثه اند.
آمار دهی و مصاحبات پی در پی که مردم آنها را ملموس و ساری در سطح جامعه و خواستگاه ها و معیشت خود نمی بینند فقط جهت پر کردن عریضه ، گذرا و غیر قابل قبول عموم است.
گردشگری مابعنوان یکی از راههای اصلی اشتغال غیردولتی چه زیرساختی دارد و عملکرد در این زمینه چه بوده است؟
حال خیلی مفتخر باشیم که مدیر اصولگراست؟
امامدا
Iran, Islamic Republic of
به تربت قسم تا زمانی که استاندار ضعیف است هیچ گره ای از مشکلات مردم استان حل نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
غضنفر علیجانی گفت همه رو ول کنید و منو بگیرید ...
حالا اصلاح طلبان رو ول کنید و گردشگری رو بچسبید که ما همه ناراضیتی داریم ازش.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خیلی تقاضای تغییر برخی مدیران اصولگرا و با ژست همسویی با دولت رو دارن.
مثل مدیر گردشگری
زال تل اش کجا بود
Iran, Islamic Republic of
شما ها ک ب بهرامی رای ندادید
Iran, Islamic Republic of
اگر نمیدانی که میدانی بدان اول قلب یاسوج تلزالی هست دوم تیم رسانه ای دکتر بهرامی از تلزالی بود سوم رئیس ستاد دکتر بهرامی از تلزالی بود چهارم دکتر بهرانی نماینده کل شهر یاسوج و دنا میباشد از جنبه عام گفتیم که مثل نماینده فعلی عمل نماید که تک دوره ای شد
اصولگرا
Netherlands
خشک نظری و تنگ نظری و خودخواهی اصولگرایان باعث شده که این استان نابود بشه من تا بدبختی مردم را میبینم و اصولگرایان را می بینم که فقط دنبال صندلی هستند و فقط احساس میکنند فقط خودشون مسلمان هستند و بقیه کافرند دیگه قبولشون ندارم
Iran, Islamic Republic of
بهرامی ترب من دستش نیست الکی تعریفش ندیده ...حتی سهمیه نیروهای شهرستان بهش نمی دن
غضنفر
United States
فعلا که هیچ تحرکی از بهرامی نیست.
نه زنگی،نه بنگی
افرادی که اشتهار به فساد دارند نباید در مدیریت‌ها معاونتها و قر گیرند ار
Iran, Islamic Republic of
نباید کسی که اشتهار به فساد از هرنوع دارد(اخلاقی-مالی-اداری و..) در مسئولیت‌ها قراربگیرند چون خیانت به مملکت وانسانی واخلاق است وباعث دلسردی انسانهای سالم وکارامد میشود
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سالهاست بعضیا برای منفعت طلبی باعث عقب ماندگی این استان شدند اصولگرایا اصلاح طلب مشکل این استان رو حل نمیکند آنهایی که چنین واژهدهایی را در این استان عقب مانده مطرح میکنند فقط دنبال منفعت خود هستند
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان که در گچساران گند زدن که بوی تئفن آنها ایران را بر داشته این که بوسیله فرماندار باشت وبالا دستی هایشاندر باشت انجام گرفت باید بر بی وجدان ها درود فرستاد با این حال هرچه خواستن کردن اما مردم جواب خوبی به آنها دادن
بویراحمد واحد
United Kingdom
یکی از مهمترین دلیل شکست آقای روشنفکر خودخواهی ها تبعیض ها وبی عدالتی های بوده که درحق دیگر گروه‌ها واقوام وطوایف مختلف از سردسیر تا گرمسیر صورت گرفته است مدیرانی که انتخاب کرده بود فقط درجهت تامین اهداف افراد خاص و طوایف خاص بوده درآموزش وپرورش فقط به طوایف خاصی بها داده می شد در امور مالیاتی فقط به طوایف خاصی بها داده می شد در شرکت گاز فقط به طوایف خاصی بها داده می شد دربیشتر ادارات ونهادهای فقط به دنبال تامین منابع واهداف خاصی بوده اند وانگار بقیه طوایف وگروهها حق وحقوقی نداشته ونخواهند داشت وهمین باعث وبانی شکست روشنفکر بوده واگر بهرامی هم بخواهد مثل روشنفکر عمل کند قطعا همین یه دوره هم بیشتر دوام نخواهد داشت .
Iran, Islamic Republic of
انتصاب مدیرانی که نارضایتی حاصل کرده اند همچون مدیر گردشگری. از دلایل شکست اصول گرایانه.
حسن
United Kingdom
خانم مدیرکل انقلابی اصلا اصولگرا نبوده و
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1