تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۱
کد مطلب : ۴۷۵۱۴۳
در بیانیه‌ای منتشر شد

خط و نشان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد برای نمایندگان منتخب؛ مطالبه‌گرِ تحقق وعده‌هایتان خواهیم بود

۶
۱
خط و نشان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد برای نمایندگان منتخب؛ مطالبه‌گرِ تحقق وعده‌هایتان خواهیم بود
کبنا ؛بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای نوشت: با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مشخص شدن منتخبین حوزه‌های انتخاباتی و تأیید آنان توسط شورای نگهبان، برای روشنگری اذهان عمومی و عملیاتی شدن وعده‌های منتخبین با تعیین روزشمار و گاه شمار، به بررسی وعده‌هایی که منتخبین حوزه‌های انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد داده‌اند، می‌‌پردازیم.
به گزارش کبنا، در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
« باید در صحبت‌ها بسیار مراقب بود و اگر وعده‌ای داده شد حتماً به آن عمل شود؛ زیرا دادن وعده و عمل نکردن به آن موجب سلب اعتماد مردم خواهد شد. »
امام خامنه‌ای مدظله العالی
مجلس شورای اسلامی به عنوان یک پدیده خاص که جوشیده از ملت است، می‌بایست در قانونگذاری و نظارت که رسالت اصلی آن است، مطابق آرمان‌ها و اصول انقلاب؛ آنگونه عمل کند که ریل‌گذاری صحیحی برای دولت ایجاد نماید تا ضمن ایجاد هماهنگی و تعاون میان قوا؛ علاوه بر اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ بر ارتقاء کیفیت زندگی مردم نیز بیفزاید.
با جایگاه خطیر مجلس شورای اسلامی، ضرورت دارد، منتخبین ملت که قریب به دو ماه دیگر بر کرسی‌های مجلس تکیه می‌زنند؛ برای تحقق هرچه بهتر وظایف و اقوال و وعده‌هایی که داده‌اند و هم چنین برآوردن انتظاراتی که مردم از آنان دارند، نهایت همت و اراده را به خرج دهند.
لازم به ذکر است منتخبین مردم متوجه باشند، وعده‌هایی که داده‌اند ۴ ساله بوده و برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است؛ لذا این وعده‌ها را بهانه‌ای جهت جمع‌آوری آرا برای ادوار بعدی مجلس قرار ندهند.
معتقدیم در کنار تحقق وعده‌ها؛ کیفیت، چگونگی و زمان تحقق وعده‌ها بسیار مهم است؛ لذا این عملکرد منتخبین است که آنان را مورد ارزیابی و قضاوت قرار می‌دهد و واقعی یا شعاری بودن وعده های‌ایشان را می‌رساند.
اینک با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مشخص شدن منتخبین حوزه‌های انتخاباتی و تأیید آنان توسط شورای نگهبان، برای روشنگری اذهان عمومی و عملیاتی شدن وعده‌های منتخبین با تعیین روزشمار و گاه شمار، به بررسی وعده‌هایی که منتخبین حوزه‌های انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد داده‌اند، می‌ پردازیم.
الف) مهمترین وعده‌های آقای محمد بهرامی؛ منتخب حوزه انتخابی بویراحمد، دنا و مارگون:
۱- اولویت اصلی ما آموزش، ساماندهی فرهنگیان و مدیریت است. اشتغال جوانان، پرداختن به محرومان، افراد‌ناتوان و قشر مظلوم، کار با نخبگان و خبرگان، احیای منطقه کاکان و به نتیجه رساندن تحریم‌ها، سایر اولویت‌های ماست.
۲- میدان را برای حضور بانوان در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی فراهم کرده و برای‌ایشان جایگاه‌های مهم را در نظر می‌گیریم.
۳- تحت هیچ شرایطی عقب افتادگی استان را تحمل نخواهیم کرد و برای همیشه مردم را از محرومیت نجات خواهیم داد.
۴- سد خرسان ۳ نیاز به بازنگری دارد و باید ضمن مراعاتِ ضوابط اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مالی؛ بر اساس منطق، آمار‌ها و شاخص‌ها از این حق دفاع کنیم
۵- نگرش جغرافیایی نداشته و به همه توجه می‌کنیم. نه تنها نماینده هیچ طایفه خاصی نیستم بلکه تابع جریان خاص سیاسی نیز نیستم.
۶- نماینده‌ای در تراز ملی و برای همه جریان‌های سیاسی و همه افراد جغرافیایی‌های مختلف خواهم بود که صدای مردم بوده و نردبان ترقی منافع عمومی باشد.
۷- حامی ورزشکارانم و یک مسئول ورزشی‌ام؛ باشگاهِ فرهنگی-ورزشی نهادینه خواهیم کرد و در آینده تیم فوتبالی خواهیم ساخت که شاخ آبی و قرمز را بشکند.
۸- اتصال محور یاسوج به بزرگراه اصفهان- شیراز در دستور کار ماست.
۹- دست به ترکیب استخدام‌های صورت گرفته کنونی در ادارات نمی‌زنیم.
۱۰- چون توسعه را خوب می‌فهمم آموزش و پرورش اولویت من است که در این زمینه بر مبنای شایسته سالاری و فارغ از مسائل سیاسی، قومی و قبیله‌ای عمل خواهم کرد.
۱۱- دانشگاه خانه من است و همواره پاسخگوی دانشجویان و جوانان خواهم بود.
۱۲- طرح‌ها و قوانین وضعیت بازنشستگان را بهبود می‌بخشیم.
۱۳- به هنرمندان احترام می‌گذاریم و مشکلات این عزیزان را به صورت مستمر از طریق قانون حل می‌کنیم.
۱۴- موافق شفافیت آرا هستم.
۱۵- ناظر به فرهنگیان، چه فرهنگیان مشغول به کار و چه فرهنگیان محترم بازنشسته، برنامه‌های زیادی داریم و با وضع قوانین و مقرراتی در مجلس پیگیر دغدغه‌های معیشتی‌ایشان خواهیم بود.
ب) مهمترین وعده‌های آقای سید محمد موحد؛ منتخب حوزه انتخابی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده:
۱- افتتاح مجتمع گلخانه طولیان، باشگاه سوارکاری در دهدشت و کارخانه آهک هیدرات چرام؛
۲- اجرایی شدن سد آبریز، پروژه جاده تشان-لنده، چمنهای مصنوعی شهرستان بهمئی، اتصال قطعه جاده مهم دیشموک به باغملک و پروژه آب‌شرب لنده از موگرمون.
۳- آغاز عملیات مینی پالایشگاه بهمئی و باند دوم جاده خیرآباد به دهدشت.
۴- بخش شدن منطقه ایل دشمن زیاری.
۵- شهرستان شدن چارؤسا و دیشموک.
۶- احداث جاده پل‌برین، باشت، چرام، دهدشت به چارؤسا و از آن طرف به سمت دیشموک و باغملک، کارخانه مخزن‌سازی نفت و گاز در شهرک صنعتی دوم و بیمارستان در سوق.
۷- تبدیل شدن چرام به قطب صنعتی و تبدیل شدن سوق و شهر‌های کهگیلویه به بخش گردشگری در آینده نزدیک و جاده دهدشت-سوق به جاده‌ای ملی.
۸- تکمیل و بهره‌برداری از ابرپروژه آبرسانی به شهر‌های دیشموک، قلعه رئیسی، سوق، لنده، دهدشت و چرام، مینی پالایشگاه حوزه غربی، پتروشیمی چرام و جاده لنده به چارؤسا از مسیر انجیر سیاه.
۹- پیگیری احداث پروژه سیمان سپو و پروژه آبرسانی به دیشموک و چارؤسا از طریق جذب اعتبار و تعیین ردیف بودجه از اعتبارات ملی، معدن فسفات چرام (معدن کوه سیاه) و توسعه فیبرنوری در کهگیلویه.
۱۰- برای مجموعه ورزشکاران عزیز شرایطی فراهم می‌کنیم که دیگر دغدغه اعتبار و زیرساخت را نداشته و برای حمل این تیم و آن تیم، متوسل به دیگران نشوند و از تیم فوتبال شاهین بهمئی حمایت می‌کنیم.
ج) مهمترین وعده‌های انتخاباتی آقای غلامرضا تاجگردون؛ منتخب حوزه انتخابی گچساران و باشت:
۱- آمده‌ایم تلاش کنیم وقفه ۴ ساله را جبران کنیم.
۲- به عنوان وکیل مردم قطعاً مدافع حقوق تمامی ملت و کسانی که به من رای داده‌اند، هستم.
۳- با این همه منابع طبیعی و نفت و گاز باید سهم‌مان از بودجه بیشتر از این‌ها باشد.
۴- نگاه اصلاح طلبانه برای بهبود زندگی مردم داریم.
۵- سوگند یاد می‌کنم به جز خدمت و رضایت خداوند باری تعالی با آنچه شایسته این ملت است به چیز دیگری فکر نکنم.
۶- اشکالی ندارد فرودگاه دهدشت راه‌اندازی شود مگر دهدشت با بقیه شهر‌ها چه فرقی دارد.
در پایان اعلام می‌داریم؛ بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد، از آغاز به کار دوره‌ی دوازدهم مجلس شورای اسلامی، مطالبه گرِ تحقق وعده‌های منتخبین حوزه‌های انتخابی استان خواهد بود و با برنامه‌ریزی دقیق و در بیانیه‌های مجزا، روزشمار و گاه شمار وعده های‌ایشان را یادآور شده و به حول و قوه الهی؛ نسبت به چرایی و چگونگی تحقق این اقوال و وعده‌ها، روشنگری‌های لازم و کافی را ارائه خواهد داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Russian Federation
با سلام
عزیزان توجه داشته باشند
هر وقت وعده های آقای رئیسی رئیس جمهور در خصوص ۴ میلیون شغل و ۴ میلیون مسکن و رفع تحریم‌ها و رشد اقتصاد و هزاران وعده ای که دادند محقق شد بعد نمایندگان را هم محاکمه کنید
هر وقت شما توانستید مسئله چای دبش را پیگیری و به نتیجه و به مردم اعلام کنید پعد پیگیر مسائل دیگه هم باشید
ضمنا وظیفه اصلی نماینده قانون گذاری است
کار اجرایی وظیفه دولت هست
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
محض رضای خدا درستون رو بخوانید پایان ترم هست
صفر میگیرید و دیگر هیچ
عشق لر
United States
بخندید کی شما را حساب می کنه!
طوری میگن جنبش دانشجویی انگار قطعنامه شورای امنیته
Iran, Islamic Republic of
گام به گام با وعده های بهرامی. ایشون باید پاسخگو باشن
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
مهمترین دلیلی که روشن::: از سال 1370 تا اکنون نماینده کهگیلویه همین شعارها را داده:::: اما کوعمل؟؟ کوپرسش؟؟ دوم مگر نماینده های این استان در میان گرگهای سیر نشو::: قدرت دفاعی دارند؟؟ بدترش عده ای در همین استان علیه انان شبانه روز در جدالند؟؟ اگر کل عزیزان استانی حتی غیر فکری متحدانه کمکشان کنند::: رسانه ها که تا امکان داشته همیار ومستندند:::
Iran, Islamic Republic of
در خدمت هسته قدرت است از یک نماینده که بودجه ندارد یا در اختیار نمی گذارند تو استان محروم کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع کاری ساخته نیست //
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1