تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۷۵۱۲۶
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

افتتاح یک باب جایگاه سوخت مایع در یاسوج

۱
۱
افتتاح یک باب جایگاه سوخت مایع در یاسوج
کبنا ؛
شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با راه‌اندازی جایگاه سوخت اختصاصی دنا درمرکز استان به ۳۷ باب رسید.
به گزارش کبنا نیوز، یک باب جایگاه سوخت مایع جهت رفاه همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوبتر به هموطنان واقع در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.
سالار خشایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح جایگاه سوخت اختصاصی دنا گفت: جایگاه سوخت با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و دارای ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

خشایی با اشاره به استفاده صحیح از مصرف انواع فرآورده‌های نفتی افزود: جایگاه جدید سوخت اختصاصی دنا در زمینی به مساحت حدود یک هزار و ششصد مترمربع و با سرمایه‌گذاری مبلغی معادل ۱۵۰ میلیارد ریال واقع در ورودی شهر یاسوج به سمت فلکه جهاد، نرسیده به فرودگاه یاسوج، از ناحیه مرکزی به‌صورت رسمی راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید و با افتتاح جایگاه سوخت تعداد ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی و مشغول به فعالیت شدند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد توسعه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد اشتغال، کاهش مسیر‌های سوخت‌رسانی به خودرو‌ها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث این جایگاه سوخت برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و هموطنان برشمرد و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ایجاد رفاه حال همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوبتر جهت احداث جدید جایگاه‌های سوخت در سطح استان، بر اساس دستورالعمل‌های صادره از مراجع مرتبط دعوت به همکاری نمودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بله مالک این جایگاه محمد بهرامی است متاسفانه ههمه ی مدیران در این استان اولین چیزی که به ذهن‌شان خطور می کنند این است که چطور از امتیازات استفاده کنند و وضعشون خوب بشه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1