تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۴۷۵۱۰۰
ریاست آموزش پرورش چیتاب مطرح کرد

تبیین برنامه‌های هفته معلم در چیتاب

۳
۱
تبیین برنامه‌های هفته معلم در چیتاب
کبنا ؛جلسه تبیینِ برنامه‌‌های روز معلم با دعوت ریاست آموزش و پرورش کبگیان از مدیران مجتمع‌های آموزشی، بخشدار و امام جمعه در سالن جلسات آموزش و پرورش چیتاب برگزار شد. 
به گزارش کبنا از چیتاب، حکیمه وثوقی ریاست آموزش و پرورش کبگیان در این جلسه ضمن تشکر از حضور حاضرین با بیان اینکه هفته معلم از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت برگزار می‌شود، گفت: نخستین روز هفته معلم که ۱۲ اردیبهشت است، روز «معلم»، شهید مطهری معلمی ماندگار که نماد تلاش معلمان در آموزش و صبر در پرورش فرزندان مردم است.
وی با اشاره به خصایص استاد مطهری و الگو برداری معلمان از سیره فرهنگی ایشان هم گفت: شهید مطهری در مقام تدریس، چند خصیصه روحی داشت که بسیاری از موفقیت های ایشان در زمینه تعلیم، مدیون این خصایص بود. 
این مسئول با اذعان به اینکه اردوی روز معلم امسال باحضور کلیه مدیران مجتمع و معلمان بخش کبگیان بدون دعوت از مدیران شهرستانی و استانی برگزار می گردد خاطرنشان کرد: به پیشنهاد مَجمَعِ حاضِـر، سه منطقه بکر و خوش آب و هوا پیشنهاد گردید که منطقه خهکی چیتاب بعنوان جایگاه اردوی امسال انتخاب شد.
حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه چیتاب هم در این جلسه با تشکر از حضور حاضرین، استاد مطهری را نمونه شاخص معلم آموزنده و آموزگار تربیتی برشمرد و گفت: شهید مطهری تدریس را بعنوان عبادت و وظیفه دینی انجام می داد وبا دیدگاه مدرس دینی و عدم توجه به مدرس شغلی به عنوان یک وظیفه خدایی درس می‌داد.
وی افزود: رمز ماندگاری ایشان در اذهان عموم نظیر همین مختصات شخصیتی بود. 
سید فرج الله پژمان ادامه داد: حلاوت تدریس یک معلم زمانی به کامش می‌نشیند، که خروجی کارش تعلیم و تربیت دانش آموختگانی زبده در دانش و پخته در متانت باشد و تابعدها مردم با صمیم قلب از حَسَناتش در تعلیم و تربیت تعریف کنند. 


------------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

معلم
Iran, Islamic Republic of
جناب رسام مکان اردو خهکی نیست
گردنه زنگوا هست
خانم معلم
Iran, Islamic Republic of
چیتویل هم خشو ایا منطقه خشونه بگون
آقای رسام منطقه خهکی موافقت نشد
منطقه زنگوا هست
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب رسام خداوکیلی چه لزومی داره هر چیزی را رسانه ای کنید،،،، میشد بعد از اردو گزارش با چند عکس را رسانه ای کرد،،، درسته که هیج رویدادی به بزرگی معلم و جایگاه تعلیم و تربیت نمیشه، اما اینکه فلان منطقه جهت فلان اردو انتخاب شد اصلا درحد رسانه ای شدن نبود،، اردوی دانش اموزی باید نزدیک آب باشه، له خهکی یه قطره آب گیرنمیاد.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1