تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۰
کد مطلب : ۴۷۵۰۷۸
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

افشاگری جبار روشن رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد: آقای بابکان‌پور آشکارا در امورات این سازمان دخالت می‌کند / از دستگاه‌های نظارتی درخواست کردم به این سازمان ورود کنند تا «سیه رو شود هر که در آن غش باشد» / اعتراض نیروها طبیعی است؛ چون فرزند و برادرزاده آن‌ها را اخراج کردم، این‌ها همه خانوادگی در سازمان استخدام شدند / نه زور زدم برای این صندلی و نه التماس می‌کنم برای ماندن

۳۰
۲
افشاگری جبار روشن رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد: آقای بابکان‌پور آشکارا در امورات این سازمان دخالت می‌کند / از دستگاه‌های نظارتی درخواست کردم به این سازمان ورود کنند تا «سیه رو شود هر که در آن غش باشد» / اعتراض نیروها طبیعی است؛ چون فرزند و برادرزاده آن‌ها را اخراج کردم، این‌ها همه خانوادگی در سازمان استخدام شدند / نه زور زدم برای این صندلی و نه التماس می‌کنم برای ماندن
کبنا ؛کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بارها جلوی استانداری این استان و سایر دستگاه‌های مربوطه به‌منظور پیگیری حقوق، مزایات و مطالبات معوقه خود تجمع کردند که پایگاه خبری کبنا نیوز بر اساس رسالت اطلاع‌رسانی و خبری خود، گلایه‌ها و اعتراض‌‌های این کارکنان را منعکس کرد. جبار روشن رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کبنا نیوز پرده از واقعیت‌‌ها برداشت و از کارشکنی و دخالت برخی از افراد در مجموعه استانداری سخن گفت. او می‌گوید: بنده دوست داشتم در سایه‌ی تعامل این مسائل برطرف شود اما آشکارا کارشکنی می‌کنند و به جای اینکه همکاری کنند چوب لای چرخ می‌گذارند.
    
بیشتر بدانید| فیلم افشاگری رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد؛ از استخدام خانوادگی نیروها تا دخالت برخی از مدیران استانداری

به گزارش کبنا، جبار روشن، رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا با قدردانی از سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: استاندار مردمی و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد همواره با پشتیبانی و رهنمودهای خود کمک‌کار ما بوده که جا دارد از تدبیر و درایت وی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. همچنین از معاون عمرانی استانداری قدردانی می‌کنم.
وی در ادامه با بیان اینکه از آقای استاندار خواهشمندم به داد سازمان همیاری و شهرداری استان کهگیلویه و بویراحمد برسد، افزود: متأسفانه بعضی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد به‌جای اینکه ما را کمک کنند تا به‌عنوان بخشی از مجموعه بزرگ دولت در راستای انجام وظایف خود موفق باشیم، کارشکنی می‌کنند و چوب لای چرخ این سازمان می‌گذارند. متأسفانه آنها حتی راننده‌های سازمان را هم تحریک می‌کنند و قریب به ۳ ماه رانندگان قراردادی با سازمان همکاری نداشتند.
روشن گفت: نه زور زدم برای این صندلی و نه التماس می‌کنم برای ماندن. این صندلی را زمانی دوست دارم که در راه خدمت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد باشد نه در راه خدمت به عده خاصی که دنبال اهداف خاص خودشان هستند افرادی که با رانت عبور کردند. بنده از دستگاه‌های نظارتی درخواست کردم و می‌خواهم که به این سازمان ورود کنند تا «سیه رو شود هر که در آن غش باشد»
رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از استاندار دلسوز، انقلابی و مردمی برادرانه و بعنوان عضو کوچکی از این جریان ریاست جمهوری و این دولت عاجزانه استدعا دارم کسانی را انتخاب کنند که دلشان در گروی خدمت به مردم باشد افرادی که همسو سیاست‌های دولت باشد نه چوب لای چرخ بگذارند. نه فردا روز انعکاس بدهند و تحریک کنند. آقایان درب سازمان همیاری و شهرداری‌ها را بستند؛ سازمانی که وابسته به استانداری است، آقای استاندار هم رئیس شورای سازمان است. بعد رسانه‌های معاند آن را هم انعکاس دادند؛ فردا روز بگویند «استاندار دولت مردمی نتوانست یک شرکت ۳۰ نفره را اداره کند!» این خیلی بار منفی دارد. اعلام می‌کنم علت تحریک از خود مجموعه‌ی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است که در وقت خودش صراحتاً نام همه آنها را شفاف برای مردم می‌گویم.
روشن گفت: بنده با تمام توان این اراده را در خود می‌بینم تا عوامل تحریک‌کننده را صراحتاً با اسم بیان کنم. همانطوری که حدود ۴۰ نفر از این سازمان حقوق دریافت می‌کردند و این رقم را به ۱۶ نفر رساندم که البته به نسبت استان بزرگی همانند بوشهر هنوز هم ۲ نفر اضافه‌تر نیرو داریم.
وی افزود: با دستور آقای استاندار مطالبات سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ شهرداری لیکک برای پرداخت تعیین تکلیف شد. اما اعضا و ارگان شهرداری لیکک و یاسوج همکاری نمی‌کنند. حتی آقای استاندار و معاونت عمرانی هم پیگیری می‌کنند؛ اما منتج نتیجه نشد.
رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علیرغم مشکلات عدیده‌ای که وجود داشت سال ۱۴۰۱ کارگران شهرداری لیکک و افرادی که به صورت رانت وارد سازمان شدند بیش از ۲۵۰ میلیون تومان رأی قطعی گرفتند که از طریق دادگستری مسدود حساب کردند که دادگاه بیش از ۵۵۰ میلیون تومان از حساب‌های سازمان برداشت کرد.
وی افزود: نمی‌دانم آقایان به دنبال چه چیزی هستند در هر صورت این سازمان قابل اصلاح است مشروط بر اینکه وجدان، شرف‌کاری، تعهد، همکاری و همیاری ارگان و سازمان‌ها باشد و دخالت بی‌جا و بی‌مورد برخی از افراد که اصلاً ربطی به سازمان ندارند وجود نداشته باشد.
روشن افزود: بعضی ضمن اینکه با سازمان همکاری نمی‌کنند بلکه کارشکنی هم می‌کنند این سازمان قابل اصلاح است. معترضان خواسته‌های غیر معقول دارند همه بدانند که «روشن» اهل انجام خواسته‌ی غیرمعقول نیست و نخواهد بود. وی تصریح کرد: نیرو‌هایی که اعتراض می‌کنند طبیعی هست که معترض باشند؛ چون فرزند و برادرزاده آن‌ها را اخراج کردم، چون همه با رانت استخدام شده بودند‌. فامیل‌های افراد معترض اخراج شده است. این‌ها همه خانوادگی در سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد استخدام شدند.
رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در سازمان همیاری و شهرداری کهگیلویه و بویراحمد حتی یک نفر استخدامی از شهرستان‌های باشت، گچساران، بهمئی، لنده، دهدشت، چرام، چارؤسا، دیشموک و مارگون نبود همه از یک روستای خاص بودند. سازمان همیاری را به نوعی سبک کردند و متأسفانه بعضی با ما کارشکنی می‌کنند. آقای بابکان‌پور مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد آشکارا دخالت می‌کند و هر کسی هم به او مراجعه می‌کند، می‌گوید به من ربطی ندارد.
روشن افزود: مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد چندین بار مراجعه کردند و کمک کار بودند. از همین جا از‌ ایشان تشکر می‌کنم. از آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد و آقای قلی‌پور مدیرکل دفتر بازرسی استانداری قدردانی می‌کنم. از آقای استاندار خواهش می‌کنم مطالبات سازمان همیاری و شهرداری را پیگیری کنند چون هرجا می‌روم صراحتاً می‌گویند؛ «ما نمی‌گذاریم اقدامی انجام دهید». «دخالت‌های بی‌جا افراد و آقایان را پیگیری کنید.»
وی در پایان تصریح کرد: آقایان لطف کنند و بگذارند تا این سازمان سر و سامان بگیرد، در غیر این‌صورت همه حرف‌ها را به رسانه‌ها می‌زنم. ان‌شاءالله تا پایان ماه ​آینده قریب به سه برج حقوق معوق کارکنان پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
کلاف سردرگم سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد / جان کارکنان به لب رسید / شک و شبهه کارپرداز / حقوق و مطالبات کارکنان چندین ماه عقب افتاده و کسی هم ککش نمی‌گزد + فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
تو درست میگی اما کو گوش شنوا
سازمان همیاری
Iran, Islamic Republic of
در این دوره اولین بار است که هیچ نیروی مازادی نیاورده اند و همش دارند مطالبات را پرداخت‌میکنند
کارمند همیاری
Iran, Islamic Republic of
بیش از ۵۰ میلیارد تومان سازمان را بدهکار کرده اند..آقای روشن فقط دارد مطالبات قبلی را پرداخت می کند
،،،
Iran, Islamic Republic of
اقای کارمند همیاری که میگی مدیر عامل داره بدهی های ماقبل رو میده ،یه سوال رو جواب بده سازمانی که کلیه ی واحدهای اون تعطیل شده و درامد مثبته نداره شما بفرما این حقوق ها از کجا اومده ،شما بفرما مدیر عامل با همکاری از طرف استانداری و وصول مطالبات قبلی سازمان دارن حقوق میدن ،
لیکک
Iran, Islamic Republic of
والا /شده موی دماغ همه.ازشهرداران مخفیانه بپرسید
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
من نمی‌دونم کیه و چکاره است اصلأ کار این سازمان چیه
اما از صحبت های ایشان متوجه شدم که کسی که نمی تونه یه مجموعه ی 16 نفره رو اداره کنه به درد آبدارچی هیچ اداره ای نمی خوره، بعد می گن چرا این استان در بسیاری از شاخص های کشوری آخر است؟! خوب بخاطر همین بقولا مدیران است ، مدیرانی که در حد و حدود یک سازمان نبستند ،
نه فقط این سازمان بقیه سازمانها و ادارات را نگاه کنید ، توهین به شعور مردم است
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب روشن
محسن
Iran, Islamic Republic of
همش تقصیر تاجگردونه. این کبنانیوز هم یه میکروفون خوب بخره صدای ویدیو واضح باشه.
Iran, Islamic Republic of
گاهی اوقات ادم فکر می کنه که تو عصر قجر هستیم با این به اصطلاح مدیران !!!!!!
جایگاه مدیریت چقدر تنزل پیدا کرد ..............................
...
India
چطوری باسواد
در چه زمینه ای جز حرف زدن سواد داری
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بنازمت کر خوب، ،بخواهی دریاسوج پاکدست باشی ودرست کارکنی باید تاوان بدهی،نترس،بچه های گرمسیری همه سالم هستند.جلوی بخور بخوراشون رابگیر
Iran, Islamic Republic of
واقعا سلامت کاری و اداری ندارند.
Iran, Islamic Republic of
شما مدیر نیستید
اگر بودید نیاز به اخراج نبود
حالا که تعدیل کرده اید آیا توانسته اید حقوق و مزایای آنها را پرداخت کنید.
از جایگاه آقای استاندار هم سؤ استفاده نکن
وقتی درب سازمان توسط پرسنل قفل میشود
یعنی شما مدیری ضعیف و نانوان هستید
گزارش چند روز جناب آقای کمایی که هیچ کارمندی در سازمان شما نبود را چه توجیهی می کنید ؟
جواب دهید کجا بودید ؟
پرسنل کجا بودند ؟
سریع استعفا بده
که آه و ناله همون شانزده نفر دامن‌گیر شما خواهد بود.
صندلی مدیریت برای گذاشتن نام نیک می باشد
نه .......
سازمان همیاری
Iran, Islamic Republic of
سلام
1. آقای روشن چرا همش میگی مطالبات مدیران قبل عملکرد 13 ماهه خودت را بگو
2. مگه استاندار باید دنبال مطالبات شما باشه
3. هنر در کارآفرینی است نه اخراج نیرو
4. چرا نیروهایی که اخراج نکردی هم ترک کار کردن
5. کارنامه خودت در زمانی که مدیر حقوقی بودی را بگو چرا ....
6. حقوق شما در شهرداری چقدر بوده که الان با اضافه کار 50 میشه و نهار و شام و ماشین و هزینه تلفن هم که به عهده سازمان هستش
7. خودت هم میدانی با فشار نماینده ها موندی پس کلاس نزار
به قرآن قسم در دوران جنابعالی سازمان نابود شده پرسنل هم میگن در دوران فلان استاندار ما نابود شدیم
8. پرسنل از آقای بابکان ناراحت هستن که باید همون اول جلوی حکم شما را می‌گرفت
9. بازرسی هم اصلا شما را قبول ندارد
با تشکر
علی
Iran, Islamic Republic of
خدای عملکرد این سازمان همیاری بجز هزینه وحقوق روی دست دولت چه هست بابا تعطیلش کنید آقای روشن مرد باش وافشاگری کن.
Iran, Islamic Republic of
بابکان پور اصلاح طلب در دولت اصولگرا با حمایت افضل مدیرکل شد
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت دولت تکه تکه شده...
مردم بدبخت ضررش را می بینند
Iran, Islamic Republic of
افضل حمایت می‌کند
بابکان اصلاح طلب دخالت می‌کند
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادرتو بیامرزه
فرخ
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت مرد شجاع اصیل وبا شرف
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بخدا طوری عینک را گذاشتی نوک دماغت انگار حقوق اردیبهشت را هم پرداخت کردی. چقدر با اعتماد به نفس بخدا کر خوبیی چون خیلی رو داری //
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
در این مسخره بازی و هردمبیل سیاسی هرکسی دنبال منافع خودش است.
بابکان هم گناه ندارد
جوان
Iran, Islamic Republic of
چطور میتونید نیروهای با سابقه رو به خاطر طلب کردن حق و حقوقشون اخراج کنید مگه شما مسلمان نیستین چطوری میتونی با وجدانت کنار بیای به جای این صحبتها کار آفرینی کنید
فساد یاب
Iran, Islamic Republic of
اولین سوالی که به ذهن خطور میکنه اینه چرا کبنا نیوز در مورد ۳۰۰ میلیونی که قبل از عید به مدیر عامل سازمان داده شده در حالی که شب عید نیروها بدون حقوق بودن و ظاهرا با چشم گریان به خانه هایشان مراجعه کردن و در بازدید اولیه از سازمان توسط نیروها اعلام شده از مدیر عامل سوال نکرد ؟همچنین علت غیبت چند ماهه ی مدیر عامل چه بوده،اگر واقعا شما زور نزدید و التماس نکردین و هدفتون خدمت به مردم بوده که باید بعلت بیماری استعفای خودتون رو اعلام میکردین،دادن شعارهای پوپولیستی به سر رسیده و مخاطب انقد فهیم هست که متوجه زوایای پنهان صحبت تون میشه،کاش بجای این شعارها میگفتید منابع پرداختی حقوق از عملکرد خودتون یا برنامه های کاری و پروژه های کاری بوده یا صرفا گرفتن مطالبات قبلی سازمان از ادارات بوده؟ راستی شش ماهی که از شهرداری مامور به خدمت در سازمان شدین طی این مدت در سازمان حضور فیزیکی داشتین؟؟؟ایا طی این مدت از شهرداری حقوق دریافت کردین اگر دریافت کردین یا نه؟ خواهشا دم از صداقت و پاکدستی نزنید
استانداري
United States
باسلام و خسته نباشيد خدمت جناب آقاي كمايي
جناب آقاي روشن بخاطر حرف استفاده از اخلاق پرسنل سازمان و حوزه معاونت محترم استانداري جناب آقاي دكتر روستا و نماينده مجلس حوزه كهگيلويه توانسته مديريت خود را حفظ كند.
تمام كارمنداي استانداري مخالف آقاي روشن هستن،چون واسشون اثبات شده كه اين آقا در يكسال در سازمان كرده،ولي بخاطر نماينده مجلس حوزه دهدشت سر به اين موضوع زدن.چند بار آقايان حوزه استانداري اعلام كرده كه استعفا بده ولي چون منفعت در اين سازمان داره،نميره،
استانداري
United States
باسلام و خسته نباشيد خدمت جناب آقاي كمايي
جناب آقاي روشن بخاطر حرف هاي و استفاده از اخلاق پرسنل سازمان و حوزه معاونت محترم استانداري جناب آقاي دكتر روستا و نماينده مجلس حوزه كهگيلويه توانسته مديريت خود را حفظ كند.
تمام كارمنداي استانداري مخالف آقاي روشن هستن،چون واسشون اثبات شده كه اين آقا در يكسال در سازمان كرده،ولي بخاطر نماينده مجلس حوزه دهدشت سر به اين موضوع زدن.چند بار آقايان حوزه استانداري اعلام كرده كه استعفا بده ولي چون منفعت در اين سازمان داره،نميره،راست ميگي مرد باش استعفا بده
Iran, Islamic Republic of
روشن‌مردی روشن است.
در این‌ سازمان‌باید خلموش باشی تا بتوانی دزدی کنی نه مثل روشن شفاف و سالم
هاشم
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم جناب روشن که سلطه ی سردسیریله پایان دادی
کر یک
Iran, Islamic Republic of
فعلا که همتون بویر احمد هستید
...
Iran, Islamic Republic of
بیش از سه دهه از تاسیس این سازمان میگذره ضعیف ترین و بی لیاقت ترین مدیر ایشونه روی بعضی از مدیران ناتوان قبلی رو سفید کرده تعدیل نیرو که میگن دلیلش ترس از ناتوانی در پرداخت حقوق بوده چون میدونسته توانایی مدیریتی نداره ،اینی که میگه نه برای صندلی نه زوری زدن و... چیزی نیست تلاشهای ایشون برای برکناری اقای کاشانی سرپرست قبلی سازمان بر کسی پوشیده نیست/،بعد از ناکامی در جلوگیری از سرپرست شدن ایشون از شدت ناراحتی در تودیع و معارفه ی ایشونم حضور پیدا نکرد،عملا سازمان با تعداد نیروی حال حاضر نمیتونه درامد زایی داشته باشه هر واحد حداقل سه الی چهار نیرو باید داشته باشه،الان تمام حوزه ها عملا تعطیل هستند صدور پروانه که یکی از واحد های درامد زا بوده الان فقط یک نیرو داره خوب چطور میخاد درامد زایی کنه واحد عمرانی کاملا تعطیل واحد بازرگانی کاملا تعطیل ماشین الان بی سر و سامان و بدون مدیریت،این اقا حقوق های که مدعی پرداخت هست رو اعلام کنه از محل کدام درامد یا واحد سازمان پرداخت کرده؟ ،ایا جز با منابع مطالبات قبلی سازمان که با فعالیت نیروهای فعلی و نیروهایی که اخراج شده اند وصول شده و تقریبا هیچ پروژه یا منبع درامد عمده در زمان ایشون وجود نداشته ،مدیری که حدود پنج ماه از چهارده ماه مدیریتش حضور فیزیکی در سازمان نداشته افتخار نداره که شما میگید از نفوذ حوزه ی سردسیر جلوگیری کرده اتفاقا ایشون مایه ی سرمساری حوزه ی گرمسیر شدن با عملکردشون ////
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1