تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب : ۴۷۴۹۱۶

کشتی فرنگی ایران قهرمانی آسیا شد

۰
کشتی فرنگی ایران قهرمانی آسیا شد
کبنا ؛مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با کسب نشان طلای وزن ۹۷ کیلوگرم توسط نماینده ایران به پایان رسید.
به گزارش کبنا، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با برگزاری رقابت فینال وزن ۹۷ کیلوگرم به پایان رسید. در این وزن محمدهادی ساروی نماینده ایران بود که با اقتدار به فینال رسید و در نهایت با غلبه بر حریفی از قزاقستان به مدال طلا دست پیدا کرد.
در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم بالتمونخ از مغولستان را ۹ بر صفر شکست داد و به جمع چهار نفر برتر این وزن رفت. ساروی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره‌جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.
ساروی در دیدار نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم برابر یوسوف ماتسی‌اف قزاق قرار گرفت و در کمتر از ۲ دقیقه با نتیجه ۹ بر صفر و امتیاز عالی برابر این حریف به برتری رسید.
وی در این دوره از رقابت‌ها در شرایطی به مدال طلا رسید که حتی یک امتیاز به حریفان خود نداد و رقابت‌ها را با امتیاز عالی به پایان رساند.
امروز و در رقابت‌های پنج وزن دوم، امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز وزن ۶۰ کیلوگرم، سعید اسماعیلی به مدال طلای وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا رستمی به مدال نقره وزن ۷۲ کیلوگرم، رسول گرمسیری مدال نقره وزن ۸۲ کیلوگرم و محمدهادی ساروی به مدال طلای وزن ۹۷ کیلوگرم رسیدند.
روز گذشته نیز ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسید.
تیم کشتی فرنگی ایران نیز در پایان این مسابقات به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید. تیم ایران از ۲۸ دوره حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۱۶ عنوان قهرمانی، هفت نایب قهرمانی و پنج عنوان سومی کسب کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1