تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۷۴۸۳۴
 ساعاتی بعد از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزکارانه و جنون آمیز رژیم صهیونیستی صورت پذیرفت

واکنش چین به حمله ایران به اسرائیل

۰
واکنش چین به حمله ایران به اسرائیل
کبنا ؛ ساعاتی بعد از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزکارانه و جنون آمیز رژیم صهیونیستی، چین ضمن ابراز نگرانی عمیق از تشدید اوضاع در خاورمیانه، خواستار خویشتنداری تهران و تل آویو برای جلوگیری از تشدید تنش شد.
به گزارش کبنا به نقل از مشرق، یک سخنگوی وزارت امور خارجه چین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پکن درخصوص تشدید اوضاع در خاورمیانه عمیقا نگران است و از طرف های درگیر می خواهد تا برای جلوگیری از تشدید تنش، خویشتنداری کنند.
این سخنگو افزود: اوضاع جاری در خاورمیانه ، تازه ترین تبعات جنگ غزه است. دیگر هیچ گونه تاخیر در اجرای قطعنامه ۲۷۲۸ شورای امنیت سازمان ملل جایز نیست و درگیری و تنش باید فورا به پایان برسد.
این سخنگو تاکید کرد: چین از جامعه بین الملل به ویژه از کشورهای ذی نفوذ می خواهد که نقش سازنده برای صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه ایفا کنند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.
در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1