تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : ۴۷۰۷۹۷
در نشست شورای اداری شهرستان مارگون مطرح شد

فرماندار مارگون: تعطیلی کار و خدمات به بهانه انتخابات خیانت است / کسی منکر جابه‌جا شدن بودجه‌های مناطق محروم در سالیان گذشته نمی‌شود

۳۶
۱
فرماندار مارگون: تعطیلی کار و خدمات به بهانه انتخابات خیانت است /  کسی منکر جابه‌جا شدن بودجه‌های مناطق محروم در سالیان گذشته نمی‌شود
کبنا ؛فرماندار شهرستان مارگون گفت: برخی که نام خود را مثلاً فعال سیاسی گذاشته‌اند توقع دارند یک سال قبل از انتخابات و به این بهانه که ممکن است بخشی از کار‌ها و خدمات دولت به نام نمایندگان مجلس ثبت شود خدمت‌رسانی به مردم باید تعطیل شود. آیا این کار خیانت به مردم و انقلاب نیست؟
به گزارش کبنا از مارگون، مختار اندرخور امروز (سه‌شنبه، 5 دی‌ماه 1402) در نشست شورای اداری شهرستان مارگون با بیان اینکه موضوعی که امروز باید برای همه ما مهم باشد خدمات‌رسانی به مردم است، اظهار کرد: عده‌ای بدون توجه به وظیفه ذاتی دولت و بدون توجه به حقوق، رفاه و آسایش مردم مواردی را مطرح می‌کنند که باعث تأسف است.
وی افزود: ما شاهدیم عده‌ای یک سال مانده به انتخابات خطاب به مجموعه دولت اعلام می‌کنند راهی نسازید پروژه‌ای اجرا نکنید برق‌رسانی نکنید و...، و در واقع خواستار توقف خدمات‌رسانی به مردم هستند با این توجیه که مردم این خدمت دولت را به نام نمایندگان مجلس می‌نویسند.
فرماندار شهرستان مارگون با بیان اینکه دولت وظیفه‌اش خدمت‌رسانی‌است، گفت: تعطیلی خدمات‌رسانی خیانت به مردم است.
اندرخور خطاب به اعضای شورای اداری شهرستان مارگون تصریح کرد: مدیران دستگا‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های خدمت‌رسان، نباید کوچک‌ترین نگاه سیاسی وجود نداشته باشد و عدالت را مد نظر قرار دهیم.
آماده‌باش کامل دستگاه‌های اجرایی مارگون در فصل زمستان
وی خاطرنشان کرد: در برخی مناطق شهرستان با کمترین بارش برف و باران مسیر ارتباطی کامل قطع می‌شود، اگر به صحبت عده‌ای به ظاهر فعال سیاسی باشد باید بی‌خیال بود و خدمت نکرد، تا مردم کم کم نسبت به دولت ونظام بدبین شوند.
فرماندار شهرستان مارگون با اشاره به شروع فصل زمستان و آغاز بارش‌ها، افزود: راهداری شهرستان باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد تا در صورت بارش برف و باران در شهرستان با مشکلی مواجه نشویم. زیرا امسال هنوز بارش قابل توجهی نداشته‌ایم.
اندرخور با بیان اینکه مدیر راهداری شهرستان باید پیگیر تحویل و قرارگیری چهار دستگاه سنگین راهداری در منطقه سیاه کوه مسیر شبلیز به زیلایی باشد، گفت: مدیر کل راهداری استان قول داد ماشین سنگین در اختیار شهرستان قرار دهد تا برخی مشکلات مردم در روستا‌ها برطرف شود.
فرماندار مارگون: تعطیلی کار و خدمات به بهانه انتخابات خیانت است /  کسی منکر جابه‌جا شدن بودجه‌های مناطق محروم در سالیان گذشته نمی‌شود
وی با اشاره به وضعیت تأسف‌بار آبرسانی روستای «پوله زیلایی» که چندین بار پیگیر مشکلات خود بودند و هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است، تصریح کرد: مدیر آب و فاضلاب شهرستان باید در چند روز آینده مشکل این روستا را پیگیری کرده و گزارش کاملی به فرمانداری ارائه دهد.
فرماندار شهرستان مارگون با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید پیگیر توافقات انجام گرفته با ستاد اجرایی فرمان امام در بخش زیلایی باشند، خاطرنشان کرد: در این پروژه‌ها قرار شده‌است به صورت مشارکتی و تأمین هزینه ۵۰ درصدی دولت پروژه‌های متعددی تکمیل یا اجرا شود.
اندرخور افزود: روشنایی ورودی مارگون و چهارخطه شدن ورودی این شهر کمترین حق این مردم است، انجام این پروژه‌ها و خدمات وظیفه ماست و هیچ بهانه و توجیهی برای هر گونه کم‌کاری پذیرفته نیست.
فرماندار شهرستان مارگون خطاب به مدیر دامپزشکی شهرستان و ریاست جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان شهرستان گفت: در بحث گوشت و کشتارگاه‌های غیر مجاز و فرآورده‌های لبنی و پروتئینی و نانوایی‌ها باید مدیریت بهتری صورت گیرد و حمل‌ونقل گوشت و فرآورده‌های پروتئینی باید با ماشین مخصوص انجام شود.
اندرخور در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای ریاست جدید اداره ورزش و جوانان مارگون، گفت: زیرساخت‌های ورزشی شهرستان مارگون، متأسفانه در وضعیت مطلوبی نیست.
وی افزود: در کمیت و در کیفیت زیرساخت‌های ورزشی کم کاری شده و مطالبات به حق ورزشکاران، ورزش دوستان و خاصه استعداد‌های ورزشی نادیده گرفته شده‌است. نام شهر و تعداد اماکن ورزشیش به هم نمی‌خورد.
فرماندار شهرستان مارگون در پاسخ به مطالبه مدیرکتابخانه‌ها و مدیر فرهنگ‌ارشاد مارگون تصریح کرد: جهت ساماندهی وضعیت کتابخانه‌های شهرستان باید یک برنامه‌ریزی منظم داشت اما بد نیست بدانید از محل اعتبارات استانی نزدیک به دو میلیاردو پانصد میلیارد تومان به کتابخانه برد پهن اختصاص داده شده و‌امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم این کتابخانه را به بهره‌برداری برسانیم.
اندرخور با بیان اینکه متأسفانه در استان ما تجربه نشان داده بودجه پادار نیست یعنی خود به خود به فلان شهر وشهرستان هر میزان بودجه تخصیص داده نمی‌شود.
فرماندار مارگون با بیان اینکه باید برای حقوق شهرستان مطالبه‌گری کرد، خطاب به اعضای شورای اداری شهرستان مارگون گفت: اجازه ندهید حق مردم این شهرستان جابه‌جا شود.
فرماندار مارگون: تعطیلی کار و خدمات به بهانه انتخابات خیانت است /  کسی منکر جابه‌جا شدن بودجه‌های مناطق محروم در سالیان گذشته نمی‌شود
وی گفت: کسی نمی‌تواند منکر جابه‌جا شدن بودجه‌های مناطق محروم در سالیان گذشته در استان باشد، بعضاً مشاهده شده از فلان بودجه تخصیصی به استان یک ریال به شهرستان مناطق محروم اختصاص داده نشده‌است و فلان شخص یا اشخاص سهم بودجه مناطق محروم را به یک شهرستان و منطقه دیگر اختصاص داده‌اند.
فرماندار شهرستان مارگون خط‌اب به مدیران بنیاد مسکن، راه و شهرسازی شهرسازی و دیگر دستگاه‌های ذی ربط تصریح کرد: باید مسأله زمین‌های واگذاری و نهضت ملی مسکن و توجه به جوانی جمعیت مدیریت شود.
اندرخور خطاب به فرشاد بهشتی سخنگوی شورای شهرستان مارگون و سرپرست حراست کارخانه سیمان که نسبت به قطع گاز کارخانه سیمان و تأثیر منفی بر تولید و اشتغال جوانان شهرستان به شدت معترض بود، گفت: سعی می‌کنیم برای مرتفع کردن این مشکل که دلایل متعددی از جمله بدهکاری و مسأله ناترازی گاز در کشور بر آن تأثیر دارد، تمام تلاش خود را به کار بگیریم و از استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست پیگیری می‌نمائیم و از همین تریبون از مساعدت‌های کارخانه سیمان در بخش‌ها و برنامه‌های متعدد تقدیر و تشکر می‌نمائیم.
وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان مارگون اظهار کرد: به دلیل فصل سرما و احتمال بارش برف و باران در مسیر‌های ارتباطی شهرستان با مشکلات متعددی مواجه شویم، مطابق قانون و بنا به وظیفه خود با ستاد بحران نهایت همکاری را داشته باشید.
فرماندار شهرستان مارگون افزود: برای برگزاری یک انتخابات پرشور و شعور و سالم، باید با تمام نیروی انسانی و تجهیزات خود، در کنار ستاد انتخابات باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار تو هر روز با روشنفکر چیکار میکنی خونه به خونه میگردی
اندرخل مارگون
Iran, Islamic Republic of
به جای اینکه شبانه روز تو خانه مردم برای جمع آوری رای برای روشنفکر برود باید بیفتد دنبال کار مردم
Iran, Islamic Republic of
نماینده ی ضعیف فرماندار و مدیرکلش هم ضعیف است مشت نمونه خروار است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سیت بگوم هی چ ایکنن
هی شله گندی با روغن خش جوجه محلی ایخرن
اقا ایترن
خم خوت چ کاری ودهسمون بر ایا
حسین
Iran, Islamic Republic of
ملا کوتاه بیو .تمام امید روشنفکر از تو در انتخابات هستش.البته در آن دنیا پاسخگوی تک تک رای مردم خواهی بود
از عوامل دبیرستان
Iran, Islamic Republic of
مدیر قبل عشایر عزیز جوابگوی دانش آموز دختر دبیرستان عشایری هستی خود و عوامل اداری خودت صورت جلسه خلاف واقع نوشتی
از همکلاس ها
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم منطورش دختری بود که در ساعت شش صبح از خوابگاه زد بیرون و تصادف کرد و اینها خونش را واقعا پایمال کردند واقعا که در اون دنیا چی می خوای جواب بدی برادر عزیز خون اون دختر مظلوم رو خوابگاهی فوت شده را
حالا دم از قانون می زنی وا مصیبت ها
Iran, Islamic Republic of
خدا می داند روزگاری یه مدرسه ی ابتدایی داشت که نمی توانست آن را اداره کند
مارگون
Russian Federation
تا کور شود هر آنکه نتواند دید..اندرخور با عرضه
زیتون زیلایی
Iran, Islamic Republic of
جناب محترم
کسی با کارکردن مسئولین مخالف نیست ولی تو این سه سال کجا بودی که الان دست به کار شدی؟
مگر همین سه سال گذشته همین لودر و کمپرس را نداشتی که جاده های زیلایی را زیرسازی کنی چرا الان داری این کارو انجام میدی؟
تازه فقط داری برای هواداران روشنفکر کار میکنی
چه ندای وحدت ببره چه بیاره برچ ۲ دوتا ۱۲ ساعت تدریس بیشتر بهت نمی‌دن. ۱۲ ساعت امیرکبیر مورغم و ۱۲ ساعت هم مدرسه بعثت له فراخ.
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندارلطفا بیشترقضیه جابه جایی بودجه مناطق محرومه توضیح بییت روشنگری کنیت...🤔دمتون گرم😘
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
انصافآ فرماندارخوبیه وپرتلاش...مایه فرمانداری داریم زورش ویه ارگان نیرسه هرچی حونه سازمانی گروهتنه...فردای قیامت همشون جوابگوی دربه دری بقیه کارمندل اداراتین که سیسخت خداتمن دارن رهن واجاره ایدن...خیرنبینن
پاتاوه دنا
Iran, Islamic Republic of
همیشه حسرت ایخروم روستایل اب سپاودشت رزوخونگاه چه ظرفیت عظیمی سی گردش گر پذیری دارن یاهمو شولیزمارگون...اخ تاقیومت...ای مردم نبایدایطوروسرشون بیا ای ملت...
United Kingdom
بشین بینیم
زیلایی
United States
مگه جناب شما هم می دانید خیانت به مردم یعنی چه؟شبانه با نماینده جلسه بگیر برای جمع آوری رای بعدش هم قسم جلاله بخور من نبودم. ام بخت این مملکت
بودجه جابجا نکردید؟ واقعا!! بودجه آب آبعلی از کجا آمده؟ مگه الآن مکانی که بودجه اش را جابجا کردید الان شکایت نکرده؟
دیگه بسه.
Iran, Islamic Republic of
بی کیفیت وبی محتوا ف همه مدیران اونجا رانتی وسیاسی منصوب شدند
مارگون
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت خسته نباشید مرد خستگی ناپذیر
با همین فرمون برو جلو حاج مختار عزیز
بینایی
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله فرماندار انقلابی و پای کار
بینایی
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله فرماندار انقلابی و پای کار
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
شما با کاراهای خوبت ثابت کردی ک ادمی از جنس خدمت ب مردم هستی
شما نیروی دولت هستی پس این دولت نیروی های امثال شمارو مفت از دست نمی دهد
ب یاری خدا تو مقام بالاتر می بینمت
حقیقت دوست
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر ایبره
اوسو شیونتون پایه
روشنفکر ای دور ک هیچ دور بعد هم پیروزه
هوی هویتون واپسه ای روز خم ایبینوم
نیک روش
Iran, Islamic Republic of
خدا بدونم ترستون و حاج مختار چنه
سادات
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله فرماندار دوست داشتنی
خدا خوش دونه در استان و حتی در کل کشور بی همتا هستی
احمدی‌نژاد
Iran, Islamic Republic of
می فرماید ابو بریز جایی که میسوزید
احمدی‌نژاد ایگو ها
مو هیچی نیگوم اصلا
سییییید
Iran, Islamic Republic of
ختونه بگرین تا ای چند ماه بگذره
آدمی زی ایست قلبی ایکنه
مواظب سلامتی ختون باشین
مو نگرانتونم
انشاالله ای دور اتفاقی سی هیشکی پیش نمیاد
نظری
Iran, Islamic Republic of
حاج مختار عزیز
زیلایی وت افتخار اینکه
انشاالله ک همیشه سلامت باشی
پرچم زیلایی رو بلا نگه داری
علی
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که دارین پیام بد میفرستین اگه مرد هستین اسم واقعیتون را بزارین باید حرص بخورین
فرماندار لایق (حج مختار)
Iran, Islamic Republic of
حج مختارررررر
بدخواهانت از دق بمیرن انشالله..
کر لر
India
جناب فرماندار ❤
هر جا دیدی دشمن زیاد داری
بدون تو کارت موفق شدی.
ممنون از این همه تلاشت.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
گنج خواهی در طلب، رنجی ببر

خرمن ار می بایدت، تخمی بکار

زنده باد اندرخور عزیز
مارگون
Iran, Islamic Republic of
نابرده رنج، گنج میسر نمی شود

مزد آن گرفت که جان برادر که کار کرد
اندرخور دوست داشتنی آرزوی سلامتی و تندرستی دارم برات
مورزرد
Iran, Islamic Republic of
فرمانداری شجاع و نترس و پرتلاش و متواضع و مردم دار و بزرگ زاده
دوستی
Iran, Islamic Republic of
کاش باقی فرمانداران هم مثل شما دغدغه نگرانی مردمو داشتن
زیلایی بزرگ
Iran, Islamic Republic of
صفت عقده ای رو اگر از لغت نامه حذف کنن
بعضی ها رسماً بی هویت می شوند
وصال
Iran, Islamic Republic of
آقای اندرخورفرماندارلایق وبسیارپرتلاشی هستن بنظرم کسانی ازروی عقده وحسادت نظرمیدن ندن بهترخودمردم مارگون وعوامل کارکنان مارگون می دونن ایشون چقدردرتلاشن وحتی ازاستراحتشون می زنن جهت تلاش وخدمت...
حسن
Iran, Islamic Republic of
ایشون بسیارفرماندارلایق پرتلاشی هستن ودلاکارمیکنن حتی ازاستراحتشون می زنن بعضیاهم که ازروعقده نظرمیدن نظرندن بهتره...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1