تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۴۶۱۹۶۷
در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مطرح شد

امام‌ جمعه یاسوج: نهادهای نظامی با اوباشی که جان و مال مردم را به خطر می اندازند مقتدرانه عمل کند

۰
امام‌ جمعه یاسوج: نهادهای نظامی با اوباشی که جان و مال مردم را به خطر می اندازند مقتدرانه عمل کند
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: دفاع شهید الداغی در مقابل عده ای اوباش و متجاوز هویت جوانان ایرانی را برای ما روشن کرد.
به گزارش کبنا، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار داشت: احساس مسوولیت وغیرت شهید همان میراث و هویت ارزشی و تاریخی جوانان این سرزمین است که برای همه مایه افتخار است.
ایت الله حسینی گفت: نباید امنیت و ناموس مردم در یک کشور اسلامی تحت خطر قرار باشد و لازم است افراد و متولیان مربوطه
با وضع قوانین لازم برای دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر را در دستور کار قرار دهند.
وی از نهادهای نظامی درخواست کرد که در برخورد با اوباشی که جان و مال مردم را به خطر می اندازند، بسیار قاطعانه و مقتدرانه عمل کند تا مردم احساس امنیت کنند.
امام جمعه یاسوج به بیانات رهبر معظم انقلاب در نقش معلمان و آموزش و پرورش در تربیت انسان ها اشاره کرد و افزود:
در اثر کار معلمان شاهد رشد و پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف هستیم و مهم تر از همه تربیت فرهنگی و دینی دانش آموزان این کشور بر عهده معلمان است.
ایت الله حسینی نقش معلمان را در ساختن آینده کشور مهم و تاثیر گذار دانست و گفت: اگر تعلیم و تربیت در جامعه درست شود همه چیز درست خواهد شد.
وی با بیان اینکه کار معلم کار خداوند و نقش معلم نقش انبیاست گفت: هدف همه پیام آوران الهی هدایت بشر به سمت کمال برای رسیدن به قله های ترقی و پیشرفت است که معلمان در استمرار هدایت بشر در جامعه نیز نقش آفرینی می کنند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رونق اقتصادی و ایجاد شغل و از بین رفتن فقر، گفت: اثرات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی این پدیده (فقر)، افزایش انواع مختلفی از آسیب اجتماعی را به دنبال دارد.
ایت الله حسینی توجه به ریشه کنی فقر و مبارزه با آن را امر ضروری دانست و تصریح کرد: تا زمانی که عوامل موثر بر فقر و تورم از میان نرود، فقر به شکل‌ها و قالب‌های گوناگون آن باز تولید خواهد شد.
امام جمعه یاسوج، به سفر رئیس جمهور به کشور سوریه اشاره داشت و گفت: طرح و برنامه برای سقوط سوریه وجود داشت تا حاکمیت فعلی از بین برود و حکومت دست نشانده اسرائیلی گماشته شود اما همه نقشه های آنها با شکست مواجه شد.
آیت الله حسینی به هزینه های زیاد آمریکا و کشورهای هم‌پیمان آن در منطقه برای سقوط سوریه اشاره کرد و گفت: با همه هزینه ها و تلاش ها دولت حاکم بر کشور سوریه سقوط نکرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

نمایندگان مجلس یک روز بعد از استیضاح فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت به لایحه ...
شوخی با ماشه

شوخی با ماشه

در حالی بیشتر تحلیلگران از سیاست دولت بایدن ناظر بر «نه توافق، نه بحران» می‌گویند که ...
50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

مجوز استخدام 50 نفر نیروی انسانی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.
1