تاریخ انتشار
جمعه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۴۶۱۶۸۴
کبنا گزارش می دهد؛

معاون رئیسی: برکناری ۱۵ نفر از مدیران خوزستان بر اساس مطالبه فراگیر مردم استان و وعده رئیس جمهور مبنی بر ارزیابی مدیران قطعی شد / ۳ مدیر امروز برکنار شدند

۱۵
۰
معاون رئیسی: برکناری ۱۵ نفر از مدیران خوزستان قطعی شد / ۳ مدیر امروز برکنار شدند
کبنا ؛معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به عملکرد مدیران استان خوزستان گفت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته و مشورت با استاندار خوزستان، ۱۵ نفر از مدیران استان خوزستان جای خود را به مدیران انقلابی و تازه نفس خواهند داد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از ایرنا محسن منصوری جمعه شب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی استان خوزستان افزود: با دستور رییس جمهور عملکرد مدیرانی که مورد تایید نبودند در اسرع وقت تغییر می‌کنند.
وی ادامه داد: ما از پنج جهت عملکرد مدیران را بررسی کردیم که با مشورت‌های صورت گرفته ضمن احترام کامل به همه بزرگواران در مرحله نخست، ۱۵ مدیر استان باید تغییر کنند.
منصوری اظهار کرد: سه نفر از این تعداد همین امروز تغییر کردند و کار جابه جایی ۱۲ مسوول دیگر در اسرع وقت انجام می‌شود تا از این طریق در حوزه مدیریتی استان گره گشایی شود.
وی افزود: انتظار داریم که با روحیه ای مضاعف، فعالیت‌های جهادی در استان بیش از پیش و مردم امیدوارتر شوند.
معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: طبق تاکید رییس جمهور یکی از دستاوردهای این سفر ارزیابی عملکرد مدیران است؛ تقریبا در همه نشست هایی که در ۲ روز گذشته داشتیم مردم گلههایی نسبت به برخی حوزه‌ها داشتند.
منصوری گفت: در دور نخست سفر به خوزستان، مصوباتی به ارزش بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شد که گل سرسبد آنها، تحولات به وجود آمده در حوزه آب و انرژی و فاضلاب بود البته بخشی از این طرح‌ها طی این ۲ روز توسط رییس جمهور و اعضای هیات دولت افتتاح شد.
وی افزود: در سفر دور دوم تمام اعضای هیات دولت در خوزستان حاضر شدند و از نزدیک مسایل و مشکلات مردم را بررسی کردند.
معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: تمرکز اصلی ما در دور دوم سفرهای استانی، عمل به تعهدات دور نخست است و سعی کردیم کمتر طرح عمرانی جدید ایجاد کنیم.
وی افزود: با توجه به جایگاه ویژه استان خوزستان و اینکه دور نخست هنوز ساز و کار اجرایی دولت شکل نگرفته بود بنا شد برای دور دوم سفر به استان، اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شود.
منصوری گفت: در مجموع ۲۳۰ طرح و مصوبه با اعتبار ۱۸۰ هزار میلیارد ریال برای دور دوم سفر به استان خوزستان پیش بینی کردیم که همگی، طرح‌های جدید است؛ ۱۰۰ هزار میلیارد ریال از این اعتبار سهم سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مابقی آن سهم دستگاه‌ها است.
وی به پرداخت تسهیلات ۵۰ هزار میلیارد ریالی در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی نفت به استان اشاره کرد و افزود: همچنین ۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای استان خوزستان در نظر گرفته شد.
معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار کرد: بر اساس جلسات متعددی که با بنگاه‌های سرمایه گذاری برگزار کردیم، ۸۶۹ همت آماده سرمایه گذاری در استان خوزستان است که درصورت اجرایی شدن اتفاقات بزرگی در استان رخ می‌دهد.
آیت‌الله سیدابراهیم رییسی همراه با ۱۱ وزیر و پنج معاون خود روز پنجشنبه از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شدند؛ این هفتمین سفر رییس جمهور و دومین سفر هیات دولت سیزدهم به استان خوزستان است.
افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، افتتاح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، افتتاح طرح‌های آبرسانی به چند روستا و بازدید مانیتورینگ از پروژه آب غدیر، افتتاح پالایشگاه هویزه، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان است.

 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از کی مرکز خوزستان شده دزفول که ازونجا وارد استان شده
رییس جمهور با این کارش که از فتنه معاون اولش مخبر دزفولی بوده نشان داد هیچ درایت و سیاست نداره و کل خوزستان را ریخت بهم
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
به نظر مدیران استان ما اکثریت رفتنی هستند
از جمله
محیط زیست
آموزش و پرورش
معاونین استاندار
صمت
جهاد و کشاورزی
پیام نور
و.........
انشاءالله که سایه سوءمدیریت ها با رفتن این مدیران ضعیف از استان رخت ببندد
شرکت گاز
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سید عزیز
به خدا تو شرکت گاز استان علاوه بر ضعف مفرط مدیریت مسائلی چون استخدام های فامیلی و تبعیض و ناکارآمدی بیداد می کند.
خواهشمند است ضمن برکناری مدیریت شرکت گاز استان سازمان های نظارتی به تخلفات ایشان وارد و حقوق ضایع شده را برگردانند.
Iran, Islamic Republic of
در کهگیلویه و بویراحمد اکثرقریب باتفاق مدیران باید کنار گذاشته شوند چون مبنای انتصابشان نه شایستگی و توانایی بلکه فقط نسبت نزدیک داشتن با یکی از نمایندگان یا استاندار بوده است
Iran, Islamic Republic of
اول از همه باید استاندار و معاونین عزل شوند.
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرآموزش و پرورش اصلاح طلب شهرستان بویراحمد و معاونین اصلاح طلبش اولویت تغییر می باشند.
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل راه و شهرسازی و استاندار باید به علت ضعف در طرح مسکن ملی و عدم توجه به مسکن یاسوج و عدم تامین اولین گام طرح؛یعنی زمین برای پنجاه و دو درصد متقاضیان باید در اولین فرصت کنار گذاشته شوند.
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی تو را به جدّت بررسی کن ببین چند درصد از انتصابات متعلق به بستگان درجه ی یک و دو / است؛به مردم گزارش کن و دسته جمعی مدیران را از استاندار و معاونین تا مدیران کل و روسای شهرستان ناتوان و اجحاف گر در حق مردم را از قطار مدیریت استان پیاده کن.
Iran, Islamic Republic of
برای تامین نظر رهبر انقلاب و برگزاری انتخابات سالم کل مجموعه ی عوامل اجرایی انتخابات از معاون سیاسی و مدیرکل انتخابات تا فرمانداران بویراحمد،دنا و مارگون و معاونین آنها باید عزل شوند.
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی آب از سر گذشته،ظلم از حد گذشته؛به فریاد مردم کهگیلویه و بویراحمد برس.
مدیران
Iran, Islamic Republic of
همین مدیران تاره نفس شما نفس مردم بدبخت رو قطع کردند و از گرونی و .....دارن از گرسنگی میمیرند
محض رضای خدا ول کنید و جمع کنید این بساط رو
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور،آیا فرماندار دنا/می تواند انتخابات سالم و بی طرفانه و انتخابات سالم،رقابتی برگزار کند؟!!!
فرماندار دنا باید اولویت تغییر باشد.
Iran, Islamic Republic of
برای برگزاری انتخابات در حوزه ی بویراحمد،دنا و مارگون باید عوامل اجرایی انتخابات کامل تغییر کنند و افراد بی طرف به این سمت ها منصوب شوند تا ملاک ها و معیارها یک انتخابات سالم،رقابتی و در امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شود.
Iran, Islamic Republic of
تمام عوامل اجرایی استان ما باید تغییر کنن نه یکی کم نه یکی زیاد
Iran, Islamic Republic of
حالا خودت چه هستی که دیگران رو عزل کنی
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1