تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب : ۴۶۱۴۵۵
پس از شهرآورد تهران مطرح شد

واکنش خداداد افشاریان به عملکرد تیم داوری دربی

۱
۰
واکنش خداداد افشاریان به عملکرد تیم داوری دربی
کبنا ؛رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به قضاوت داور شهرآورد گفت: بهترین تیم برای یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ ایران انتخاب شد.
به گزارش کبنا، خداداد افشاریان پس از شهرآورد تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حساسیت این بازی را به خوبی درک کردیم لذا تصمیم بر آن شد تا بهترین تیم داوری برای بازی استقلال و پرسپولیس انتخاب شد.
وی ادامه داد: فردا یا پس فردا با حضور مسعود مرادی ناظر بازی تمام صحنه‌ها و حواشی را بررسی می‌کنیم امیدوارم که داور شهرآورد بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.
وی در پاسخ به پرسشی در خصوص ۲ اتفاق در نیمه نخست گفت: مسعود مرادی پیشکسوت داروی ناظر بازی بود و در این زمینه پاسخ خواهد داد.
مسعود مرادی نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به حواشی این بازی گفت: یکی ازحساس‌ترین دربی‌های تاریخ فوتبال ایران توسط پیام حیدری قضاوت شد و من نیز گزارش کامل بازی را آماده کردم و محرمانه است.
این پیشکسوت داوری ادامه داد: اینکه داوران ایرانی دیدارهای بزرگ را قضاوت می‌کنند جای تحسین دارد، ما باید به داوران خود بیشتر بها بدیم و زمینه ورود var به فوتبال مهیا کنیم. تمام گزارش بازی را به کمیته داوران ارجاع خواهم داد.
مرادی این را نیز گفت: تمام صحنه‌ها و اعتراضات در گزارش من آمده است و به کمیته ارجاع می دهم. امیدوارم این آخرین دربی بدون var باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر
United States
آخه ما چقدر بدبختیم این خودش رئیس هستش مگه میشه بگه داوری بد بود از فرمانده هر نیروی بپرسی میگه نیرو من عالی کار کردهدر نوع خودش یه جوک عالی هستش
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1