تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۴۶۰۹۲۴
معاون هماهنگی عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

60 درصد اعتبارات گچساران تخصیص یافت

۰
60 درصد اعتبارات گچساران تخصیص یافت
کبنا ؛
معاون هماهنگی عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست بررسی پروژه های عمرانی شهرستان گچساران اظهار کرد: تامین اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام و تعریف چند پروژه ضروری، از مهمترین اولویت های استان در سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت خواهد بود.
به گزارش کبنا نیوز، عیسی شهامت بیان کرد: جلسات متعددی در زمینه سفر و تعریف طرح ها و پروژه های تاکنون در استان برگزار شده که در این نشست ها بخشی از طرح های بسیار مهم استان مشخص و بر اساس اولویت برای ارائه در سفر بررسی خواهد شد.
شهامت اظهار کرد: مدیران شهرستانی برنامه‌ریزی لازم را برای استفاده حداکثری از سفر دولت در جهت تقویت زیرساخت ها و توسعه انجام دهند تا شاهد تحول بخش های مختلف در استان باشیم.
وی گفت: کارگروه ویژه ای در مرکز استان برای طرح های عمرانی شاخص تشکیل شده و برای رفع مشکلات و بررسی دقیق، پروژه ها پیمانکاران طرح های عمرانی حضور خواهند داشت تا اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم.
شهامت تصریح کرد: از محل اعتبارات یک سوم و دو سوم نفت اعتبارات مناسبی برای طرح های عمرانی گچساران در سال مالی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات گچساران در سال مالی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نسبت به شهرستان های دیگر در استان چشمگیر بوده ابراز کرد: تخصیص اعتبارات در شهرستان‌های استان ۶۰ درصد بوده در حالی که گچساران توانسته به واسطه سهم بالای اعتبارات نفت اعتبارات بالاتری را به خود اختصاص دهد.
معاون هماهنگی عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تخصیص اعتبارات در گچساران در بخش استانی ۴۵ تا ۵۰ درصد، نفت ۱۰۰ درصد، متوازن ۳۸ الی ۴۰ درصد و نمایندگان نیز ۶۰ درصد بوده است.
وی اظهار کرد: ۸۰ درصد از اعتبارات عمرانی شهرستان گچساران در سال مالی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تاکنون تخصیص یافته است.
شهامت با بیان اینکه مدیران اجرایی باید نسبت به جذب اعتبارات طرح‌های عمرانی دستگاه های خود اقدام کنند گفت: فعالیت‌های عمرانی باید از سوی متولیان امر با جدیت دنبال شود و روند اجرایی طرح‌ها نیز با برنامه ریزی دقیق، کنترل و نظارت شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
میرکاظمی رفت

میرکاظمی رفت

خداحافظی مسعود میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه قطعی شده است؛ بااین‌حال، احتمال جابه‌جایی ...
(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته ...
1