تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : ۴۵۶۹۸۹
سخنگوی جبهه مردمی «نجات» در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح کرد

اعلام رسمی فعالیت جبهه مردمی نجات در بویراحمد / پیروز: جبهه مردمی نجات معتقد به بویراحمد واحد است / خرامین را به این 14 دلیل به عنوان کاندیدای این جبهه در حوزه بویراحمد و دنا انتخاب کردیم

۱۵۳
۱۲
اعلام رسمی فعالیت جبهه مردمی نجات در بویراحمد / پیروز: جبهه مردمی نجات معتقد به بویراحمد واحد است / خرامین را به این 14 دلیل به عنوان کاندیدای این جبهه در حوزه بویراحمد و دنا انتخاب کردیم
کبنا ؛حجت الاسلام دکتر محمدحسین پیروز سخنگوی جبهه مردمی «نجات»، مبلغ دینی و مدیر اسبق یکی از حوزه‌های علمیه یاسوج و دارای مدرک دکترای علوم قرآنی در گفت‌وگو با کبنا نیوز در خصوص تشکیل این جبهه توضیحاتی ارائه کرد و معتقد است که استان یزد در کویر واقع شده و پتانسیل‌های استان‌هایی مثل کهگیلویه و بویراحمد را نداشته و کمترین میزان بیکاری را دارد، ولی ما که پتانسیل‌های بالایی داریم و نعمات خدادادی زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم ولی جوانان بیکار زیادی داریم. این جبهه تلاش می‌کند این دریچه‌ها را باز کند، و گام‌های مؤثر و مفیدی را در این زمینه برداریم. سایر تشکل‌ها و احزاب سیاسی تلاش‌های فراروانی کرده است، اما این جبهه معتقد است با نهضت نخبه‌گرایی که اندیشه اساسی این جبهه می‌باشد، بتواند این تلاش‌ها را تکمیل و بسیاری از این معضلات را در حد قابل قبول رفع نمود. 
به گزارش کبنا، در ادامه گفت‌وگوی «کبنا نیوز» با دکتر محمدحسین پیروز را می‌خوانید:
کبنا: فلسفه تشکیل جبهه مردمی نجات چه بوده است؟
-ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در خصوص حضرت فاطمه همین بس که روایت قدسی می‌گوید «ای پیامبر اگر تو نبودی افلاک را خلق نمی‌کردم و اگر علی نبود تو را خلق نمی‌کردم، و اگر فاطمه نبود شما دو نفر را خلق نمی‌کردم»، این بدان معنا است که هستی را خداوند بخاطر حضرت فاطمه (س) خلق کرده، حضرت فاطمه مادر همه مسلمین و جویندگان حق است.
جبهه مردمی نجات برای تقویت بنیه همه جانبه عمرانی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، کشاورزی و صنعت تشکیل شده است. شورای مرکزی این جبهه در چند ماه گذشته شروع به کار کرده و الان فعال است، هر دو هفته یا ماهی یک بار تشکیل جلسه می‌دهد و بحث و تبادل نظر داریم. اعضای این جبهه از جوانان تحصیل کرده، روحانیون و اساتید دانشگاه‌ها، پزشکان و مهندسین و همچنین ریش سفیدان طوایف تشکیل شده است. دَر این جبهه به روی همه نخبگان و اقشار مردم باز است، چون تغییر و توسعه و پیشرفت همه جانبه با همکاری مسوولین و مردم اتفاق می‌افتد و همچنین همکاری مسوولان را در این جبهه پذیرا هستیم.
اهداف ما نجات کشاورزی، صنعت و حوزه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و معتقدیم درصد بالایی از این معضلات ناشی از سوء مدیریت‌ها، بی‌برنامه‌گی‌ها و هدر روی منابع عظیم این استان در این سه حوزه است، صنعت داریم ولی رونق آنچنانی ندارد، مشکلات اجتماعی وجود دارد. جوانان در این جبهه جایگاه مهمی دارند، همانطوری که در بیانیه گام دوم 40 بار از کلمه جوانان استفاده شده، دلالت بر این دارد که جوانان از جایگاه خاصی در مدیریت کشور برخوردار هستند، 8 سال دفاع مقدس را جوانان زیر 20 سال اداره کردند و اکنون نیز جوانان باید پای کار بیایند.
سومین موضوعی که در اهداف جبهه داریم شایسته سالاری و نهضت نخبه‌گرایی است و معتقدیم که تنها را نجات این استان از کانال نگرش علمی و نخبه‌گرایی خواهد بود. ان شاء الله راهکار خواهیم داد و به نقطه قابل قبولی دست پیدا خواهیم کرد.
چهارم؛ توجه جدی به مشکلات فرهنگی و اجتماعی به ویژه آسیب‌های اجتماعی با میدان دادن به جوانان، حداقل رساندن بیکاری، گسترش صنعت به درون خانواده‌ها و برنامه ریزی فرهنگی، اجتماعی و علمی است.
مورد دیگر توجه به زیرساخت‌ها و گذر از برنامه‌های سطحی است. متأسفانه برنامه‌ها مقطعی و زودگذر هستند. باید به برنامه‌های زیرساختی برای درازمدت توجه خاصی شود.

هدف بعدی جبهه مردمی نجات برپایه این باور شکل می‌گیرد که مهمترین راه نجات استان کهگیلویه و بویراحمد، انتقال نیرو‌های شایسته به مرکز و وزارتخانه‌ها و کانالیزه کردن، امکانات، کارخانه‌ها، صنعت، شرکت‌ها از تهران به به استان می‌باشد. ما نیرو‌های نخبه و با کارایی بالا داریم که می‌توانند خود را نشان دهند و همچنین جوانان منطقه را به مرکز و پایتخت معرفی کنند و مشغول شوند، چرا با وجود این همه امکاناتی که ما داریم جوانان ما بیکار هستند، ما پتانسیل‌های خیلی زیادی داریم.
مورد دیگر توسعه محیط زیست و توجه به بهداشت و معیشت مردم و آسیب‌شناسی و حل مشکلات مردم است.
کبنا: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیتها و پتانسیلهای خوبی دارد، جبهه مردمی میتواند پتاسیلها را بکار گیرد و در جهت رفاه حال مردم باشد؟
ما در این استان تولید 24 درصد نفت و 25 درصد گیاهان دارویی کشور را داریم، در حالی که دارو‌ها را در خارج از استان بسته‌بندی و به نام خودشان به فروش می‌رسانند. دومین استان از نظر بارش هستیم، جاری بودن سه رودخانه در اطراف شهر یاسوج پتانسیل بالایی برای این شهر است. کریدور شمال به جنوب هستیم در حالی که آزادراه نداریم، پتانسیل گردشگری سی سخت را داریم و البته همه جای استان را می‌توانیم از نظر گردشگری فعال کنیم. ذخایر نفت و گازی داریم که بعضی جا‌ها حتی پلمپ شده و می‌توانیم از این ذخایر استفاده خوبی کنیم. به راه آهن که مهمترین راه ترانزیتی کالا و مسافر در کشور است دسترسی نداریم و از آن بی بهره هستیم.
یک درصد جمعیت کل کشور را داریم ولی 10 درصد آب‌ها در استان وجود دارد. جنگل‌های انبوهی داریم، از نظر کشاورزی و صنعت می‌توانیم کار‌های خوبی کنیم ولی هنوز اتفاق نیفتاده‌اند.
استان یزد در کویر واقع شده و پتانسیل‌های استان‌هایی مثل ما را نداشته ولی هیچ بیکاری ندارد، ولی ما که پتانسیل‌های بالایی داریم و نعمات خدادادی زیادی در این استان داریم ولی جوانان بیکار زیادی داریم. این جبهه تلاش می‌کند این دریچه‌ها را باز کند، و گام‌های مؤثر و مفیدی را در این زمینه برداریم.
کبنا: تفاوت و تمایز این جبهه با دیگر تشکلها و جبههها در چیست؟
سایر تشکل‌ها و احزاب سیاسی تلاش‌های فراوانی کرده است، اما این جبهه معتقد است با نهضت نخبه‌گرایی که اندیشه اساسی این جبهه می‌باشد، بتواند این تلاش‌ها را تکمیل و بسیاری از این معضلات را در حد قابل قبول رفع نمود. 
کبنا: برنامه‌ جبهه مردمی نجات برای انتخابات آینده چیست؟ چرا آقای دکتر علی خرامین را به عنوان کاندیدای مورد نظر خود انتخاب کردهاید؟
جبهه مردمی نجات معتقد به بویراحمد واحد است، استان واحد و کشور واحد، همانطوری که در طول 8 سال دفاع مقدس سرزمینی رزمنده پرور بودیم، الان هم باید یکسان نگاه کنیم، در شورای مرکزی جبهه نجات گزینه‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفتند، سبک و سنگین کردیم، با توجه به شاخصه‌هایی که دکتر خرامین داشتند، ایشان بیشترین رأی را در میان افراد کسب کرد، و ما از ایشان خواستیم که برای خدمت خالصانه حضور پیدا کنند. ایشان با قاطعیت اعلام آمادگی کردند و ما نیز با توجه به ویژگی‌هایی که دارند ایشان را انتخاب کردیم.
چهارده ویژگی دکتر خرامین به نیت 14 معصوم را توضیح خواهم داد. اولا؛ ایشان تفکر سالم و تعهد سالمی دارد، ایشان می‌تواند پل مقتدر و واسطه میان مردم و دولت باشد.
دوم؛ ایشان آزمون داده است، مردم بویراحمد هم ایشان را به خوبی می‌شناسند و نخبگان نیز ایشان را می‌شناسد.
سوم؛ اینکه شخصیت علمی و دانشگاهی و نخبه کشوری است و روحیه نخبه پروری دارد.
چهارم؛ اینکه ایشان بسیار پر کار است، مردم شاید نمونه‌های کار ایشان را در مرکز بهداشت دیده باشند که شبانه روز کار می‌کرد و خستگی ناپذیر بود، همچنین در دانشگاه پیام نور دانشگاهیان و اساتید ایشان را بهتر می‌شناسند.
پنجم؛ تواضع و فروتنی شخصی و کوچک نفسی دارند.
ششم؛ ایشان آسیب‌ها و مسائل اجتماعی استان را می‌شناسد و برای آن راهکار دارند.
هفتم؛ تألیف بیش از 100 مقاله علمی و پژوهشی در مجلات ایرانی و خارجی، تألیف چندین جلد کتاب به زبان‌های فارسی و انگلیسی نشان از توان علمی بالای ایشان است.
هشتم؛ دکتر خرامین دارای بالاترین درجه اچ‌ایندکس یا همان زایندگی علمی هستند و در میان روانشناسان کشور رتبه اول را دارند.
نهم؛ عضو مجمع اساتید جهان اسلام هستند.
دهم؛ تسلط بر 4 زبان بین‌المللی، فرانسوی، چینی، عربی و انگلیسی از جمله ویژگی‌های ایشان است.
یازدهم؛ ایشان بر مسائل مناطق و روستا‌های مختلف استانی و شهرستانی و روستاییان اشراف دارند.
دوازدهم؛ محققی است که 400 پروژه تحقیقاتی را انجام داده و مسلط به مسائل زندگی اقلیمی مردم استان و کشور است.
سیزدهم؛ مرید و دلباخته اهل بیت و ولایت فقیه و پایبند و علاقه‌مند به ارزش‌های دینی و ولایت فقیه است.
چهاردهم؛ دارای نگرش ملی و بین‌المللی است. به عنوان نمونه طرح ایده مجمع جهانی صلیب سرخ کشورهای اسلامی و طرح تشکیل مدیریت توحیدی جهان اسلام برای اداره خانه خدا را دادند. در زمینه طرح‌های ملی می‌توان به طرح افزایش حقوق سربازان، تعیین سرانه حقوق زنان خانه‌دار، درجه بندی سیستم بیمه سلامت و ایده استانی هر خانه یک کارخانه اشاره نمود. از این رو ما از ایشان درخواست کردیم که اعلام کاندیداتوری کنند و ایشان نیز به دعوت ما لبیک گفتند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دغنشجو
Romania
مبارکه در این روز میمون میلاد بی بی
Iran, Islamic Republic of
خرامین یعنی بازگشت به عقب.
چطور کسی که خودش رانتی دکترا از انگلیس گرفته و شعار اصولگرایی تند تند میده میخواد کاندید بویراحمد سرفراز بشه.
Iran, Islamic Republic of
قطعا بهتر است
Iran, Islamic Republic of
عجب! کاندید مجلس را از همین حالا مشخص کرده. نظر مردم مشخصه خرامین هزار رای هم نداره.
Iran, Islamic Republic of
چطور 1000 رای داره ولی 5000 را بسیج کرد تا منصرفش کنند ///خخخ
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
اگر تا آخر خرامین در صحنه بماند و تلاش کند برای دورهای بعد خیلی خوب است کسی در این استان برای اولین بار رای نمی آورد ولی آمادگی خوبی است اگر 2000 رای هم داشته باشد باید بماند .
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
اگر خرامین:

دروغ نگوید
زد و بند مالی نکند
از افراد فهیم‌نترسد
شوفرپروری نکند
دنبال کادرسازی باشد
تنگ‌نظر نباشد
ترسو نباشد
حسود نباشد
قطعا و یقینا یک‌پای انتخابات است.
.
البته از حق نگذریم با توجه به سوابق علمی تحصیلاتی و منش رفتاری ایشان قابل قیاس با فرد حاضر نیست.
Iran, Islamic Republic of
خرامین ترسو و بزدل نیست شک نکنید
خرامین دارای درک و شعور بالا از مسایل کلان‌مملک است
خرامین دارای تحصیلات دانشگاهی و تحصیلکرده اروپا ست
خرامین دروغگو نیست شک نکنید
خرامین فرصت طلب نیست شک نکنید
خرامین کمبود مالی ویا شخصیتی ندارد شک نکنید
خرامین عقده ای و خودرای نیست شک نکنید
احمدی
Iran, Islamic Republic of
.و صفت زشتی است کاش هیچکس این صفت را نداشته باشد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
ایشان در زمان مدیریت در دانشگاه محیطی بسته ایجاد کرد ، ومخالف کرسی ازاد اندیشی در دانشگاه بود
Iran, Islamic Republic of
زیر ۱۵ هزار رای میاره
Iran, Islamic Republic of
نهایتا دو هزار
Iran, Islamic Republic of
خرامین زیر ۵ هزار رای میاره،. این نتیجه را یادداشت کنید
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا پیروز فامیل خرامینه!
مثل روز روشنه که پای قومیت در میونه نه شایستگی.
خرامین هم یکی مثل روشنفکر البته با شعار اصولگرایی خیلی بیشتر و عملگرایی خیلی خیلی کمتر. همین
Iran, Islamic Republic of
فامیل بهتر میشناسه میدونه دکتر خرامین شایسته تره
نجات
Iran, Islamic Republic of
دوران وعده دیگه تمام شده ، بارها گفته شده ایشان نماینده پوششی خواهد بود ودر حمایت از .... کنار خواهد رفت
Iran, Islamic Republic of
فارسی بلد نیست ۴ زبون دیگه میشکش
Iran, Islamic Republic of
دکتر به انگلیسی سلیس سمینار برگزار میکنه
Iran, Islamic Republic of
به زور چند کلمه انگلیسی باور می کنه. در حالیکه به لطف اصولگرایی رفته خارج بورس و پی اچ دی گرفته و برگشته
Iran, Islamic Republic of
طرفدار هیچکدوم نیستم ولی روشنفکر خیلی پایین تر از خرامینه
Iran, Islamic Republic of
ای حق گفتی ،اصن نیتنه گپ بزنه...
چهااااااار زبان پیشکش
Iran, Islamic Republic of
نجاتش چنه د؟؟؟
نیترس ی اسم خوبی انتخاب کنه حداقل
Iran, Islamic Republic of
عامو خداوکیل کارشناسی (مهندسی شیمی)از دانشگاه دولتی با معدل بالا گرفتم ، سطح سواد و معلوماتم هم بد نیست ولی اول فکر کردم غریق نجاتین افتخاری اومدین برا نجات اینا که در استخرها یا رودخونه ها غرق میشن فداکاری کنید . بابا ول کنید بذارید دکتر خرامین این دور هم شرکت نکنه تا دوئل بین ندای وحدت و اصولگرایان دوباره برگزار بشه و اصولگرایان دیگه برن دنبال کارشون
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر و تقلب هم ک بو بالای ۸۰ هزار رای ایاره
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر اینقد ب اولش شدن مطمئن بود ک نزاشت مرکز استان دو نماینده ای بشه
نجات
Iran, Islamic Republic of
دوران وعده دیگه تمام شده ، بارها گفته شده ایشان نماینده پوششی خواهد بود ودر حمایت از .... کنار خواهد رفت
Iran, Islamic Republic of
.
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
حالا بیو جمعش کن جناب روشنفکر. پدر بیامرز چه نیازی به این حسادتها بود که الان باعث شدی فردی که یک سر وگردن چه از لحاظ تحصیلات و چه از نظر نگرش و نگاهش به اطرافیان ازشما بالاتره واردمیدان شدو بقولی:
میخوانیم‌یک حمد وسه قل هوالله.
Iran, Islamic Republic of
جون خوم خرامین فقط همون صفت سیزدهمین را دارد اون هم در حرف و گفتار بقیه اش که تمجید اغراق آمیزه.
حالا بورس اهدایی اگر نگیم رانتی گرفت و از کارشناسی برای دکترا رفت انگلیس کجا چند زبان لده؟!
حقیفت
Iran, Islamic Republic of
ورود خرامین‌می تواند چهره مخدوش شده سفلی را ترمیم و ایل سترگ‌تامرددی را از این ابتذال نجات دهد.
خرامین‌شخصی ست که می تواند نشان‌دهد هر گردی گردو نیست و در جغرافیای سفلی افراد شریف و نجیبی هم‌هستند که اهل نیرنگ‌و خدعه نیستند.
Iran, Islamic Republic of
تو بی هرکه رفتی بد بختش ایکنی
Iran, Islamic Republic of
بازگشت عزت به بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خرامین کجایش بویراحمدیه؟
ایشون از کهگیلویه هست اما در اصل بختیاری هست.
اصولگرای شعاری با زندگی لاکچری و شعار ساده زیستی!
Iran, Islamic Republic of
خرامین اصیل بویراحمدی ست برخلاف ... که اصالاتا اهل تنگ نار دهدشت است
برو از بزرگانت بمرس ببین اصلیت روشنفکر چکاره است
Iran, Islamic Republic of
سلام درود بردکترخرامین چهر علمی دانشگاهی خوش بیان خوش آمدید خوش آمدید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ما جو زده هستیم و نخبگان را باور نداریم و آنها را منزوی می کنیم
Iran, Islamic Republic of
لرزه به اندام بعضی ها می افتد بیو بیو که ماهمه منتظریم دکترخرامین محبوب دوست داشتنی
دشتروم تنگاری
Iran, Islamic Republic of
دانشجوی دکتر خراپین بودم سال ۹۷. ایشان انسانی شریف و توانمند است
Iran, Islamic Republic of
خرامین هم مث روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
اصلا مثل روشنفکر نیست باور کنید
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی داری بیهوده بزرگ میکنید!
اینان که میبینید ...
لودابی
Iran, Islamic Republic of
شروع شد سیاست خسته نشدید
روشنفکر خوش قبوله
Iran, Islamic Republic of
لطفا منصف باشد
خرامین اصلا و ابدا قابل مقایسه با روشنفکر نیست
نه از نظر تحصیلات
نه از نظر بینش
نه از نظر سواد
نه از نظر گفتمان
نه از نظر درک مسایل سیاسی
نه از نظر نگاه به اطرافیان
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا دکتر خرامین از همه لحاظ شایسته است
Iran, Islamic Republic of
هنوز مردم فریب وحدت قبلی رو فراموش نکردن آقای نجات واحد
United Kingdom
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
United Kingdom
مرد میدان دکترخرامین خوش آمدی خوش آمدی
هکار
United Kingdom
بند اصلاح طلب هستم ولی می خواهم برای اولین بار به یک تحصیل کرده رای دهم چون با شجاعت است دکترخرامین درود برشما
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری میرسد
حاج آقاااا
این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست مردم آنقد آگاه هستن که بدونن این بازیا دلیل شکست از ترفندها و عوامفریبی انتخابات گذشته هست نه هدف خدمت!
این بار نخبگان تمام قد جلوی بازیهای کودکانه و دروغ پردازی خواهند ایستاد
منتظر باشید
محسن
Iran, Islamic Republic of
مردم مدیر اجرایی و با سابقه می‌خواهد نه پژوهش گر و محقق ؛
حیدر
Iran, Islamic Republic of
نام جبهه مردمی ملت رو جگونه انتخاب کردید جبهه مردمی ملت قشر گرسنه ملت هست نه قشر سیاستمداران .به فکر نان ملت باشید نه به فکر نام خود
Iran, Islamic Republic of
اقبال تا وخو بره باید تیری سخنگو کنیم
Iran, Islamic Republic of
عامو خداوکیل کارشناسی (مهندسی شیمی)از دانشگاه دولتی با معدل بالا گرفتم ، سطح سواد و معلوماتم هم بد نیست ولی اول فکر کردم غریق نجاتین افتخاری اومدین برا نجات اینا که در استخرها یا رودخونه ها غرق میشن فداکاری کنید . بابا ول کنید بذارید دکتر خرامین این دور هم شرکت نکنه تا دوئل بین ندای وحدت و اصولگرایان دوباره برگزار بشه و اصولگرایان دیگه برن دنبال کارشون .
Iran, Islamic Republic of
خرامین که جان نثار دولت رئیسی بوده پست بهش ندادن اومده کاندید مجلس شده خخخ
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
من عضوی از جهبه نجات میباشم حمایت خودرااز دکتر روشنفکر اعلام میکنم
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
، نادر منتظریان بهترین گزینه اصولگرایان
فقط دکتر خرامین
فقط دکتر خرامین
Iran, Islamic Republic of
حالا می خواهد چییکار کنه ، چرا ووعده می دهید
دانش اموز
Netherlands
جناب دکتر خرامین اینگار جو. شده و چقدر مسخره هست اسم جریانش خخخ کپونشح هم نیدراره ختونح خسته نکنید و مثل درخشنده وش نکنید وسلام
Iran, Islamic Republic of
با این اوصاف ‌‌ .شکست روشنفکر حتمی ایست
Iran, Islamic Republic of
آقای خرامین با عقده گشایی راه بجایی نخواهی برد
چون آقای دکتر روشنفکر بهت میز و صندلی نداد میخوای اینجوری بغض بترکونی
مارگونی
Iran, Islamic Republic of
/ بشکند اون دستی که باهاش تعرفه ها راخراب کردیم درس عبرت برامون شد..
Iran, Islamic Republic of
خرامین نیازی به میز و صندلی ندارد. اینو همه میدونند یک تکلیفی بر گردنش است به خاطر مردم و باید انجام وظیفه کند
میز و صندلی بخوره تو سر تو دورش تمون شد برو خودت جم کن بدبخت خخخخخخخخخ
مردمی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم با نامزد شدن بخش بزرگی از رای روشنفکر رو به سمت خودش جذب خواهد کرد، اما دکتر بهرامی بییشترین رای را دارد
مردمی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم با نامزد شدن بخش بزرگی از رای روشنفکر رو به سمت خودش جذب خواهد کرد، اما دکتر بهرامی بییشترین رای را دارد
Iran, Islamic Republic of
داداش جان شما ک جلوی هدایت هواه خم شدی و ایشونو بدرقه کردی برای انتخابات،و از دکتر روشنفکر حمایت نکردی
سال ۹۸ هم ک هدایت خواه نیومد ول کردی رفتی دهدشت برای موحد فعالیت کردی
پس الانم از آقای موحد و هدایت خواه رأی بخوا
هرچند ک میدونم اگه دکتر هدایت خواه بهت امر کرد ک انصراف بده و من میخوام بیام با کف دست ی طوری میزنی بر روی چشم خودت ک صداش مثال صدای در سایپا باشه
خرامین تنها راه نجات استان
Ukraine
خارج از تعصبات و توهینات
این استان واقعا به امثال خرامین نیاز داره تا بهبود پیدا کنه
ایل بزرگ طیبی
Ukraine
ما تمام قد در کنار دکتر خرامین خواهیم بود
علی صادقی
Ukraine
هم روشنفکر و هم خرامین رو به خوبی میشناسم
خرامین انسان لایقی هست ارزوی موفقیت دارم براش
دانشجو
Ukraine
ادرس دفتر جبهه نجات کجاست بهش بپیوندیم
خرامین اسیب شناس کشوری
Ukraine
خدا پشت و پناه دکتر خرامین باشد
زنده باد جبهه مردمی نجات
Ukraine
هر قومی باید خودش سرنوشت خودش را تغییر بدهد
درود بر جبهه مردمی نجات
بهروز
Iran, Islamic Republic of
سلام حاج آقا
ما این چند دهه فقط اینو یاد گرفتیم که هر کی از مردم و ملت و خدمت و ......‌ حرف میزنه ، م...
فرورنده
Iran, Islamic Republic of
سلام با تشکر از سایت کبنای همیشه فعال. دکتر خرامین شناخته شده هستن من دانشجوشون بودم اونقد سطح علمی ایشان باالاست و معلومات زیادی دارند که بر خلاف بقیه ی کلاسا ، همه با اشتیاق به درس گوش میدادن. از نظر رفتاری هم انسان مومن و شایسته ای هستن کاش مردم ایندفه به عقلشون رجوع کنند و درست رای بدن
من
Iran, Islamic Republic of
شما که می گویید بویر احمد واحد ایناهردو کهگیلویه بزرگ هستن
Iran, Islamic Republic of
دقیقا،الان کهگیلویه دو نماینده داره و بویراحمد صفر و گچساران ۱
United States
خرامین هرچی باشه از روشنفکر از همه لحاظ بهتره و بسیار هم صادق و یک رو هست ایشون
گمنام
Iran, Islamic Republic of
شخصیت این حاج آقا برای من ستودنی است ، اهل زد و بند و..... نبود ،خلوص نیت در تمام کارهاش به عینه دیدم ، اما در مورد مسائل سیاسی استان متأسفانه هیچ وقت شایسته سالاری و کرد عمل نبوده ، همیشه و همیشه قومی قبیله ای و تعصبات کورکورانه بوده که این استان در برف 18سانتی فروپاشی.....گرفتار شده بود
فتاح
Iran, Islamic Republic of
دکنر خرامین شایسته و اصلح هستند استاد فروتن و با سواد و بسیار دلسوز...انشالله پیروز میدان انتخابات هستند چون لیاقت دارند
خ. صابری
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خرامین مرد اندیشمند دانشمند این مردم به امثال خرامین نیاز دارند که البته مثال ایشان در استان نداریم
Iran, Islamic Republic of
اندیشمندی کجا بود؟ یه دکترای اهدایی به لطف همین شعارهای اصولگرایی گرفته. اون هم روانشناسی که فقط حرف میزنه.
مجلس سیاستمدار کاردان میخواد عزیز
روشنفکر فعلا بفرست دکتراش تموم کنه بعد بیا حرف بزن
😂
Iran, Islamic Republic of
از یاسوج تا وتهران اسب خرامین و دو بی
وزیرش محمدپرتوی بختش وخو بی
طاهرمنش
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام پیروز کاملا صحیح فرمایش کردند دکتر خرامین بهترین گزینه برای نمایندگی هستند این شرایط فعلی و بحران و معضلات استان فقط چاره اندیشی فردی با وسعت فکری دکتر خرامین را میخواهد به امید حق
کبنا اصلاح کن
Ukraine
حاج آقا پیروز نماینده ولی فقیه در سپاه هستن چرا ننوشتی
بسیار انسان شریفی هستن
بیکار مدرک دار
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر که هیچی ازش ساخته نبود/یه بار ای مردم به یه ادم درست حسابی مث خرامین رای بدن ببیننن نتیجه چه میشه
سلیمان
بابا خدایی خرامینو کم داشتیم.هر کی هر جاییه بلند میشه برا نمایندگی.
درود بر ندای وحدت
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین راه روشن استان به خاطر خودتون هم که شده درست انتخاب کنین دکتر خرامین تنها راه نجاته
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
سلام ، از دانشجویان زمان ایشان بودم بارها نامه دادیم برای کم شدن شهریه دانشگاه و هیچ گونه اقدامی نکرد و حتی برای وام دانشجویی اقدام کردیم باز مشکلمان حل نشد
سیروس
Iran, Islamic Republic of
جبهه مردمی نجات👌 فقط دکتر خرامین میتواند اوضاع خراب کنونی را درست کند مردم چشم و گوشتان را باز کنید
گمنام
Iran, Islamic Republic of
تشکر ویژه دارم از همه عوامل سایت کبنا نیوز در رأس آنها جناب آقای کمایی که الحق در این چند روز بحران بارش برف و عدم کارایی بعضی از مدیران به ظاهر انقلابی خوب حرف دل مردم رو انعکاس دادند.
Iran, Islamic Republic of
مردم استان اینقد از انتخابای اشتباه خسته شدن که الان میفهمن دور تعصب و طایفه گرایی تمومه. ادم با سواد باید بیاد پای کار . همه میدونن دکتر خرامین یه سر و گردن که چه عرض کنیم یه قد و قواره از بقیه رقبا بالاتره
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
مگه تبلیغات شروع شده ؟ جلسات الان غیر قانونی می باشد
Iran, Islamic Republic of
برنامه جدیدی ندارد این برنامه زیاد تکرار شده
شاگرد
Iran, Islamic Republic of
نماینده الان و قبلی ها هیچ کدام علمی و سوادی و حتی از نظر سخنوری به پای دکتر خرامین نمیرسند من و خونوادم که به دور از تعصبات و منفعت طلبی به دکتر خرامین رای میدیم
Iran, Islamic Republic of
سالهاست دکتر خرامین رو میشناسم مرد افتاده و ساده زیستی هست با اینکه از نظر مالی سطح بالا هستند اما همیشه کوچک نظم و فروتن رفتار کردند جامعه ما به دکتر خرامین نیاز داره تا نجات پیدا کنه
ج‌وان
Iran, Islamic Republic of
چقد مشکلات زیاد شده روشنفکر نمیتونه کاری کنه. نه اینکه نخواد اقا نمیتونه ظرفیتش همینه ازش بر نمیاد . دکتر خرامین میتونه باید بهش رای بدیم برا اصلاح این اوضاع
س. ا
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر خرامین انسان خوبی هستن و میتونه نماینده خوبی هم باشه چون با شعوره
Iran, Islamic Republic of
شعور و درک داره. لااقل دو کلمه حرف میتونه بزنه
مارگون
Iran, Islamic Republic of
سلام

از همان ابتدا با هیاهو و شات شوت روانه مجلس شد ، ایشون صلاحیت علمی که ندارند هیچ در اجتماع هم مقبولیت ندارند ..تعصبات قومی وقبیله ای ایشون را نماینده کرد
بهار
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین خیلی زودتر از اینا باید وارد عمل میشد
مهدی
Saudi Arabia
همین که دروغ نگوید وحسادت وتنگ نظری نکند کافیست
Iran, Islamic Republic of
حرف های بی اثر روانشناسی خرامین چه مشکلی از مملکت حل می کنه؟!
الهی
Iran, Islamic Republic of
آدملی مث زارع و روشنفکر مردممونه از نمایندیل نومید کردن ولی خو هیجکدومش سواد خرامینه ندارن ایدفه هم رای اییم به خرامین بینیم چیبو
منصف
Iran, Islamic Republic of
سلام کاری نداریم عملکرد خرامین چگونه باشد ولی خلاهای شخصیتی ندارد به درک و ماهیت صادقانه اش همگان اقرارمی کنند سواد وبیان که قیاس مع الفارق هست
اسلام نیک
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین انسان وارسته و کاربلدی است چنبار ایشونو دیدم از نزدیک بسیار فرد قابل و باسوادی هستند رای بعدیم ایشونه
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
کل کامنتهای حمایت از خرامین کار یک نفر است که نشسته فقط کامنت نوشته است.
رستمی
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین پیروز انتخاباته مطمئنم چون لیاقتشو داره
راستاد
Iran, Islamic Republic of
به دکتر خرامین رای بدهیم برای ابادشدن استان برای جوانان
Iran, Islamic Republic of
خانه ازپایبست ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است آخ وبخت مردم فلک زده بدبخت
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید
خرامین دست به خود انتخاری سیاسی زده است خودش هم میداند رای نمی آورد
مارگون
United Kingdom
پتانسیل دکتر خرامین بالاست
از هر سو که بنگریم می‌تواند گزینه مناسبی برای حوزه سفلی و علیا،دانشگاه،نخبگان، باشد
علی
Russian Federation
انشا.. انتخابی دکتر انقلابی
سحر
United States
دکترخرامین بهترین گزینه برای استان ماست ازهرلحاظ ایشان عالی اند.
Iran, Islamic Republic of
به امید حق
همه با هم بگوییم دکتر خرامین مرد میدان.....
سیروس
United Kingdom
با احترام فراوان به آقای روشنفکر و طرفداراش
دکتر روشنفکر خوبه اما دکتر خرامین اصلح تر است . چون هم سواد داره . هم دلسوز است . نیازی هم به تخریب رقیب نیست . چون ایشان را برتر نمی بینیم که تخریب کنیم . پس انتخاب شایسته دکتر خرامین میباشد
پزشکی
Iran, Islamic Republic of
این جبهه متشکل از سکولارهای راست و سکولارهای چپ تشکیل شده و اهدافی بغیر از اختلاف و سنگ اندازی برای ندای وحدت ندارند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
یعنی تو یاسوج یک انسان کامل و لایق در حد مجلس نداریم که باید از دهدشتی ها (روشنفکر و خرامین ) بیاریم برای نمایندگی یاسوجی ها …
امید
درود به خرامین باصلابت مردم دار ساده زیست پاک دست
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج نادر منتظریان
«مامنتظران ، منتظرِ منتظریانیم»
انسانی شریف و مردمدار
ولایی و جهادگر
کاردان و کارشناس
پیرو مکتب اهل بیت
عدالت طلب
عشایر ذخایر انقلابند این ذخایر با انتخاب حاج منتظریان بار دیگر وفاداری خود را به رهبر و نظام نشان خواهند داد
Iran, Islamic Republic of
ایل تامرادی دیگر تعصبی رای نخواهد عملکرد روشنفکر باعث شد دیگر تعصبی رای ندم
محمدی
Canada
اگر کل استان بهشت کنید ولی کار شخصی صورت نگیرد
مردم استان ما قبول ندارند متاسفانه که این یک عیب بزرگی است و در ادوار گذشته هر نماینده ای به اندازه توانش کار عمرانی کرد این مردم بودند که قبول نمی کردند و می گفتند چون کار شخصی برامون نکرده دیگه قبولش نداشتند همچنانکه که در حال حاضر آقای روشنفکر داره کار میکنه ولی مردم چون یه عده ای کار شخصی براشون انجام نداده اند میگن نماینده خوبی نیست.
پس نتیجه میگیریم که هر کسی بیاد موفق نیست
چنارسون
Iran, Islamic Republic of
جان خوت کم شعاره بده
مردم دیگه خسته هستندازشعاربگوکجاوچکارکردی
الان وقت خوبی برای شعارنیست
رانت رانت رانت .......
مطلع
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت دیگه تمام و جبهه نجات جایگزین می شود چون روشنفکر شایستگی نداشته و حیف نماینده مجلس
لودابی
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر
خدایا رحم کن
Iran, Islamic Republic of
عاقبت وخیلی خوب اگر قدرش بیونی یو هم جبهه نجات بنظرم دیر آدمیت بهره منه ته دیلمه صفاش ایلیا خدا خوت رحم کن ما ده طاقت نیاریم
Iran, Islamic Republic of
کلا کسی دیگه حرف جدیدی نداره این روشها بارها تکرار شده
Iran, Islamic Republic of
.. اومده کاندید معرفی کرده. جل الخالق
شکست حتمیست
خرامیدن نفر چهارم هست
منصف
Iran, Islamic Republic of
در اینکه خرامین چهارم می شود شکی نیست اما استارت خوبی است برای دورهای بعدی و باید خودش را برای دورهای بعد آماده کند.
Iran, Islamic Republic of
منتظریان و خرامین شایستگی مجلس را دارند
Iran, Islamic Republic of
این مدل برجسته کردن خرامین ادم را یاد همون روزایی میندازه که جناب احمدی نژاد را تا اسمانها بالا برده بودند...همیشه ادمهایی که زیاد حرف میزنن در مقام عمل کارایی لازم را ندارن...خرامین یک ادم ایزوله هست اجتماع را فقط از همین زاویه ای میبیند که خودش و همفکرانش فکر میکنن
Iran, Islamic Republic of
این مدل برجسته کردن خرامین ادم را یاد همون روزایی میندازه که جناب احمدی نژاد را تا اسمانها بالا برده بودند...همیشه ادمهایی که زیاد حرف میزنن در مقام عمل کارایی لازم را ندارن...خرامین یک ادم ایزوله هست اجتماع را فقط از همین زاویه ای میبیند که خودش و همفکرانش فکر میکنن
Iran, Islamic Republic of
خرامین برجسته است یک چهره ملی وبین المللی
نیازی به بلندگو ندارد
United States
خرامین بین المللی ه .... !!!!
کم جوک بگید ککا، آدم خنده اش ایا
Iran, Islamic Republic of
اینفرد در حد اندازه محلس نیست خودش را خراب میکند
Iran, Islamic Republic of
انشاالله پیروزه
Saudi Arabia
خخخخ خودتوخسته نکن ملا بخدای واحد بزجزه روشنفکرکسی دراین دوره ازانتخابات قبول نمیشه پس چه بهترکه خودتو با ی عده ای خلق تر نکن تاازچشم ایل تامرادی نیفتی ازماگفتن بود مثل اب خوردن انتخابات ۱۴۰۲هم می رسد
Iran, Islamic Republic of
ایشون تامرادی نیستند چسبیده است
Iran, Islamic Republic of
به نظرم باید خرامین و ..در مورد یک موضوع ده دقیقه حرف بزنند
اون وقت خواهید فهمید که گرفتار چه هستید
اون وقت خواهید فهمید که قیاس خرامین با ایشان قیاس مع الفارق است
اون وقت خواهید فهمید که خرامین الکی چهره ملی نشده است
بله روشنفکر با او استاندارش با فرماندارش با انواع و اقسام مدیران
United States
سلام چنین افرادی لایق مجلسن
علی
Europe
سلام عجب جهبه ای شما دارید حاجی عزیز ،ظاهر باید جهبه شما را نه جهبه نجات بزاربم ،باید بزاریمش جهبه رانده شده
Iran, Islamic Republic of
من رای به ایشان میدم خیلی با سواده
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
میگم راستی خرامین چکاره هست خخخخخ
مهم نیست بیخیال حالایک چیزه گفته به نظربنده تا زودتر خودش جمع کنه که رسوا نشه فکرنکنم کسی که تا الان هیچ جا نبودش الان هم کاری از اوساخته باشد
ب. ا
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین شخص مناسب کرسی مجلس میباشند بخصوص در شرایط نابسامان کنونی. پس دست از تعصب برداریم و با تعقل رای بدهیم
Iran, Islamic Republic of
بهترین کاندید
پردل
Iran, Islamic Republic of
آقای خرامین لااقل عقده ای نیست و از لحاظ شخصیتی کمبودی ندارد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خرامین صد رای هم نمیاره مطمئن باشید .
Iran, Islamic Republic of
باخت روشنفکر با خودزنی های خودش امضا شد خیلی وقت پیش برنده انتخابات منتظریانه
مارگون سرافراز
Iran, Islamic Republic of
کپنیا چرابرخی کامنت های روشنگرانه راحذف میکنی وسلیقه ای عمل میکنی رسالت رسانه ابراز واقعیته بدون سانسور مردم خسته اند این مردم نگرانندایندمردم نماینده ی مقتدر وغرا ندارد این مردم شدیدا به عملکردنماینده ی بویراحمدمعترضندچرااجازه نمی دید مردم مجددا آگاه شوند واشتباه بزرگ انتخاب گذشته رامرتکب نشوند
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1